Τετάρτη 4 Οκτωβρίου 2023

Χρήστος Κολοκυθάς υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος Δήμου Ξυλοκάστρου - Ευρωστίνης με τον συνδυασμό ΔΥΝΑΜΗ ΠΡΟΠΤΙΚΗΣ με υποψήφιο δήμαρχο τον Βλάση Τσιώτο.

 

📌 Χρήστος Κολοκυθάς (Χρήστος Κολοκυθάς) - Κοινωνικός Λειτουργός


ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Λυγιά Κορινθίας. Αποφοίτησα από το ενιαίο λύκειο Δερβενίου όπου και εισήχθη στην σχολή επαγγελμάτων υγείας και πρόνοιας τμήμα Κοινωνικής Εργασίας Πάτρας. Aπό το 2008 εργάστηκα ως Κοινωνικός Λειτουργός στο Ευθύμειο Κέντρο Κορίνθου-Κέντρο Αμεα και από το 2017 έως το 2022 υπήρξα Διευθυντής Στέγης Υποστηριζόμενης  Διαβίωσης  Αμεα Ευθυμίου Κέντρου. Από τον Απρίλιο 2022 έως και σήμερα είμαι εξωτερικός συνεργάτης-υπεύθυνος λειτουργίας των Καπη Ξυλοκάστρου και Δερβενίου. Από το 2011 διατηρώ ιδιωτικό γραφείο Κοινωνικού λειτουργού στο Ξυλόκαστρο.Υπέρμαχος του εθελοντισμού συμμετέχω σε εθελοντικά σωματεία όπως ΚΕ.ΚΟΙ.ΨΥ. για την παροχή βοήθειας όπου χρειάζεται. Επισης τα τελευταία 3 χρόνια είμαι αντιπρόεδρος του Μουσικού και Μορφωτικό Συλλόγου ο Αυλός Ξυλοκάστρου. Είμαι παντρεμένος με την Πιπίνα Φιλέρη κι έχουμε ένα γιο τον Δημήτρη.


ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΕΒΑΙΝΩ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ;

Για να βοηθήσω κι εγώ με τις δυνάμεις μου στην ανάπτυξη του τόπου μου ιδιαίτερα στο κοινωνικό κομμάτι.


ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΒΛΑΣΗ ΤΣΙΩΤΟ;

Γιατί είναι ο μοναδικός που μπορεί να αγκαλιάσει και να βοηθήσει στην επίλυση ανθρώπινων θεμάτων.

 

ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΜΑΖΙ 

#dinamiprooptikis #ProxorameDimiourgikaMazi #TsiotosVlasis #VforVlasis