Στο πλευρό της μέχρι την τελευταία στιγμή ήταν ο γιος της, Χρήστος Αποστολίδης, ο οποίος είχε μετακομίσει μαζί της για να τη φροντίζει. Ανάμεσα στα πρώτα πρόσωπα που βρέθηκαν στο κοιμητήριο δίπλα του για να αποχαιρετήσουν τη μητέρα του ήταν ο Αλέξανδρος Αντωνόπουλος και η Νάντια Μουρούζη, η οποία έφτασε στο σημείο κρατώντας ένα
λευκό τριαντάφυλλο.Ο Μιχάλης Ρέππας και ο Θανάσης Παπαθανασίου, που είχαν συνεργαστεί μαζί της στις «Τρεις Χάριτες» εμφανίστηκαν κρατώντας ένα στεφάνι στη μνήμη της.
Θέλοντας να τιμήσει τη μνήμη της, ο πρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων, Νικήτας Κακλαμάνης έστειλε στεφάνι, με το οποίο εξέφρασε στην οικογένειά της τα ειλικρινή του συλληπητήρια.
Ο γιος της μίλησε συγκινημένος για τον θάνατο της μητέρας του ενώ προς το τέλος της δήλωσής του «λύγισε».
«Είμαι πολύ συγκινημένος. Μια ολόκληρη ζωή γεμάτη. Έφυγε ευτυχισμένη. Στο πλευρό της είχε και τον γιο της και τον εγγονό της κι έχοντας ολοκληρώσει το όνειρο ζωής της που ήταν το βιβλίο, η βιογραφία της. Τα έκανε όλα στη ζωή της, αγαπήθηκε από τον κόσμο».
Η ίδια αγαπήθηκε από το ευρύ κοινό μέσα από τον ρόλο της «Μπεμπέκας» στις «Τρεις Χάριτες», αλλά και από το ρόλο της «θείας Μάρως» στο Κωνσταντίνου και Ελένης. Από την πρώτη της εμφάνιση στο θέατρο ΡΕΞ στην εφηβική της ηλικία μέχρι τις τελευταίες της συμμετοχές στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο, η Άννα Κυριακού υπήρξε παρούσα σε όλες τις μεγάλες μεταμορφώσεις του ελληνικού θεάτρου. Η εκπαίδευσή της σε κορυφαίες σχολές, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο Παρίσι, και η συνεργασία της με σπουδαίους καλλιτέχνες, την κατέστησαν μια ηθοποιό με βάθος, παιδεία και κύρος.
Η συμμετοχή της στο Εθνικό Θέατρο επί δύο δεκαετίες, οι εμφανίσεις της σε κινηματογραφικές ταινίες κλασικές και σύγχρονες, καθώς και οι αξέχαστοι ρόλοι της στην τηλεόραση, όπως η θρυλική θεία Μπεμπέκα στις “Τρεις Χάριτες”, την έκαναν ιδιαίτερα αγαπητή σε πολλές γενιές θεατών.