Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2014

Παραιτήθηκε από την κυβέρνηση ο Κουκοδήμος. “Δεν υπάρχει σκιά ή ρήξη στις σχέσεις μου με τον Λοβέρδο”

Kostas-Koukodimos
Την παραίτησή του από μέλος του κυβερνητικού σχήματος υπέβαλε το πρωί της Δευτέρας ο Κώστας Κουκοδήμος, με επιστολή που έστειλε στον Πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά.
Πιο συγκεκριμένα, η επιστολή παραίτησης του τέως, πλέον, υφυπουργού Παιδείας, έχει ως εξής:
Με την επιστολή μου αυτή επιθυμώ να σας ευχαριστήσω θερμά για την εκτίμηση και την εμπιστοσύνη που δείξατε στο πρόσωπό μου με την εξαιρετικά τιμητική πρότασή σας να αναλάβω τα καθήκοντα του υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων. Προσωπικοί και μόνον λόγοι με υποχρεώνουν σήμερα να υποβάλλω την παραίτησή μου από τη θέση του υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Στηρίζω ως βουλευτής της παράταξης της Ν.Δ το κυβερνητικό έργο και προσωπικά τον ίδιο τον Πρωθυπουργό «στην τεράστια προσπάθεια για την ανάταξη της χώρας”.
Μιλώντας αργότερα στον ραδιοφωνικό σταθμό “Βήμα Fm” και την εκπομπή των Μπάμπη Παπαναγιώτου και Αιμίλιου Περδικάρη, ο Κώστας Κουκοδήμος δήλωσε τα εξής:
«Για καθαρά προσωπικούς λόγους, όπως αναφέρω και στην ανακοίνωσή μου, πήγα σήμερα το πρωί και υπέβαλα την παραίτησή μου στον πρωθυπουργό.
Δεν υπάρχει καμία σκιά ή πρόβλημα ή ρήξη στη σχέση μου με τον Ανδρέα Λοβέρδο ή τον Αλέκο Δερμεντζόπουλο.
Είναι καθαρά – και θέλω να το σεβαστείτε αυτό – προσωπικοί και οικογενειακοί οι λόγοι.
Αρμοδιότητες έχουν βγει και έχουν μοιραστεί εδώ και καιρό από τον υπουργό και μάλιστα απλόχερα και δεν υπάρχει θέμα μεταξύ μας.
Απεναντίας, τα πηγαίναμε πάρα πολύ καλά και μέσα σε τρεις μήνες πετύχαμε πολλά πράγματα. Απλώς έχω κάποιες υποχρεώσεις με τις οποίες πρέπει να ασχοληθώ».

Μέσω της προσωπικής σελίδας του στο Facebook, ο Υπουργός Παιδείας Ανδρέας Λοβέρδος σχολίασε την αιφνιδιαστική απόφαση του Κώστα Κουκοδήμου να υποβάλλει την παραίτησή του από τη θέση του υφυπουργού Παιδείας.
“O Kώστας Κουκοδήμος παραιτήθηκε για προσωπικούς λόγους.
Χάνω έναν πολύτιμο πολιτικό ειδικά στα θέματα σχολικού αθλητισμού.
Όταν ορκιστήκαμε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας του είπε: «Να προσέξεις τον σχολικό αθλητισμό».
Ελπίζω στη βοήθεια του Κώστα από τη θέση του στη Βουλή των Ελλήνων”, έγραψε ο Υπουργός Παιδείας Ανδρέας Λοβέρδος στην προσωπική σελίδα του στο Facebook.