Τετάρτη 4 Οκτωβρίου 2023

Ανδρέας Βασιλάτος υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος Δήμου Ξυλοκάστρου - Ευρωστίνης με τον συνδυασμό ΟΡΊΖΟΝΤΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ

 


➡️Ονομάζομαι 👉🏻Βασιλάτος Ανδρέας👈🏻 και η καταγωγή μου είναι από την Κεφαλλονιά. Έχω γεννηθεί στη Νέα Υόρκη και έχω μεγαλώσει στην 📍Αθήνα.

➡️Το 2007 ξεκίνησα την επιχειρηματική μου δραστηριότητα στην περιοχή μας φτιάχνοντας το εστιατόριο «Αρχοντικό της Ζάχολης» και στην πορεία επίσης το κατάστημα Παραδοσιακών Προϊόντων  «Ο Τάκος» και το Beach Bar Restaurant «Ραστώνη», στα Σαρανταπηχιώτικα. 📈

➡️Είμαι παντρεμένος με την Κωνσταντίνα Χρήστου, με την οποία μένω μόνιμα στη Ζάχολη κα είμαι πατέρας δύο παιδιών. 👨‍👧‍👦

➡️Είμαι υποψήφιος με τον συνδυασμό «Ορίζοντες Δημιουργίας» και ζητώ την ψήφο σας γιατί πιστεύω ότι όλοι μαζί μπορούμε να αλλάξουμε σελίδα στον Δήμο μας. 🙌🏼

#orizontesdimiourgias #stirizospiro