Στο επόμενο βήμα του σχεδιασμού της για τη σύνθεση μιας
αυτοδιοικητικής ατζέντας που θα αναδείξει τα ουσιαστικά ζητήματα που
απασχολούν τις κοινωνίες των ενεργών πολιτών προχωρεί η Αυτοδιοικητική
Προοπτική.
Εγκαινιάζει διαδικτυακή διαβούλευση με την κοινωνία, μέσω του site http://www.aftodioikitiki-prooptiki.gr, σε 13 θεματικούς άξονες, οι οποίοι μπορούν να αποτελέσουν το εφαλτήριο για να προκύψουν οι καινούριες και φρέσκιες ιδέες που έχει ανάγκη ο χώρος της Αυτοδιοίκησης.
Οι 13 άξονες είναι οι εξής:
1. Αναβάθμιση της Πρόσβασης του Πολίτη στις Υπηρεσίες του Δήμου και της Περιφέρεια
2. Δημιουργία νέων θέσεων εργασίας με την ανάπτυξη μιας ανταγωνιστικής – ελκυστικής τοπικής οικονομίας.
3. Διασφάλιση άριστων συνθηκών εγκατάστασης σε πολίτες και επιχειρήσεις.
4. Ενίσχυση της Κοινωνικής Συνοχής.
5. Προστασία του Φυσικού και Αστικού Περιβάλλοντος.
6. Αναβάθμιση των συνθηκών Ασφάλειας.
7. Αναβάθμιση των παρεχόμενων Υπηρεσιών Υγείας και Κοινωνικής Πρόνοιας.
8. Προώθηση Συμμετοχικής Διακυβέρνησης και η οργάνωση της Κοινωνικής Αποδοχής προτάσεων, προγραμμάτων και έργων.
9. Ανάδειξη της Ταυτότητας της Πόλης και Περιφέρειας.
10. Διαμόρφωση του Brand Name των Δήμων (City Branding) και των Περιφερειών.
11. Marketing της Πόλης και της Περιφέρειας.
12. Ανάδειξη της «Δημιουργικής πόλης.
13. Αξιοποίηση Ακίνητης Περιουσίας της αυτοδιοίκησης.
Παράλληλα, στο πλαίσιο της στρατηγικής εξωστρέφειας της Αυτοδιοικητικής Προοπτικής και της διάχυσης των μηνυμάτων της στις τοπικές κοινωνίες, ξεκινά το πρόγραμμα εκδηλώσεων στο σύνολο της χώρας.
Η πρώτη από αυτές θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2013 στη Θεσσαλονίκη και πιο συγκεκριμένα στο ξενοδοχείο The Met Hotel στις 13:00.
Στη συγκεκριμένη εκδήλωση θα τοποθετηθούν οι:
Εγκαινιάζει διαδικτυακή διαβούλευση με την κοινωνία, μέσω του site http://www.aftodioikitiki-prooptiki.gr, σε 13 θεματικούς άξονες, οι οποίοι μπορούν να αποτελέσουν το εφαλτήριο για να προκύψουν οι καινούριες και φρέσκιες ιδέες που έχει ανάγκη ο χώρος της Αυτοδιοίκησης.
Οι 13 άξονες είναι οι εξής:
1. Αναβάθμιση της Πρόσβασης του Πολίτη στις Υπηρεσίες του Δήμου και της Περιφέρεια
2. Δημιουργία νέων θέσεων εργασίας με την ανάπτυξη μιας ανταγωνιστικής – ελκυστικής τοπικής οικονομίας.
3. Διασφάλιση άριστων συνθηκών εγκατάστασης σε πολίτες και επιχειρήσεις.
4. Ενίσχυση της Κοινωνικής Συνοχής.
5. Προστασία του Φυσικού και Αστικού Περιβάλλοντος.
6. Αναβάθμιση των συνθηκών Ασφάλειας.
7. Αναβάθμιση των παρεχόμενων Υπηρεσιών Υγείας και Κοινωνικής Πρόνοιας.
8. Προώθηση Συμμετοχικής Διακυβέρνησης και η οργάνωση της Κοινωνικής Αποδοχής προτάσεων, προγραμμάτων και έργων.
9. Ανάδειξη της Ταυτότητας της Πόλης και Περιφέρειας.
10. Διαμόρφωση του Brand Name των Δήμων (City Branding) και των Περιφερειών.
11. Marketing της Πόλης και της Περιφέρειας.
12. Ανάδειξη της «Δημιουργικής πόλης.
13. Αξιοποίηση Ακίνητης Περιουσίας της αυτοδιοίκησης.
Παράλληλα, στο πλαίσιο της στρατηγικής εξωστρέφειας της Αυτοδιοικητικής Προοπτικής και της διάχυσης των μηνυμάτων της στις τοπικές κοινωνίες, ξεκινά το πρόγραμμα εκδηλώσεων στο σύνολο της χώρας.
Η πρώτη από αυτές θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2013 στη Θεσσαλονίκη και πιο συγκεκριμένα στο ξενοδοχείο The Met Hotel στις 13:00.
Στη συγκεκριμένη εκδήλωση θα τοποθετηθούν οι:
- Γιώργος Δακής, Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας
- Αστέριος Ζωγράφος, Δήμαρχος Πολυγύρου
- Ιγνάτιος Καϊτεζίδης, Δήμαρχος Πυλαίας
- Γιάννης Μέξης, ΠροΙστάμενος Ενδιαμέσου Φορέα Διαχείρισης ΕΕΤΑΑ