Τετάρτη 26 Μαΐου 2010

Κώστας Κλωνής : «Σέβομαι απόλυτα την απόφαση των Δημοτών μας…»

Σε ανακοίνωση του ο κ. Κώστας Κλωνής για το αποτέλεσμα της εκλογικής διαδικασίας για το χρίσμα του Υποψηφίου Δημάρχου από το χώρο της σημερίνης αντιπολίτευσης, στο νέο Διευρυμένο Δήμου Ευρωστίνης – Ξυλοκάστρου τονίζει τα εξής:

"Συμπολίτισσες & Συμπολίτες

Με βαθύ αίσθημα ευθύνης που με οδηγεί σε όλη την Αυτοδιοικητική μου πορεία έκανα έναν έντιμο και ειλικρινή αγώνα για την ανάδειξη μου ως Υποψηφίου Δημάρχου , του νέου Διευρυμένου Δήμου Ξυλοκάστρου –Ευρωστίνης .
Στην πρωτόγνωρη και πρωτοποριακή διαδικασία στις 23/05/2010 , οι δημότες μας αποφάσισαν και υπερψήφισαν τον κ. Δημήτρη Σκούρα με μεγάλη πραγματικά πλειοψηφία , παρότι μεγαλύτερο ποσοστό συμμετοχής ιδιαίτερα στο Δήμο Ευρωστίνης θα έδινε μια άλλη δυναμική.
Σέβομαι απόλυτα την απόφαση των Δημοτών μας και εύχομαι στον κ. Δημήτρη Σκούρα να
 να καταφέρει και να ανατρέψει τις σημερινές απαράδεκτες και ανύπαρκτες Δημοτικές αρχές.
ανταποκριθεί πλήρως στις προσδοκίες τους
Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς ,αυτούς που με πιστεύουν και που για ακόμη μία φορά το απέδειξαν .
Έκανα έναν έντιμο , ευπρεπή αλλά άνισο καθ΄όλα προεκλογικό αγώνα , χωρίς να χρησιμοποιήσω κανένα μα κανένα μηχανισμό.
Πίστευα ότι η πλειοψηφία των συμπολιτών θα εκτιμούσε την συνεχή και συνεπή αυτοδιοικητική μου πορεία και την προσφορά μου στην κοινωνία ,δίνοντας τους και την τελευταία ικμάδα των δυνάμεων μου διαχρονικά & θα μου το αναγνώριζαν.
Πάλεψα εντελώς ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ έχοντας ως σύμμαχο την ηθική και μόνο συμπαράσταση της οικογένειας μου ,.
Πίστεψα ότι υπάρχουν και σήμερα ρομαντικοί ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΕΣ. Δεν νοιώθω καμία μα καμία πικρία ή απογοήτευση.
Στην ζωή μου ώριμος πλέον έχω γευθεί χαρές και πολυάριθμες επιτυχίες. Αλλά και η αποτυχία είναι μέσα στην ίδια την ζωή και στο Δημοκρατικό παιχνίδι. Δεν έχασα το χαμόγελο μου , δεν κρύφθηκα , βαδίζω με ψηλά το κεφάλι και κοιτάζω τους συμπολίτες μου στα μάτια όπως κάνω στην όλη πορεία μου.
Ψύχραιμα και νηφάλια θα καθορίσω την περαιτέρω πορεία μου. Ήμουν – Eίμαι – και θα Eίμαι , Παρών & Μάχιμος με γνώμονα το συμφέρον των δημοτών του νέου και δύσκολου , διευρυμένου Δήμου Ξυλοκάστρου Ευρωστίνης. Σας ευχαριστώ για μία ακόμη φορά".

Κώστας Κλωνής