Δεν θα μπορούσα να μην είμαι κι εγώ παρών σ' αυτή τη γιορτή της παράδοσης, όχι μόνο γιατί χόρεψε η Χριστίνα με τη ΧΟΡΑΝΘΗ, αλλά γιατί εκτιμώ το έργο που επιτελείται στο χωριό αυτό από τον πρόεδρο της κοινότητας,το φίλο κ.Χρήστο Καρούκη και τον πολιτιστικό σύλλογο.
Το παρόν έδωσε ο σύλλογος εθελοντών αιμοδοτών Ξυλοκάστρου ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ με την πρόεδρό του κα.Χριστίνα Παπαλάμπρου και τους αντιπροέδρους κ.Ιωάννη Σταματούλη και κα.Φωτεινή Παπακωνσταντίνου.
Και βέβαια,με καλή παρέα,με την πρόεδρο του μουσικού μορφωτικού συλλόγου Ξυλοκάστρου Ο ΑΥΛΟΣ κα.Μαίρη Νικολόπουλου και το φίλο μου κ. Νίκο Νικολόπουλο και την αντιπρόεδρο του ΑΥΛΟΥ κα.Ευαγγελία Ματσούκα και το σύζυγό της Παναγιώτη.
Μπράβο ΔΕΣΗ! Και του χρόνου!