Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2016

Τραμπ: Θα είμαι πρόεδρος όλων των Αμερικανών [ βίντεο]

tramp2
Με τις πρώτες του δηλώσεις ως νέος προέδρος των ΗΠΑ ο Ντόναλντ Τραμπ τόνισε πως θα εκρποσωπήσει όλους τους Αμερικανούς, έπλεξε το εγκώμιο της Χίλαρι Κλίντον και επεσήμανε πως η Αμερική θα ζει ειρηνικά με όσες χώρες το θέλουν αλλά δεν θα είναι ποτέ δεύτερη.
Ξεκίνησε δίνοντας συγχαρητήρια στην Χίλαρι Κλίντον για τον αγώνα που έδωσε: «Ελαβα ένα συγχαρητήριο τηλεφώνημα από την Χίλαρι Κλίντον, συνεχάρη όλους εμάς και στην συγχαίρω κι εγώ από την πλευρά μου για τη σκληρή μάχη που έδωσε. Οφείλουμε στη Χίλαρι Κλίντον πολλά για την υπηρεσία της στα δημόσια αξιώματα».
Στην συνέχεια δήλωσε πρόεδρος όλων των Αμερικανών επισημαίνοντας: «Είναι ώρα να επουλώσουμε τις στιγμές διχασμού. Θα είμαι πρόεδρος για όλους τους Αμερικανούς και τείνω χείρα φιλίας σε όσους δεν με υποστήριξαν και τους καλώ να εργαστούμε μαζί για το καλό της χώρας.
Θα αρχίσουμε τον επείγοντα στόχο της ανανέωσης του αμερικανικού ονείρου. Κάθε Αμερικανός θα έχει τη δυνατότητα να υλοποιήσει το όνειρό του, οι ξεχασμένοι πολίτες δεν θα είναι πλέον ξεχασμένοι, θα ξαναχτίσουμε νοσοκομεία, σχολεία και υποδομές οι οποίες θα είναι οι καλύτερες στον κόσμο.
Θα φροντίσουμε τους σπουδαίους βετεράνους της πατρίδας μας. Θα αρχίσουμε ένα πρόγραμμα εθνικής ανάπτυξης και θα καλέσουμε τους καλύτερους να μας βοηθήσουν να ξαναχτίσουμε τη χώρα και να φτιάξουμε την ισχυρότερη οικονομία. Θα συμβιώσουμε ειρηνικά με όσες χώρες θέλουν να συμβιώσουν ειρηνικά μαζί μας. Θα αναζητήσουμε κοινά εδάφη και όχι αντιπαλότητα».
Κάνοντας τον απολογισμό της επιτυχημένης του καμπάνιας είε: «Το είπα από την αρχή ότι η καμπάνια μας δεν ήταν απλή καμπάνια, ήταν απίστευτο μεγάλο κίνημα εργαζόμενων γυναικών και ανδρών. Αγαπούν τη χώρα και θέλουν καλύτερο μέλλον. Κίνημα που συναπαρτίζουν αμερικανοί όλων των φυλών και θέλω να υπηρετήσω τον λαό. Συνεργαζόμενοι θα αρχίσουμε τον επείγοντα στόχο της ανοικοδόμησης του έθνους και της ανανέωσης του αμερικανικού ονείρου. Ξόδεψα όλη την ενέργεια, βλέποντας το δυναμικό που δεν έχει αξιοποιηθεί. Κάθε αμερικανός θα έχει την ευκαιρία να κάνει το όνειρό του πραγματικότητα. Θα φτάσουμε τις υποβαθμισμένες συνοικίες, θα ξαναχτίσουμε τις υποδομές μας, θα γίνουν οι καλύτερες στον κόσμο.
Θα βάλουμε εκατομμύρια ανθρώπους σε θέσεις εργασίας, καθώς ξαναχτίζουμε και θα φροντίσουμε τους σπουδαίους βετεράνους μας. Έχω γνωρίσει τόσους πολλούς από τους βετεράνους μας. Θα αρχίσουμε πρόγραμμα εθνικής ανάπτυξης. Θα καλέσουμε τους καλύτερους και τους σπουδαιότερους για να μας βοηθήσουν.
Θα βάζουμε πάντα το συμφέρον της Αμερικής πρώτα αλλά θα είμαστε δίκαιοι με όλους. Θα διεκδικήσουμε κοινό έδαφος και όχι εχθρότητα. Θέλω να ευχαριστήσω τους γονείς μου που με βλέπουν από ψηλά. Έμαθα πολλά από αυτούς. Ήταν σπουδαίοι. Τις αδερφές μου και τον μεγάλο μου αδερφό μου. Και τον αδερφό μου που έχασα, τον Φρέντερικ. Την Μελάνια και τον Ντον, την Ιβάνκα και τον Έρικ».