Κυριακή 21 Ιανουαρίου 2024

Eurovision 2024 | Κύπρος: Ολοκλήρωσε τις πρόβες της στο Los Angeles η Silia Kapsis!

 

Μέσα από τα social media της Silia Kapsis ενημερωθήκαμε πριν από μερικές ημέρες ότι ξεκίνησε το ταξίδι της για τη φετινή Eurovision από το Los Angeles. Εκεί συναντήθηκε με τους δύο χορογράφους της, την Kelly Sweeney και τον Guy Groove, οι οποίοι έχουν αναλάβει να χορογραφήσουν τη Silia με το τραγούδι “Liar” για τη σκηνή του Μάλμε. Επί πέντε ημέρες, η εκπρόσωπος της Κύπρου δούλεψε σκληρά σε αυτές τις πρώτες της πρόβες οι οποίες ολοκληρώθηκαν στην πόλη των Αγγέλων!

Τι να πω! 5 μέρες πρόβες για τη Eurovision με την καλύτερη ομάδα που θα μπορούσα ποτέ να ζητήσω! Ευχαριστώ τους χορογράφους μου την Kelly Sweeney και τον Guy Groove! Όλο αυτό δεν θα ήταν δυνατό χωρίς εσάς! Είμαι τόσο τυχερή που σας έχω στην ομάδα μου και ξέρετε πόσο πολύ σας αγαπώ και σας σέβομαι και τους δύο. ❤️❤️ Ευχαριστώ τους χορευτές μου, που είστε η καλύτερη ομάδα, είστε φοβεροί! Σκληρά εργαζόμενοι και σπουδαίοι χορευτές! Ευχαριστώ επίσης το CyBC, τον Δημήτρη Κοντόπουλο και τον Ηλία Κοκοτό που έκαναν όλα αυτά πραγματικότητα! Let’s goooo!!!

Silia Kapsis

Εκτός από την ίδια τη Silia αλλά και τους χορογράφους της, από την αποστολή της Κύπρου βρέθηκαν στο Los Angeles, για να παρακολουθήσουν από κοντά τις πρόβες, ο Ηλίας Κοκοτός αλλά και ο δημιουργός του “Liar” Δημήτρης Κοντόπουλος. Όπως αναφέρει το gpstomusic.gr, η Silia αναχωρεί πλέον από την Αμερική έτοιμη για τα επόμενα βήματα αυτού του ταξιδιού τα οποία θα λάβουν χώρα στη Κύπρο αλλά και την Ελλάδα!

 Πηγή: gpstomusic.gr