Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2019

ΕΞΩΔΙΚΟ ΤΟΥ κ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΞΕΝΟΚΩΣΤΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ONEX S.A. ΣΤΗ ΛΕΤΤΑ ΚΑΛΑΜΑΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ: "ΟΙ ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΔΕΣ ΛΑΜΙΑΣ ΚΑΙ Η ΝΑΥΠΗΓΟΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΖΩΝΗ" ΚΑΙ Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΣΤΟΧΑΣΤΡΟ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ"


Ο κ.Παναγιώτης Ξενοκώστας και η εταιρεία "ΟΝΕΧ (ΟΝΕΞ) ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ - ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ - ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ - ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ", με το διακριτικό τίτλο "ONEX S.A.", μου απέστειλαν σήμερα (30.01.2019) εξώδικη διαμαρτυρία για τις δύο παλαιότερες αναρτήσεις μου "ΟΙ ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΔΕΣ ΛΑΜΙΑΣ ΚΑΙ Η ΝΑΥΠΗΓΟΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΖΩΝΗ" (27.12.2018) και "Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΣΤΟΧΑΣΤΡΟ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ" (28.12.2018).


Σε εφαρμογή του άρθρου 14 του ελληνικού Συντάγματος και κατ' απαίτηση της εξώδικης διαμαρτυρίας 14 σελίδων των δύο παραπάνω διακριτών μελών δημοσιεύω  τη θέση της εταιρείας προς την πλήρη ενημέρωση και κρίση του αναγνωστικού κοινού του thedayaftergr. Επίσης αποσύρω τις δύο αναρτήσεις (η μία είχε ήδη αποσυρθεί κατόπιν σεβασμού συναισθηματικής φόρτισης τρίτου προσώπου) λόγω ενοχλήσεως των παραπάνω δύο μερών, το οποίο σε καμία περίπτωση δεν ήταν η πρόθεση μου, χωρίς να υιοθετώ τους ισχυρισμούς τους για το δημοσιογραφικό έργο μου.

H θέση των κ.Παναγιώτη Ξενοκώστα και ONEX S.A. είναι απολύτως σεβαστή στα πλαίσια της δημοκρατίας και του ελληνικού Συντάγματος παρόλο την πλήρη διαφωνία μου για τις κατηγορίες τους περί ανακριβειών, εξυβριστικών διατυπώσεων, προσβολής τιμής, ονόματος, φήμης και αξιοπιστίας τους, ανεύθυνα και απροκάλυπτα, όπως με κρίνουν. 
Η προσωπική μου  θέση ως δημοσιογράφος και μέσω του thedayafter είναι απόλυτη και ξεκάθαρη τα τελευταία 25 χρόνια και δεν αναμένεται να αλλάξει περί ελευθερίας του τύπου. Η προφορική και γραπτή διάδοση των στοχασμών μου, τηρώντας τους Νόμους του Κράτους, με ελευθερία και χωρίς λογοκρισία. Υποστηρίζω και θα συνεχίσω με πάθος την ενημέρωση προς την κρίση των αναγνωστών.

Πηγή:www.onexcompany.com/news
Επίσης υποστηρίζω ένθερμα και κάθε επενδυντική προσπάθεια Ελλήνων και αλλοδαπών στην Ελλάδα προς το κέρδος των ιδίων, των εργαζομένων και του Κράτους δια των φόρων. Σε καμία περίπτωση, τόσο για τον κ.Ξενοκώστα και την εταιρεία ONEX S.A. στη συγκεκριμένη περίπτωση, αλλά και για οποιονδήποτε άλλο επιχειρηματία και επιχείρηση δεν είχα και δεν έχω πρόθεση κατασυκοφάντησης και δυσφήμισής τους. Τουναντίον, όπως και στο παρελθόν για τον κ.Ξενοκώστα και αλλά επιχειρηματικά σχέδια του είμαι και θα συνεχίσω με χαρά να είμαι αρωγός στη δημόσια ενημέρωση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων τους.

Πηγή:www.onexcompany.com/news
Τόσο ο ικανότατος επιχειρηματίας και εδραιωμένος στο χώρο των επιχειρήσεων κ.Παναγιώτης  Ξενοκώστας όσο και η άκρως επιτυχημένη με πανευρωπαϊκές διακρίσεις ONEX S.A. επιχειρούν στην Ελλάδα χρόνια και μεταξύ άλλων εμπλέκονται και στα Ναυπηγεία Σύρου. Δεν έχω κανένα στοιχείο αρνητικό για αυτούς, είναι ελπιδοφόρα εταιρεία και επιχειρηματίας, δεν κατανοώ πώς εξάγουν  συμπέρασμα περί διαπλοκής και παρανόμων ωφελημάτων από τα σχετικά κείμενα και πραγματικά εύχομαι κάθε επιτυχία τους, την οποία και θα αποτυπώσω στο ρεπορτάζ μου.

Οι κατ' αυτούς θιγόμενοι έχουν πάντα το ιστολόγιό μου στη διάθεσή τους για την δημοσιογραφική κάλυψη των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων τους, όπως και όλες οι εταιρείες που επιλέγουν να επενδύσουν στη χώρα μας.

Περισσότερα σύντομα με νέο ρεπορτάζ από την εταιρεία ONEX S.A. και τον κ.Παναγιώτη Ξενοκώστα. Ελπίζω να είναι και ο ίδιος διαθέσιμος καθώς στην δημοσιογραφική μου έρευνα τις προηγούμενες ημέρες δεν κατέστη δυνατή η επικοινωνία μας. 

Ακολουθεί η εξώδικη διαμαρτυρία των κ.Παναγιώτη Ξενοκώστα και ONEX S.A.:




Thedayaftergr