Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2016

Ο Φρανσουά Ολάντ δεν θα θέσει υποψηφιότητα στις προεδρικές εκλογές του 2017.

`Βόμβα` Ολάντ: Δεν θα είμαι υποψήφιος στις προεδρικές εκλογές του 2017
Μ’ ένα σύντομο τηλεοπτικό διάγγελμα προς τον γαλλικό λαό ο Φρανσουά Ολάντ έθεσε εαυτόν εκτός διεκδίκησης του προεδρικού χρίσματος της Γαλλίας.    "Η εμπειρία μου προσέφερε την ταπεινότητα που είναι απαραίτητη στην δημόσια δράση. Η εξουσία δεν με έκανε να χάσω την ευκρίνεια μου. Σήμερα, έχω συνείδηση των κίνδυνων που θα είχε μια κίνηση, η οποία δεν θα συσπείρωνε τους πάντες γύρω από το όνομά μου. Ετσι, αποφάσισα να μην είμαι υποψήφιος για μια νέα θητεία", δήλωσε ο αρχηγός του κράτους της Γαλλίας, 62 ετών, η δημοτικότητα του οποίου είναι εξαιρετικά χαμηλή.
Ο Γάλλος Πρόεδρος αναφέρθηκε στις δύσκολες αποφάσεις, που κλήθηκε να πάρει κατά την διάρκεια της θητείας του, με κυριότερη την αντιμετώπιση της τρομοκρατίας στο εσωτερικό της Γαλλίας.                                                         "Από το 2012 που ο γαλλικός λαός μου εμπιστεύθηκε τα ινία της χώρας παλεύω με όλες μου τις δυνάμεις για τη χώρα και τους πολίτες. Η απόφασή μου έρχεται σε μία στιγμή όπου τόσο η τρομοκρατία όσο και ο εσωτερικός εξτρεμισμός μας απειλούν."
Μεταξύ άλλων επεσήμανε και τις άοκνες προσπάθειές του να μην επιτρέψει την αποχώρηση της Ελλάδας από την ζώνη του ευρώ. Τόνισε ότι στόχος του είναι να παραμείνει προσηλωμένος στο έργο του μέχρι την ολοκλήρωση της παρούσας θητείας. "Αφιερώνω τους τελευταίους μήνες της Προεδρίας μου αποκλειστικά στην υπηρέτηση της γαλλικής Δημοκρατίας.  Πιστεύω στη δύναμη και τη δυναμική της δημοκρατίας και εύχομαι οι Γάλλοι πολίτες να αποφασίσουν με γνώμονα μόνο το καλό της χώρας. Ζήτω η Γαλλία".