Σάββατο 1 Ιουνίου 2013

Κ. Κόλλιας: «Ουδέποτε συναντήθηκα ούτε υποσχέθηκα κάτι στον Β. Κελλάρη» - Aδικη η επίθεση που δέχτηκε από τον πρόεδρο του ΟΙΚΟΣΥΛΚΟ



Απαντώντας σε ανακοίνωση του Προέδρου του ΟΙΚΟΣΥΛΚΟ κ.Βασίλη Κελλάρη σχετικά με το ρόλο του Βουλευτή Κορινθίας κ. Κώστα Κόλλια στο θέμα του Πευκιά, ο κ. Κόλλιας έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Λυπούμαι πολύ για την ακατανόητη και άδικη επίθεση που υπέστην από τον κ. Κελλάρη, με αφορμή την υποτιθέμενη αδιαφορία μου στο θέμα του Πευκιά. Η αιχμηρή γλώσσα και οι βαρύτατοι χαρακτηρισμοί που χρησιμοποιήθηκαν καθίστανται ακόμα πιο ανάρμοστοι από το γεγονός ότι δεν απηχούν σε καμία περίπτωση την πραγματικότητα.
Ουδέποτε έχω συναντηθεί με τον κ. Κελλάρη για το θέμα του Πευκιά και, πολύ περισσότερο, ουδέποτε του υποσχέθηκα είτε προφορικά είτε γραπτώς ότι θα ακυρώσω το βασιλικό διάταγμα του 1970. Κάτι τέτοιο θα ήταν πέραν πάσης λογικής, δεδομένου ότι ούτε Υπουργός είμαι, ούτε νομοθετώ μόνος μου. Είναι δε απορίας άξιο γιατί υφίσταμαι προσωπικά μια τέτοια επίθεση για μία υπόθεση για την οποία, όταν μου ζητήθηκε η συνδρομή μου, ήμουν Βουλευτής αντιπολίτευσης.
Παρόλα αυτά, και προς αποκατάσταση της αλήθειας, θα ήθελα να υπενθυμίσω στον κ. Κελλάρη και στους δημότες του Ξυλοκάστρου ότι, όταν μου κοινοποιήθηκε η σχετική με τον Πευκιά απόφαση του Δήμου Ξυλοκάστρου – Ευρωστίνης, ενήργησα άμεσα στα πλαίσια των κοινοβουλευτικών μου δυνατοτήτων. Στις 23/05/2011 υπέβαλα προς την τότε Υπουργό κ. Μπιρμπίλη αναφορά με αρ. πρωτοκόλλου 5769, με την οποία ζητούσα την ανάκληση του εν λόγω διατάγματος.
Το έγγραφό μου είναι διαθέσιμο στο προσωπικό μου site, καθώς και στον επίσημο διαδικτυακό τόπο της Βουλής, στον παρακάτω σύνδεσμο:
http://www.hellenicparliament.gr/Koinovouleftikos-Elenchos/Mesa-Koinovouleutikou-Elegxou?pcm_id=575a473e-e4e7-4fdf-bb1f-7a7ee2b9eaf6

Παραθέτω ενδεικτικά ένα απόσπασμα της αναφοράς μου:
«Επειδή ο Πευκιάς αποτελεί έναν φυσικό πόρο ανεκτίμητης περιβαλλοντικής, κοινωνικής και αισθητικής αξίας, όχι μόνο για την Κορινθία, αλλά για κάθε επισκέπτη που έχει την τύχη να βρεθεί σε αυτό το πανέμορφο πευκοδάσος, παρακαλώ όπως επιληφθείτε προσωπικά του θέματος και ανακαλέσετε το Β.Δ., καθώς και προβείτε σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες που θα κατοχυρώσουν οριστικά ότι ο Πευκιάς και η παραλιακή ζώνη ανήκει στον Δήμο Ευρωστίνης – Ξυλοκάστρου και είναι προστατευόμενη περιοχή.»
Επειδή σέβομαι τους αγώνες και την ανιδιοτελή προσφορά του κ. Κελλάρη στο Νομό μας θεωρώ το θέμα λήξαν και δεν προτίθεμαι να προβώ σε άλλες ενέργειες. Έχω την πεποίθηση ότι η επίθεσή του εναντίον μου οφείλεται σε άγνοια ή παραπληροφόρηση, γι’ αυτό και αναμένω από τον ίδιο πρωτοβουλίες προς αποκατάσταση της αλήθειας.»