Τετάρτη 13 Μαΐου 2020

ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑΣ ΝΙΚΟΛΑΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ-ΕΣΤΙΑΣΗΣ


https://www.kalamatajournal.gr/media/k2/items/cache/d59a2a173255800fe62d8f8364271cb0_XL.jpg
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
13.5.2020
Επερώτηση στο Περιφερειακό Συμβούλιο Πελοποννήσου κατέθεσε η Περιφερειακή Σύμβουλος Κωνσταντίνα Νικολάκου, ζητώντας συγκεκριμένες απαντήσεις, σχετικά με τις πρωτοβουλίες που έχει λάβει η Περιφερειακή Αρχή για την στήριξη των επιχειρήσεων του τουριστικού τομέα και της εστίασης.
Προς: Πρόεδρο Περιφερειακού Συμβουλίου Πελοποννήσου
Επερώτηση προς συζήτηση στο Περιφερειακό Συμβούλιο Πελοποννήσου

Η σημερινή Περιφερειακή Αρχή βρίσκεται αντιμέτωπη με μια νέα πρόκληση που προκαλεί η πανδημία COVID-19 σε διεθνές επίπεδο και η οποία πλήττει το σύνολο της ζήτησης του τουριστικού προϊόντος της χώρας με έμφαση τις αφίξεις από χώρες του εξωτερικού. Με δεδομένο ότι το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Πελοποννήσου, ποσού 1.200.000€, κατά κύριο λόγο περιλαμβάνει εκθέσεις και εκδηλώσεις, οι οποίες δεν πραγματοποιήθηκαν και ούτε πρόκειται να πραγματοποιηθούν.
Ερωτάται η Περιφερειακή Αρχή:
1) Σε ποιες ουσιαστικές ενέργειες έχετε προβεί για την στήριξη των επαγγελματιών τουρισμού, οι οποίοι πλήττονται καθοριστικά από τις επιπτώσεις της πανδημίας του COVID-19;
2) Σε ποιες ενέργειες έχετε προβεί για τις επιχειρήσεις διαμονής και εστίασης, αξιοποιώντας τα επιχειρησιακά προγράμματα που έχετε στη διάθεση σας;
3) Σε ποιες ενέργειες έχετε προβεί για τον προγραμματισμό των πτήσεων στο Διεθνή Αερολιμένα Καλαμάτας «Καπετάν Βασίλη Κωνσταντακόπουλο» για το 2021 και ποιες οι δράσεις της Περιφέρειας Πελοποννήσου για την στήριξη των πτήσεων του 2020;
4) Γιατί μέχρι σήμερα  δεν έχει τροποποιηθεί το πρόγραμμα τουριστικής προβολής (1.200.000 €) και δεν έχει προσαρμοστεί στις νέες ανάγκες για digital προβολή και σε καινοτόμες δράσεις επικοινωνίας και διαφημιστικής καμπάνιας στην Ελλάδα και στο εξωτερικό; 
5) Σε ποιες ενέργειες έχετε προβεί για την επιτάχυνση και την ολοκλήρωση του Προηγμένου Συστήματος Διαχείρισης Προορισμού DMS (Destination Management System) και του Οργανισμού Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού DMO (Destination Management Organization), τα οποία μπορούν να αποτελέσουν δύο νέα σύγχρονα εργαλεία με πολλαπλά οφέλη στην τουριστική ανάπτυξη της Πελοποννήσου;
Η Περιφερειακή Σύμβουλος Πελ/σου
                                                                         Κωνσταντίνα Νικολάκου