Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2021

Το «Ράλι των Θεών» ήρθε για να μείνει- «Ξαναδώσαμε την Ελλάδα στον κόσμο» - Ταχύτερος όλων ο Οζιέ

Το «Ράλι των Θεών» ήρθε για να μείνει - Ταχύτερος όλων ο Οζιέ

Πόσο ταυτισμένοι είναι με το "Ράλι Ακρόπολις» δήλωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος ευχαρίστησε όσους εργάστηκαν «για να μπορέσουμε να έχουμε αυτή την επιτυχία, τους χορηγούς, τους εθελοντές και προσδοκώ και προσβλέπω σε μια εξαιρετική διοργάνωση.

Το Ράλι Ακρόπολις ήρθε για να μείνει και πιστεύω ότι είναι πάρα πολύ σημαντικό το μήνυμα της σύνδεσης του μηχανοκίνητου αθλητισμού με την οδική ασφάλεια. Χάνουμε πολύ περισσότερους ανθρώπους στην άσφαλτο κάθε χρόνο.

Όπως ξέρετε έχουμε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για την οδική ασφάλεια το οποίο καλύπτει όλες τις πτυχές αυτού του σύνθετου ζητήματος. Άρα, η σύνδεση του μηχανοκίνητου αθλητισμού με την οδική ασφάλεια πιστεύω ότι είναι το σωστό μήνυμα το οποίο θέλουμε να εκπέμψουμε πέρα από την απόλαυση, τη διασκέδαση που σε όλους μας -που αγαπάμε το αυτοκίνητο- προσφέρει ο μηχανοκίνητος αθλητισμός».

 

Το «Ράλι των Θεών» μεταδίδεται παγκοσμίως από 65 τηλεοπτικά δίκτυα, τα οποία το «μοιράζουν» σε 155 χώρες και σε 840 εκατομμύρια τηλεθεατές.

Η εκκίνηση του Ράλι Ακρόπολις 2021, στην επιστροφή της θρυλικής διοργάνωσης στην Ελλάδα μετά από οκτώ χρόνια, δόθηκε από τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, «εγκαινιάζοντας» την πρώτη υπερειδική διαδρομή στο κέντρο της Αθήνας και στους δρόμους γύρω από το Σύνταγμα.

«Είμαστε πάρα πολύ ευχαριστημένοι για το γεγονός ότι καταφέραμε να φέρουμε πίσω το Ράλι Ακρόπολις στην πατρίδα μας. Το Ράλι Ακρόπολις ήρθε για να μείνει. Βλέπετε και από τη συμμετοχή του κόσμου πόσο οι Έλληνες αγαπούν τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. 

Ο Σεμπαστιάν Οζιέ με Toyota Yaris WRC σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην πρώτη ειδική του Ράλι Ακρόπολις, η οποία πραγματοποιήθηκε στην πλατεία Συντάγματος. Ο Γάλλος επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής του WRC κάλυψε τα 0,98 χιλιόμετρα της διαδρομής σε 51.5 δευτερόλεπτα και τέθηκε επικεφαλής στη γενική κατάταξη.

Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτοκίνητα της Toyota «έγραψαν» τους τρεις καλύτερους χρόνους στην πρώτη ειδική, καθώς ο Έλφιν Έβανς ήταν 0,6 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον Οζιέ, ενώ ο Κάλε Ροβάνπερα ήταν οκτώ δέκατα πίσω από τον χρόνο του Γάλλου, την ώρα που την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν τρία i20 Coupe WRC της Hyundai.

Στο μεταξύ, ο Λάμπρος Αθανασούλας με Hyundai i20 N Rally 2 σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο από ελληνικής πλευράς με 58.9 δευτερόλεπτα.

Οι πρώτοι οκτώ οδηγοί της 1ης ειδικής διαδρομής του Ράλι Ακρόπολις:

1. Σεμπαστιάν Οζιέ (Γαλλία/Toyota) 51.5

2. Έλφιν Έβανς (Μ. Βρετανία/Toyota) +0.6

3. Κάλε Ροβάνπερα (Φινλανδία/Toyota) +0.8

4. Τιερί Νεβίλ (Βέλγιο/Hyundai) +0.9

5. Ντάνι Σόρντο (Ισπανία/Hyundai) +1.0

6. Οτ Τάνακ (Εσθονία/Hyundai) +1.0

7. Αντρέας Μίκελσεν (Νορβηγία/Skoda) +1.3

8. Μαντς Όστμπεργκ (Νορβηγία/Citroen) +1.3

.

Αυγενάκης για Ράλι Ακρόπολις: «Ξαναδώσαμε την Ελλάδα στον κόσμο»

«Πιστέψαμε στο όνειρο και το κάνουμε πραγματικότητα», αναφέρει σε ανάρτησή του στο facebook ο υφυπουργός Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης, με αφορμή την έναρξη του Ράλι Ακρόπολις.

«Ξαναδώσαμε την Ελλάδα στον κόσμο», τονίζει ακόμη ο υφυπουργός Αθλητισμού, επισημαίνοντας ότι ο ίδιος και οι συνεργάτες του εργάστηκαν συντονισμένα, τόσο για να επιστρέψει ο αγώνας στο πρόγραμμα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, όσο και για να εξασφαλιστεί η άρτια διοργάνωσή του.

«Ιστορικές ημέρες! Το Ράλλυ μας, το Ράλλυ των Θεών, επέστρεψε εκεί που του αξίζει! Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα (WRC) ξαναβρήκε το Ράλλυ του», αναφέρει αρχικά στην ανάρτησή του ο κ. Αυγενάκης και συμπληρώνει: «Με αφετηρία τον ιερό βράχο της Ακρόπολης, με την εντυπωσιακότατη υπερειδική COSMOTE 5G Athens Stage στο Σύνταγμα, για πρώτη φορά στην καρδιά της πόλης, ξαναδώσαμε την Ελλάδα σε όλο τον κόσμο, σε εκατοντάδες εκατομμύρια τηλεθεατές. Εργαστήκαμε τόσο καιρό συντονισμένα, με τη στήριξη του Πρωθυπουργού, ξανακερδίσαμε την εμπιστοσύνη της παγκόσμιας μηχανοκίνητης οικογένειας, πιστέψαμε στο όνειρο και το κάνουμε πραγματικότητα?. Κι από σήμερα, για τις προσεχείς 3 ημέρες στα βουνά της Κορινθίας και της Στερεάς Ελλάδας ως τη λήξη του την Κυριακή στη Λαμία, στις αγαπημένες και δύσκολες ειδικές διαδρομές, που έκαναν θρυλικό το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, δίνουν όλοι, χιλιάδες συντελεστές, τον καλύτερό τους εαυτό».

Σε άλλη ανάρτησή του, ο Λευτέρης Αυγενάκης αναφέρθηκε στη συνάντησή του με τον πρόεδρο της FIA, Ζαν Τοντ, τον οποίο ξενάγησε στο κτίριο του Κοινοβουλίου. «Ξενάγηση του Προέδρου της FIA Ζαν Τοντ στη Βουλή. Στο πλαίσιο της επίσκεψης του για το AcropolisRally του προσφέραμε με τον Πρόεδρο της ΟΜΑΕ Δ. Μιχελακάκη ένα πιστό αντίγραφο του αυτοκινήτου με το οποίο συμμετείχε ως συνοδηγός του Timo Mäkinen στο 27ο Ράλλυ Ακρόπολις 1980», αναφέρει ο υφυπουργός Αθλητισμού.

Δείτε όλες τις ειδικές διαδρομές ανά ημέρα

Σήμερα Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου τα πληρώματα κατευθύνθηκαν στην Πελοπόννησο και ειδικότερα στις βραβευμένες ειδικές διαδρομές Άγιοι Θεόδωροι και Λουτράκι. Η συνέχεια θα δοθεί στις ειδικές διαδρομές Θήβα και Ελάτεια.


 https://eleftherostypos.gr/wp-content/uploads/2021/09/ELT_20.png 

Το Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου τα πληρώματα θα κατευθυνθούν στην κεντρική Ελλάδα, όπου και το επίκεντρο του αγώνα θα είναι στη Λαμία, με τις ειδικές διαδρομές ταυτόσημες του αγώνα, όπως είναι η Παύλιανη, οι Βωξίτες, το Ελευθεροχώρι.

Ο τερματισμός του αγώνα θα γίνει την Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου στην Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας, όπου και θα πραγματοποιηθεί το απόγευμα η τελετή τερματισμού και οι απονομές.

 

 

Πληροφορίες: eleftherostypos.gr