Σάββατο 26 Ιουλίου 2014

ΣΤ΄ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΕΙΑ ΜΕ ΤΗ ΜΟΥΣΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΝΝΑΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ ΣΑΒΒΑΤΟ 26 ΙΟΥΛΙΟΥ στην Γλυκομηλιά Καλαμπάκας

Εμφάνιση ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΕΙΑ 2014.jpg


ΣΤ΄ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΕΙΑ

ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΑΝΝΑΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ
Οργάνωση: πολιτιστικός σύλλογος Γλυκομηλιάς


Με αφορμή την σημερινή εκδήλωση (26/7) μνήμης και τιμής στους μεγάλους καλλιτέχνες Χρήστο Κολοκοτρώνη και Γρηγόρη Μπιθικώτση, Άννα Μπιθικώτση  θα παρουσιάσει τη μουσική της παράσταση με τον τίτλο «ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΑΜΩΣΕ Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΓΡΗΓΟΡΗ».
Μαζί της  οι εξαίρετοι συνεργάτες της, στο τραγούδι ο Σωτήρης Δογάνης στην κιθάρα ο Σπύρος Κονσολάκης στο μπουζούκι ο Λευτέρης Κονσολάκης. Συμμετέχει η  Λαϊκή Ορχήστα «Μελωδίες»

Σας παραθέτουμε ένα απόσπασμα από ποίημα της συγγραφέως- ποιήτριας, Άννας Μπιθικώτση, που έγραψε για την συγκεκριμένη εκδήλωση και που αποτελεί μέρος της παράστασης.

«Χθες βράδυ χάθηκα,
σ ΄ένα ταξίδι νοσταλγίας μες το χρόνο
σ΄ εκείνα τα τοπία που ματώνω,
με το καράβι που σε πάει η καρδιά.

Κι άκουσα τα βήματά του Μπιθικώτση στα σκαλιά μου
Τον Χρήστο μας να νανουρίζει τα όνειρά μου
Κι η κάμαρά μου γέμισε άνθη και πουλιά.

Κι έσταζε το βροχονέρι  απ΄ την τρύπια  οροφή μας
κι έπινα στάλα τη στάλα μες το σπίτι τη βροχή μας
κι έλεγα θα ξημερώσει άσπρη μέρα και για μας.

Μεγάλωνα αντί για παραμύθια με τραγούδια
με νότες άγιες που μοιάζαν με αγγελούδια
Με στίχους  που μιλούσαν στη καρδιά

Σαν να΄ναι τώρα βλέπω τον Κολοκοτρώνη
Να μου μιλά για την Γλυκομηλιά και να βουρκώνει
να νοσταλγεί και να θυμάται τα παλιά

Την μάνα του αποκαλούσε Παναγιά
και όλους τους φίλους του απ την Γλυκομηλιά
τους κέρναγε τραγούδια και φιλιά


Με τον Γρηγόρη Μπιθικώτση ήταν φίλοι
Ήταν τα ρόδα και τα αηδόνια του Απρίλη
Με την αξία τους στων αθανάτων σεργιανούν την γειτονιά

Τραγούδια έγιναν οι μαύρες αραπίνες
Μελαχρινές κούκλες τσιγγάνες και τσαχπίνες
Της φτωχομάνας τα καλύτερα παιδιά


Το πλουσιόπαιδο τραγούδησε ξανά
Και αναστέναξε όλη η γειτονιά
Και εγώ που ήθελα να ήμουνα πουλάκι
Με όλους τους στίχους του μου’ φτιαξε  μπαλκονάκι
Κι  έχω από τότε την πιο όμορφη φωλιά
Που την ονόμασα γλυκιά Γλυκομηλιά

Απόψε φίλα με Χρήστο να σε χορτάσω
Παιδί να γίνω κι ως τα αστέρια σου να φτάσω
Να γίνει θαύμα και στη γη να ρθεις ξανά!

Ποίηση :Άννα Μπιθικώτση