Τρίτη 18 Ιουνίου 2019

ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΛΛΙΑΣ: "Ενα όμορφο ταξίδι ξεκινάει για να πάει η Κορινθία μας εκεί που πραγματικά της αξίζει και να δώσουμε ένα τέλος στην απαξίωση και την υποβάθμιση." - Ανακοίνωση υποψηφιότητας

Αγαπητές φίλες, αγαπητοί φίλοι,
Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω τον πρόεδρο της Ν.Δ. Κυριάκο Μητσοτάκη για την τιμή που μου έκανε να με συμπεριλάβει στο ψηφοδέλτιο της Ν. Δ..
Από σήμερα ξεκινάει ένα όμορφο ταξίδι για τον τόπο που γεννήθηκα, μεγάλωσα, ζω και αγαπώ.
Κορίνθιες και Κορίνθιοι, φίλοι αγρότες,


Με γνωρίζετε και σας γνωρίζω.
Συναντηθήκαμε στην δουλειά μου, στην Νομαρχία,στο πολιτικό μου γραφείο, στην πόλη, στο καφενείο του χωριού.
Στάθηκα απέναντί σας με εντιμότητα, σεβασμό και αξιοπρέπεια. ´Ημουν πάντα δίπλα σας με συνέπεια και ήθος, αγωνιζόμουν για τα προβλήματα σας.
Όλα αυτά τα χρόνια "χτίσαμε " μαζί μια πολύ δυνατή και ειλικρινή σχέση εμπιστοσύνης και αγάπης.
Θέλω να με κρίνετε γιαυτό που είμαι για όλα όσα έχω προσφέρει και γιαυτά που έχω να δώσω για τον τόπο μου και την Πατρίδα μου.
Σας υπόσχομαι ότι θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για να πάει η Κορινθία μας εκεί που πραγματικά της αξίζει και να δώσουμε ένα τέλος στην απαξίωση και την υποβάθμιση.
Σας ζητώ να στηρίξετε την προσπάθεια μου ,γνωρίζοντας πως θα είμαι πάντα δίπλα σας.Θα είμαι ο Κώστας ο Κόλλιας που γνωρίσατε και ξέρατε.
ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΔΙΚΟΣ ΣΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.
Καλό αγώνα ,καλή δύναμη στους συνυποψηφίους μου.
Με σεβασμό και βαθειά εκτίμηση,
ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΛΛΙΑΣ  

Υπόψ. Βουλευτής Ν.Δ. Ν. κορινθίας.

ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΛΛΙΑΣ