Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

"Οι άνθρωποι είναι, οι σύγχρονοι εφιάλτες..."

Αν δεν φύγουν, θα φύγω εγώ...
Εγώ που όποιες αναποδιές κι αν είχα, δεν έχανα το γέλιο μου.. Τώρα έχω πέσει σε κατάθλιψη. Τέλος πάντων. Θα ήθελα να σας καταθέσω κάποιες απόψεις μου. Είμαι 42 ετών και σε όλλες τις εκλογικές αναμετρήσεις ψήφιζα μόνο Νέα Δημοκρατία (για τις εθνικές εκλογές, γιατί στις δημοτικές ψήφιζα κατά συνήδειση). Δηλώνω και λάτρης του Κώστα του Καραμανλή και θα εξηγήσω παρακάτω το γιατί. Βλέπω ότι δεν υπάρχει ελπίδα στο υπάρχον πολιτικό σκηνικό. Ο Παπανδρέου και το ΠΑΣΟΚ έχουν κάνει τον Τσολάκογλου να φαίνεται πατριώτης. Οι άνθρωποι είναι οι σύγχρονοι Εφιάλτες. Προδότες, Δοσίλογοι και Δυνάστες του Ελληνικού Λαού. Πάμε στη Νέα Δημοκρατία του Αντώνη Σαμαρά!
Ο Αντιμνημονιακός Αντώνης που ψηφίζει όλα τα άρθρα του Μνημονίου. Που σηνιγορεί στον πόλεμο κατά των συνδικάτων και του συνδικαλισμού. Που υπόσχεται στους Ευρωπαίους Εταίρους πως θα σεβαστεί τις δεσμεύσεις των δοσιλόγων που μας κυβερνούν. Εγώ που είμαι λάτρης της Δημοκρατίας (και με λίγη αναρχία μέσα, όπως ήταν μέχρι το 2009), δεν θέλω να φύγει η μία Χούντα και να έρθει μία άλλη. Η σιωπή του Αντωνάκη στις αποκαλύψεις των "Επικαίρων" και η μη στήριξη του έργου του Καραμανλή σύμφωνα με τις ως άνω αποκαλύψεις, μήπως λέει κάτι; Μήπως αλλάζει ο Μανωλιός και βάζει τα ρούχα του αλλιώς; Μήπως φεύγει ο ένας για να ρθει ο άλλος; Πάμε στο ΚΚΕ. Εκεί και να θέλεις να τους συμπαθήσεις δεν σ' αφήνουν. Αν εξαιρέσεις την Λιάνα που πραγματικά χαίρεσαι να την ακούς, από κει και πέρα το χάος. Ο έρωτας της Οκτωβριανής Επανάστασης μόνο κακό του κάνουν. Ο Καρατζαφέρης; Αυτός αν δεν κυβερνήσει θα καταλήξει στο Δαφνί. Δεν τον ενδιαφέρει τίποτα άλλο από το Μαξίμου. Τώρα που ιδιωτικοποιούνται όλα, ας το αγοράσει. Η Ντόρα; Ένα μείγμα μεταξύ Παπανδρέου και Σαμαρά. Και η ίδια μπερδεύεται. Δεν είναι τυχαίο που τα ποσοστά της μένουν στάσιμα ή και φθείνουν. Οι Οικολόγοι; Η αντεθνική τους στάση σε μεγάλα εθνικά ζητήματα και οι φήμες ότι τους χρηματοδοτεί ο Σώρος τα λέει όλα. Ο Κουβέλης; Ξαναζεσταμένο φαΐ της Ανανεωτικής Αριστεράς. Στο τέλος άφησα τον Τσίπρα. Δεν ξέρω αν είναι λαικιστής ή πραγματικά δημοκράτης. Εμένα μου αρέσει. Κάνει όντως τεκμηριωμένη αντιπολίτευση. Εγώ θα τον ψηφίσω. Έτσι. Για αλλαγή και απαλαγή από τους σφαιτεριστές του ιδρώτα και της ελπίδας του Λαού μας. Πάμε όμως και στον Καραμανλή . Αν 1) ο Παπανδρέου έπαιρνε τα λεφτά από τον Πούτιν και την Κίνα που είχε συμφωνήσει ο Καραμανλής, αν είχαν πουληθεί οι οργανισμοί που ήθελε τότε και στις συγκεκριμένες τιμές(και όχι όπως τώρα αντί πινακίου φακής), αν είχαν προχωρήσει οι αγωγοί και αν η συμμαχία με τον Πούτιν προχωρούσε , υπήρχε περίπτωση να χρειαζόμασταν ΔΝΤ ή να είχαμε εξαρτήσεις από τον Γαλλογερμανικό Άξωνα; Να μην ξεχάσω και το βέτο στο Βουκουρέστι. Αυτά πλήρωσε ο Καραμανλής. Και φταίει και ο ευκολόπιστος Ελληνικός Λαός. Πάντως παιδιά,αν κι αυτή την εβδομάδα δεν φύγουν , έστω και με ελικόπτερο θα φύγω εγώ από την Ελλάδα σαν οικονομικός μετανάστης. Σίγουρα έξω θα είναι καλύτερα.

Αναγνώστης
 
tro-ma-ktiko.blogspot.com