Πέμπτη 6 Ιανουαρίου 2011

΄ΤΣΟΥΧΤΕΡΑ΄ ΔΙΟΔΙΑ σε δρόμο ΄νεκροταφείο΄

Έχουμε αναφέρει κατά καιρούς με συνεχή δημοσιεύματα, ότι η Ν.Ε.Ο. Κορίνθου – Πατρών, είναι ο πιο επικίνδυνος δρόμος της Ελλάδας με τα περισσότερα τροχαία δυστυχήματα και ατυχήματα, κάτι με το οποίο έχουν ασχοληθεί κατά καιρούς και τα μέσα ενημέρωσης της πρωτεύουσας. Αυτή την περίοδο ειδικά, που σε αρκετά σημεία υπάρχουν μικρά εργοτάξια, οι οδηγοί καλούνται να διασχίσουν έναν δρόμο, κάνοντας πολλά ζιγκ- ζαγκ, να κινούνται σε μία λωρίδα ανά κατεύθυνση και μάλιστα σε ένα ακατάλληλο οδόστρωμα. Παρά τούτο, οι εταιρείες συνεχίζουν ακατάπαυστα να εισπράττουν το αντίτιμο των διοδίων και μάλιστα σε λίγες μέρες και από τις δύο κατευθύνσεις, (από Ελευσίνα προς Ισθμό και από Ισθμό προς Ελευσίνα).

Η σύμβαση παραχώρησης για την ανακατασκευή του δρόμου υπογράφηκε πριν 3 περίπου χρόνια. Ήδη όμως υπάρχει καθυστέρηση 2 ετών, λόγω δυσκολιών και γραφειοκρατικών διαδικασιών (απαλλοτριώσεις, αρχαιολογία, κ.τ.λ.). Πριν από λίγες εβδομάδες, η εταιρεία που κατασκευάζει το έργο με την προοπτική να γίνει αυτοκινητόδρομος, παραδέχτηκε ότι οι εργασίες προχωρούν με πολύ αργούς ρυθμούς και με μικρά εργοτάξια, καθώς δεν έχουν παραδοθεί ακόμη ενιαίοι χώροι για να μπορέσει το έργο να ξεκινήσει με εντατικούς ρυθμούς. Υπολογίζεται ότι τα πρώτα τμήματα της Αθηνών -Πατρών θα αρχίσουν να παραδίδονται σε δύο χρόνια!

Αύριο το πρωί που θα βρεθεί στην Κόρινθο για τον αγιασμό των υδάτων και ο Υπερπεριφερειάρχης Πελοποννήσου, Ιονίων Νήσων και Δυτικής Ελλάδος κ. Τάσος Αποστολόπουλος, καλό θα ήταν να κάνει μια ενημέρωση για το θέμα που έχει προκύψει με τις τράπεζες και τη χρηματοδότηση για τη συνέχιση του έργου και πόσο πρέπει να μας προβληματίζει αυτό ή όχι…. Το σίγουρο είναι, ότι αν έχει επίσημη ενημέρωση από το αρμόδιο υπουργείο, ο κ. Αποστολόπουλος θα μιλήσει και θα ξεκαθαρίσει το τοπίο…

180 ατυχήματα με 60 νεκρούς το χρόνο!
Στο τμήμα από το 88ο έως το 145ο χιλιόμετρο (περιοχή Δερβενίου), συμβαίνουν τα περισσότερα τροχαία ατυχήματα, καθώς και στο 194ο χιλιόμετρο, κοντά στο Αίγιο. Αυτό συμβαίνει, λόγω κυρίως της μιάμισης λωρίδας κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, της έλλειψης διαχωριστικής νησίδας, της έλλειψης φωτισμού και της κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων. Κάθε χρόνο σε αυτό το τμήμα γίνονται περίπου 180 τροχαία ατυχήματα και δυστυχήματα, με 60 νεκρούς κατά προσέγγιση! Τα στοιχεία της Τροχαίας αναφέρουν, ότι στο τμήμα από το Κιάτο έως και το Ξυλόκαστρο έχουν λάβει χώρα αρκετά τροχαία δυστυχήματα: Χιλιομετρική θέση 155-185, περιοχές Κιάτου, Διακοφτού και Ξυλοκάστρου. Άραγε σε έναν τέτοιο δρόμο, πρέπει να πληρώνουμε ή να μας πληρώνουν για να τον διασχίζουμε; Πότε θα παρέμβει το αρμόδιο υπουργείο Μεταφορών για να ξεκαθαρίσει κάπως η κατάσταση και να δούμε τι θα γίνει επιτέλους με την «Εθνική σκοτώστρα» Κορίνθου – Πατρών;

Οργανώσεις θα ανοίξουν τα διόδια την Κυριακή…
Οργανώσεις πολιτών που αντιτίθενται στην καταβολή του διοδίου αναμένεται να κλιμακώσουν τις κινητοποιήσεις τους, καθώς έχουν προαναγγείλει για την ερχόμενη Κυριακή 9 Ιανουαρίου τον μαζικό αποκλεισμό όλων των σταθμών από τη Θεσσαλονίκη μέχρι και την Καλαμάτα. Να ανοίξουν τα διόδια σε όλους τους σταθμούς του αυτοκινητόδρομου από την Ασέα μέχρι την Κόρινθο, καλεί όλους τους πολίτες και τους φορείς της Πελοποννήσου την Κυριακή στις 15:00 μεσημέρι, η προσωρινή Συντονιστική Επιτροπή Πελοποννήσου ενάντια στα διόδια. Οι πολίτες και οι φορείς της Μεσσηνίας θα ανοίξουν τα διόδια της γέφυρας Μάναρη στην Ασέα. Οι Αρκάδες και οι Λάκωνες τα διόδια της Νεστάνης και οι Κορίνθιοι με τους Αργολιδείς τα διόδια του Σπαθοβουνίου….

KORINTHIAN NEWS