Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

Στον Φενεό ο δήμαρχος...λείπει για εκλογές...!




Άρθρο του


ΓΙΑΝΝΗ ΛΑΛΙΩΤΗ

Δήμαρχε: Οφείλεις να ζητήσεις δημόσια συγνώμη από όλους τους οπαδούς και στελέχη της παράταξης και να παραιτηθείς έστω και τώρα , διότι στη συνείδηση όλων των Δημοτών έχεις καταστεί έκπτωτος του τίτλου του πρώτου πολίτη του Δήμου μας. Διαφορετικά είμαι υποχρεωμένος στο επόμενο τεύχος να βγάλω έγγραφα, αποδείξεις και τόσα άλλα που πλέον τον πρώτο λόγο θα έχει ο εισαγγελέας Κορίνθου…

Δεν διοικείται πλέον ο Δήμος Φενεού!!

Αποφάσεις κατά το δοκούν εισηγήσεις χωρίς συγκεκριμένα πολιτικά πλάνα στόχους και σκοπούς συνοδευόμενη με το γνωστό πλέον σλόγκαν «έλα μωρέ και τι έγινε» πορεύεται η διαλυμένη διοίκηση του δήμου.

Η χώρα διανύει την χειρότερη οικονομική κρίση την οποία δεν αισθάνονται τα μέλη της διοίκησης όσον αφορά την σωστή και συνετή διαχείριση των χρημάτων των πολιτών- δημοτών.

-Η έλλειψη διορατικότητας, η αμέλεια, οι μικροπολιτικές σκοπιμότητες, η υπερίσχυση του "εγώ", η ασυνεννοησία και άλλοι λόγοι εξηγούν γιατί δε ζούμε σε έναν άλλο Φενεό...με αφορμή διάφορες συζητήσεις το τελευταίο διάστημα για ορισμένα ζητήματα του Φενεού, ήρθαν στο μυαλό μου αρκετές στιγμές από το παρελθόν σχετικά με την κατάσταση του Καποδιστριακού Φενεού.

Στιγμές που χαρακτηρίζονται από την έλλειψη ενότητας των όσων πολιτεύτηκαν και πολιτεύονται στον τόπο μας, αλλά το βασικότερο, από την έλλειψη διορατικότητας. Γιατί ο διορατικός είναι αυτός που βλέπει μπροστά και "οικοδομεί" βάσει των αναγκών του μέλλοντος.

-Αυτό που με ανησυχεί περισσότερο είναι αυτά που θα κάνουν για μένα (και πάντα τα έκαναν) ΧΩΡΙΣ ΕΜΕΝΑ.

-Μετανιώνω- πολλές φορές μετανιώνω και για πολλές πράξεις και αποφάσεις μου. Δεν με πειράζει- πιστεύω ότι έχω έντονη τη διάθεση της αυτοκριτικής και ότι έτσι γίνομαι περισσότερο συνετός και σώφρον!

Ως τότε δεν μου μένει τίποτε άλλο, παρά να ευχηθώ «καλή επιτυχία» στους υποψήφιους συμπολίτες μου -Δημάρχους ή Δημοτικούς Συμβούλους - και σ'εσάς «καλή κάλπη»! Θα συνεχίσω με τον τρόπο που ξέρω: αθόρυβα και διακριτικά, με άποψη και πείσμα από άλλο δρόμο- αυτόν της δημοσιογραφίας, έτσι όπως τη γνωρίσατε μέσα από το «ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΒΗΜΑ».

ΤΗΝ ΦΕΝΕΑΤΙΚΗ ΦΩΝΗ ΣΑΣ...