Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010

Αλλαγή πολιτικού σκηνικού στη Δυτική Κορινθία

Αποσύρεται από τη διεκδίκηση του Δήμου Ξυλοκάστρου - Ευρωστίνης ο Δήμαρχος Ευρωστίνης Νίκος Κουρτζής

Όλα τα δεδομένα στη προεκλογική κίνηση αλλάζουν στο Δήμο Ξυλοκάστρου - Ευρωστίνης , μετά την σημερινή ανακοίνωση του Δημάρχου Ευρωστίνης κ. Νίκου Κουρτζή να μην διεκδικήσει το δημαρχιακό θώκο του νέου διευρυμένου Δήμου , εκτιμώντας ότι το άσχημο πολιτικό κλίμα που βασίζεται σε μικροπολιτική αντιπαράθεση δεν είναι το κατάλληλο για να είναι υποψήφιος δήμαρχος στις ερχόμενες εκλογές , αποσύροντας την αρχική του υποψηφιότητα.
Η Ανακοίνωση του Δημάρχου Ευρωστίνης Νίκου Κουρτζή έχει ως εξής:
"Αγαπητοί συνδημότες και συνδημότισσες της Ευρωστίνης και τους Ξυλοκάστρου

Κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας για τη συμμετοχή μου στην εκλογική αναμέτρηση του Νοέμβρη επικοινώνησα με εκατοντάδες πολίτες και των δύο δήμων.
Στις συζητήσεις μας διαπίστωσα ότι για τους δημότες του δ. Ξυλοκάστρου [τριπλάσιοι σε αριθμό] τα κριτήρια επιλογής της νέας δημοτικής αρχής είναι διαφορετικά από τις δικές μου αυτοδιοικητικές προτάσεις. Κυριαρχεί η εντοπιότητα [δήμαρχος Ξυλοκαστρινός και όχι Ευρωστίνιος], αναβιώνουν παρελθόντα δίπολα, και υπεισέρχονται κομματικά προσκλητήρια.
Ως εκ τούτου, εκτιμώντας ότι κάτω από αυτές τις συνθήκες η παρουσία μου θα δημιουργούσε καταστάσεις σύγχυσης και αντιπαλότητες χωρίς κανένα όφελος για την υπόθεση της ομαλής συνένωσης στον ενιαίο δήμο, αποφάσισα να αποσύρω την υποψηφιότητά μου, αρνούμενος να συμμετάσχω σε μια εκλογική διαδικασία με έντονα μικροπολιτικά και όχι αυτοδιοικητικά χαρακτηριστικά.
Θεωρώ υποχρέωσή μου να ευχαριστήσω θερμά τους συνεργάτες μου και υποψηφίους του δήμου Ευρωστίνης και αυτούς από τον δήμο Ξυλοκάστρου που είχαν ̱αποφασίσει να υποστηρίξουν την προσπάθειά μου για ένα νέο Ξ.Ε. ΚΙΝΗΜΑ.
Ευχαριστώ ιδιαίτερα τους Ευρωστίνιους συνδημότες μου που στη συντριπτική τους πλειοψηφία έχουν διατρανώσει τη θέλησή τους να με υποστηρίξουν χάρη στον τρόπο που άσκησα τα δημαρχιακά καθήκοντά μου, στο έργο και την πραγματικά ανεξάρτητη και υπερκομματική ενωτική μου δράση.
Θα ήθελα τέλος να επισημάνω εκ προοιμίου πως, οτιδήποτε κυκλοφορήσει γραπτώς ή προφορικώς, περί υποστήριξης εκ μέρους μου άλλου συνδυασμού, αυτό θα είναι εντελώς ανυπόστατο και αναληθές, διότι δεν συνάδει με το πολιτικό μου ήθος, τις αυτοδιοικητικές μου αρχές και το σεβασμό μου στην ελεύθερη και ακηδεμόνευτη γνώμη των πολιτών".

Με τιμή
Δρ. ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΡΤΖΗΣ
Δήμαρχος Ευρωστίνης