Πέμπτη 16 Αυγούστου 2018

Οι προθέσεις του Τάκη Σταύρου για τις Δημοτικές εκλογές του 2019 στο Δήμο Ξυλοκάστρου - Ευρωστίνης.

Η εικόνα ίσως περιέχει: τον Takhs Stayrou, βουνό, ουρανός, υπαίθριες δραστηριότητες και φύση
Από τον συνδημότη μας κ. Τάκη Σταύρου λάβαμε την παρακάτω επιστολή και την οποία δημοσιοποιούμαι προς ενημέρωσή σας.
Η επιστολή του κ. Σταύρου έχει ως εξής:
"Εκλογές 2019 ,προς ενημέρωση τον πολιτών Ξυλοκάστρου - Ευρωστίνης μετά τα όσα ακούγονται περί το όνομα μου για τυχόν στήριξη σε υποψηφίους δημάρχους συμμετέχοντας σε ψηφοδέλτιο και μάλιστα στο κεντρικό μετά και της τελευταίες εξελίξεις με το νομοσχέδιο της απλής αναλογικής ,σας διαβεβαιώνω ότι δεν έχω δεσμεύτη σε κανέναν υποψήφιο δήμαρχο και δεν έχω υπογράψει πουθενά ,ειδικά τι δεύτερο ακούγεται λες και ζούμε την εποχή της χούντας που υπογράφονται πιθανόν στηρίξεις ,είναι άλωστε πολλή νωρίς και κανένας έως τώρα δεν βλέπω να ασχολείται με τα προβλήματα που μας περιβάλουν τόσο στην Ευρωστίνη όσο κ στο Ξυλόκαστρο όλοι ψάχνουν υποψήφιους αλλά κανείς δεν ρωτάει για τα χιλιάδες προβλήματα τον ορεινών Δημοτικών Κοινοτήτων ,περισσότερο λοιπόν πιθανόν να γίνει είναι μια υποψηφιότητα μου ως αρχηγός συνδυασμού καθώς η στήριξη του κόσμου προς το πρόσωπό μου είναι μεγάλη ...περιμένω λοιπόν της εξελίξεις τους προσεχούς μήνες επαφές γίνονται σε όλα τα επίπεδα κ σε όλα τα δημοτικά διαμερίσματα ..." 
ΤΑΚΗΣ ΣΤΑΥΡΟΥ