Η Περιφέρεια Πελοποννήσου εγκαινιάζει
τη νέα της ταυτότητα τόπου με κεντρικό μήνυμα «Εδώ το αδύνατο είναι
μόνο η αρχή» και εφαρμόζει ολοκληρωμένη στρατηγική place branding,
βασισμένη σε διεθνείς πρακτικές.
Το νέο place brand πλαισιώνει το στρατηγικό σχεδιασμό της Περιφέρειας, ο
οποίος αναπτύσσεται σε 8 πυλώνες, 209 δράσεις και μετρήσιμους στόχους
στους τομείς του πολιτισμού, της αγροδιατροφής, του τουρισμού, της
επιχειρηματικότητας, της κοινωνικής συνοχής, της πράσινης μετάβασης, της
καινοτομίας και της ψηφιακής μετάβασης.
Η νέα ταυτότητα τόπου της Περιφέρειας Πελοποννήσου χτίζει την επανατοποθέτησή της με brand