Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

Φτιάχνει κόμμα ο Λυκούδης!

likoudis

Τη δημιουργία ενός νέου πολιτικού φορέα προανήγγειλε την Παρασκευή ο Σπύρος Λυκούδης, με δηλώσεις του στον Αθήνα 984.
«Εγώ, οι φίλοι, οι σύντροφοί μου και όλοι όσοι έχουμε το ίδιο σύστημα απόψεων σκεφτόμαστε να εξαγγείλουμε μια πολιτική πρωτοβουλία. Να δημιουργήσουμε, δηλαδή, έναν πολιτικό χώρο, ο οποίος θα παίξει έναν ρόλο -ελπίζουμε καθοριστικό- στον ευρύτερο χώρο του δημοκρατικού σοσιαλισμού. Με βασική στρατηγική στόχευση να συμπράξει ο χώρος, εμείς θα εμφανιστούμε και θα πάρουμε όλες τις απαραίτητες πρωτοβουλίες και θα κάνουμε όλες τις αναγκαίες ενέργειες για να πετύχουμε κάτι τέτοιο…», τόνισε το πρώην στέλεχος της ΔΗΜΑΡ.
Σύμφωνα με τον ίδιο η παρουσίαση θα γίνει στις 20 Οκτωβρίου.
Επιπλέον, ξεκαθάρισε πως δεν θα δώσει ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση στην προσεχή ψηφοφορία. «Θα ψηφίσω όχι. Αυτή είναι η δήλωση μου από την αρχή, για να γίνουν κατανοητά όλα τα υπόλοιπα που θα πω. Θέλω να προσθέσω ότι δεν συνδέω αυτή την ψηφοφορία και αυτή την πολιτική μου στάση με το θέμα της εκλογής του Πρόεδρου της Δημοκρατίας, όταν και όπως έρθει… Η κυβερνητική πλειοψηφία έχει τη δύναμη να στηριχθεί στον εαυτό της. Εγώ δεν έχω κανένα πολιτικό λόγο να δώσω ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβερνητική πλειοψηφία, διότι δεν έχω κανένα λόγο -ακόμα και συμβολικά- να ενταχθώ πολιτικά σε αυτήν την κυβερνητική πλειοψηφία».
Τέλος, επανέλαβε την πρότασή του πως δε θα ήταν αρνητικός στη σύσταση κυβέρνησης συνεργασίας ανάμεσα στον ΣΥΡΙΖΑ και τη Νέα Δημοκρατία.

ysterografa.gr