Πέμπτη 5 Απριλίου 2012

Πλήρης κατάρρευση του ΕΟΠΥΥ

Οι ασφαλισμένοι πληρώνουν τις εξετάσεις  Οφειλές εκατομμυρίων στους ιατρούς 

Μήνες μόνο μετά την έναρξη της πολυδιαφημισμένης λειτουργίας του ΕΟΠΥΥ και ήδη οι υπηρεσίες παρουσιάζουν εικόνα κατάρρευσης. Καθημερινά ιατροί και ασφαλισμένοι εκφράζουν σφοδρά παράπονα, ενώ παρατηρούνται σημαντικές δυσλειτουργίες στα παραρτήματα εκτός μεγάλων αστικών κέντρων. Αν και στον ΕΟΠΥΥ έχει περιέλθει το 90% των ασφαλισμένων, ο φορέας δεν έχει εξοφλήσει βεβαιωμένες οφειλές στους ιατρούς του ΟΠΑΔ που φθάνουν τα πολλά εκατομμύρια ευρώ. Σε απόγνωση πλέον οι ιατροί αποφάσισαν κινητοποιήσεις και από τις 9 Απριλίου οι εργαστηριακοί ιατροί  δεν θα δέχονται παραπεμπτικά, με αποτέλεσμα οι ασφαλισμένοι να επωμίζονται το κόστος των εξετάσεων. Ήδη, από τη Δευτέρα δεν γίνονται δεκτά τα παραπεμπτικά του ΤΑΠ ΟΤΕ και του ΕΤΑΑ.

Ο Βουλευτής Ηρακλείου της Δημοκρατικής Συμμαχίας Λευτέρης Αυγενάκης, με πλείστες κοινοβουλευτικές παρεμβάσεις προς τον Υπουργό Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, κατέδειξε τον υπαρκτό πλέον κίνδυνο να τεθεί εν αμφιβόλω το δικαίωμα της δωρεάν περίθαλψης, εξαιτίας αστοχιών του νεοσύστατου ΕΟΠΥΥ.Η προχειρότητα με την οποία λαμβάνονται αποφάσεις που θα έπρεπε να λειτουργούν προς όφελος του πολίτη είναι πλέον εγκληματική. Οι ιατροί πρέπει να λάβουν τα οφειλόμενα, ενώ παράλληλα θα πρέπει να υπάρξει πρόνοια ώστε να μην θιγούν δικαιώματα των ασφαλισμένων. Παράλληλα, το αρμόδιο Υπουργείο οφείλει να λάβει σοβαρά υπόψη του τις καταγγελίες του Ιατρικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, που καταγγέλλει ότι ο ΕΟΠΥΥ υποσχέθηκε να πληρώσει χρέη προς ιδιωτικές κλινικές και φυσιοθεραπευτές. Επίσης, ο Ιατρικός Σύλλογος εκφράζει ανησυχίες για τον τρόπο με τον οποίο θα λειτουργήσει η υπουργική απόφαση για τη χορήγηση αδειών και τη λειτουργία των ιατρείων, αφού ένας ιδιώτης θα μπορεί να ανοίγει ιατρείο χωρίς να υπόκειται σε κανόνες ιατρικής δεοντολογίας, με κίνδυνο να δημιουργηθούν σχέσεις «μεσιτείας» με τους ιατρούς.

Κώστας Κόλλιας: «Ευθύνες των Υπουργείων για την απαράδεκτη κατάσταση στους αρχαιολογικούς χώρους της Κορινθίας»

Ερώτηση προς τους Υπουργούς Οικονομικών και Πολιτισμού απηύθυνε μέσω της Βουλής ο Βουλευτής Κορινθίας κ. Κώστας Κόλλιας, σχετικά με την υπολειτουργία αρχαιολογικών χώρων και Μουσείων στην Κορινθία. Σχετικά με το θέμα ο κύριος Κόλλιας δήλωσε:
«Με λύπη μου πληροφορήθηκα από φίλους ομογενείς, οι οποίοι επισκέπτονται αυτές τις ημέρες την Κορινθία, ότι στην προσπάθειά τους να επισκεφθούν το Σαββατοκύριακο την αρχαιολογικό χώρο της Νεμέας και το Μουσείο και τα αρχαία της Σικυώνας, βρήκαν κλειστές πόρτες για λόγους ασφαλείας. Επικοινώνησα άμεσα με τοπικούς υπηρεσιακούς παράγοντες, οι οποίοι με ενημέρωσαν ότι οι ελλείψεις σε προσωπικό δεν επιτρέπουν την ασφαλή και απρόσκοπτη λειτουργία των χώρων. Σε κάποιες περιπτώσεις οι συμβάσεις υπαλλήλων έχουν λήξει από το 2011, σε άλλους οφείλονται δεδουλευμένα και βεβαίως ανανεώσεις συμβάσεων και εποχικές προσλήψεις ακόμα εκκρεμούν. Το αποτέλεσμα είναι το Μουσείο της Σικυώνας να είναι κλειστό από τον περασμένο Δεκέμβριο και η Νεμέα να μην λειτουργεί τα Σαββατοκύριακα.
Ο όγκος των αρχαιολογικών μνημείων, των μουσείων και των ανασκαφών στη χώρα μας είναι τεράστιο. Περισσότερα από εκατό μουσεία και συλλογές, 250 οργανωμένοι αρχαιολογικοί χώροι, 19.000 κηρυγμένοι αρχαιολογικοί χώροι, όπως προϊστορικοί οικισμοί, κάστρα κλπ, και εκατοντάδες έργα και ανασκαφές σε εξέλιξη απαιτούν όχι μόνο επιστημονικό προσωπικό για να λειτουργήσουν, αλλά και προσωπικό ασφαλείας επαρκές και σωστά εκπαιδευμένο.
Σύμφωνα με το Σύλλογο Ελλήνων Αρχαιολόγων, σε όλους αυτούς τους χώρους εργάζονται με μόνιμη σχέση εργασίας μόλις 950 αρχαιολόγοι και 2.000 φύλακες. Σε ό,τι αφορά τους φύλακες, υπάρχουν 2.500 κενές οργανικές θέσεις, ενώ οι συχνές καθυστερήσεις στις προσλήψεις εποχικού προσωπικού δημιουργούν τεράστια κενά και υποχρεώνουν τους κατά τόπους υπεύθυνους να βάλουν λουκέτο στους χώρους, προκειμένου να τους προστατεύσουν. Επιπλέον, στις αρχές του έτους, η αδικαιολόγητη καθυστέρηση στην έκδοση της ΚΥΑ από τους Υπουργούς Οικονομικών και Πολιτισμού για τη θεσμική και μισθολογική κάλυψη της απασχόλησης των αρχαιοφυλάκων κατά τις αργίες, κράτησε κλειστούς τους αρχαιολογικούς χώρους για αρκετά Σαββατοκύριακα.
Αυτή η εικόνα είναι όνειδος για τον πολιτισμό μας. Οι κίνδυνοι στους ουσιαστικά αφύλακτους αρχαιολογικούς χώρους είναι τεράστιοι - είδαμε άλλωστε τα αποτελέσματα τόσο στην Αρχαία Ολυμπία, όσο και στην Εθνική Πινακοθήκη – και οι λαθρανασκαφές είναι ανεξέλεγκτες. Σε ό,τι δε αφορά την υποτιθέμενη «βαριά βιομηχανία» της χώρας, τον τουρισμό, το κόστος είναι ανυπολόγιστο. Εκτός της Αθήνας, η πλειονότητα των επισκεπτών σε αρχαιολογικούς χώρους συρρέει τα Σαββατοκύριακα. Είναι αδιανόητο άνθρωποι να κάνουν το γύρο του κόσμου για να βρεθούν στη Νεμέα ή στη Σικυώνα και να βρίσκουν τις πόρτες κλειστές. Και βεβαίως η ευθύνη δεν ανήκει ούτε στους ανύπαρκτους ή απλήρωτους υπαλλήλους, ούτε στους προϊσταμένους των χώρων οι οποίοι, χωρίς προσωπικό, δεν μπορούν να αναλάβουν την ευθύνη της λειτουργίας τους.
Πρέπει κάποτε να καταλάβουμε ότι ο πολιτισμός μας είναι η αιχμή του δόρατος για την οικονομική ανάκαμψη. Πήρα την πρωτοβουλία να καταθέσω αυτήν την ερώτηση για να απαντήσουν τα Υπουργεία Οικονομικών και Πολιτισμού εάν σκοπεύουν να αξιοποιήσουν αυτή τη δύναμη. Οφείλουν να μας πουν εάν προτίθενται να δουν τους αρχαιολογικούς θησαυρούς ως επένδυση και όχι ως κόστος. Διότι αυτή η επένδυση πρέπει να γίνει εδώ και τώρα, επένδυση σε υποδομές, σε έρευνα και σε ανθρώπους.»

Πάνος Μπεγλίτης γιά την επίθεση κατά του πολιτικού του γραφείου : Αυτές οι πράξεις μιας μικρής μειοψηφίας συμβάλλουν στην υπονόμευση της πολιτικής ομαλότητας και των δημοκρατικών θεσμών

Ο Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ στο Nομό Κορινθίας Πάνος Μπεγλίτης, έκανε την ακόλουθη δήλωση σχετικά με την επίθεση κατά του πολιτικού του γραφείου στο Κιάτο:

«Πληροφορήθηκα, σήμερα το πρωί, ότι χθες το βράδυ ορισμένοι γνωστοί – άγνωστοι «αγανακτισμένοι» στο Κιάτο, προχώρησαν σ΄ επίθεση κατά του πολιτικού μου γραφείου, καταστρέφοντας την πινακίδα. Πληροφορήθηκα, επίσης, ότι ανάλογη καταστροφή υπέστη και το γραφείο του συναδέλφου Βουλευτή της ΝΔ.
          Αυτές οι πράξεις μιας μικρής μειοψηφίας συμβάλλουν στην υπονόμευση της πολιτικής ομαλότητας και των δημοκρατικών θεσμών, αξιοποιώντας την επώδυνη οικονομική και κοινωνική κρίση που βιώνει ο λαός μας.
 Κατανοώ απολύτως, στέκομαι αλληλέγγυος και συμπάσχω με τους συμπολίτες μου στην Κορινθία που είναι άνεργοι, βρίσκονται στα όρια της φτώχειας, έχει μειωθεί το εισόδημά τους και έχει ανατραπεί η οικογενειακή τους ζωή. Δυστυχώς όμως στη σημερινή δύσκολη συγκυρία δεν υπάρχουν εύκολες λύσεις. Οι εύκολες λύσεις με δανεικά του παρελθόντος μάς οδήγησαν σε αδιέξοδα. Οι ευθύνες του πολιτικού συστήματος είναι μεγάλες. Δεν μπορεί όμως να κατανέμονται ισοπεδωτικά και να απαξιώνονται και να καταδικάζονται όλοι συλλήβδην. Και είναι γνωστό από την ιστορία ότι η καταδίκη σε συλλογική ευθύνη οδηγεί σε αντιδημοκρατικές και αντικοινοβουλευτικές λύσεις. Τον κίνδυνο τέτοιων ενδεχομένων λύσεων έχουμε όλοι το δημοκρατικό καθήκον να αποτρέψουμε.
          Σε κάθε περίπτωση όμως η συλλογική κοινωνική και πολιτική διαμαρτυρία, ως θεμελιώδες και αναφαίρετο δημοκρατικό δικαίωμα, που αποτελεί κατάκτηση με αγώνες και θυσίες, δεν μπορεί να ταυτίζεται με τυφλές αντιδράσεις βίας και εκφοβισμού.

ΕΚΤΑΚΤΟ ! - ΣΕΙΕΤΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ Η ΚΟΡΙΝΘΙΑ ! - ΦΟΒΕΡΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΡΙΝΑ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ !

ΠΑΝΙΚΟΣ ΣΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΙΑ
ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΘΟΔΕΥΣΗ ΓΕΡΟΥΛΑΝΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΕΙ Η ΜΑΡΙΝΑ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ
"ΤΡΟΦΙΜΟ ΤΟΥ ΚΑΖΙΝΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ" ΑΠΕΚΑΛΕΣΕ Ο ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ ΤΗ ΦΑΡΜΑΚΗ
ΦΟΒΕΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΙΑ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ !

Χαμός πριν λίγο στη Βουλή με τον Κώστα Μαρκόπουλο των Ανεξαρτήτων Ελλήνων να κάνει λόγο για σκάνδαλο Γερουλάνου στο θέμα του Καζίνο Λουτρακίου και να αποκαλεί τη βουλευτή Κορινθίας του ΠΑΣΟΚ Κατερίνα Φαρμάκη ως "τρόφιμο του Καζίνο Λουτρακίου".
Κατά την ομιλία του και αναφερόμενος σε κουκούλωμα της υπόθεσης Ζήμενες ο Κ.Μαρκόπουλος επεσήμανε ότι το ΠΑΣΟΚ έκανε το ίδιο και στην υπόθεση του Καζίνο κάνοντας λόγο για σκάνδαλο Γερουλάνου.
Επεξηγώντας είπε ότι ενώ ο ίδιος είχε έτοιμη σύμβαση με το Καζίνο προκειμένου ως αντισταθμιστικό όφελος το Καζίνο να έφτιαχνε "μαρίνα" στο Λουτράκι, ο κ. Γερουλάνος πάγωσε τη σύμβαση γλιτώνοντας το Καζίνο από έξοδα έξη εκατομμυρίων ευρώ.
Κι ενώ ο κ. Μαρκόπουλος είπε όσα είπε δημόσια και από του βήματος της Βουλής η Κατερίνα Φαρμάκη θεώρησε -άγνωστο γιατί- ότι όσα είπε ο κ. Μαρκόπουλος την έθιξαν προσωπικά.
Όταν ωστόσο πήρε το λόγο άρχισε να επιχειρηματολογεί υπέρ του Καζίνο λέγοντας ότι η μαρίνα δεν δημιουργήθηκε λόγω σοβαρών προβλημάτων. "Αυτά που ακούω από την κα Φαρμάκη μου τα έλεγε επί οκτώ μήνες ο διευθυντής του καζίνο.
Είστε άξια δικηγόρος του Καζίνο κα Φαρμάκη.
Το κράτος δεν κατόρθωσε ποτέ από ένα καζίνο που έχει βγάλει εκατοντάδες εκατομμύρια να πάρει ένα αντισταθμιστικό έργο 6 εκατομμυρίων.
Είστε τρόφιμη του Καζίνο Λουτρακίου. Είστε πολιτικός τρόφιμος του Καζίνο.
Γι' αυτό το υπερασπίζεστε αντί να κάνετε επανάσταση κατά του Καζίνο".

Πηγή : Parapolitika.gr
diaprisios.gr

ΜΟΥΔΙΑΣΕ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΜΠΕΓΛΙΤΗ ! - Αποκλειστικό Video !

Πραγματικό σοκ προκάλεσε η δήλωση του Π. Μπεγλίτη χθες στην εκπομπή "ΣΚΑΪ Τώρα" με την Π. Τσαπανίδου.
Εκατοντάδες sites και blogs σε όλη τη χώρα, μουδιασμένα αναμετέδωσαν το απόσπασμα της εκπομπής κατά το οποίο κλήθηκε να σχολιάσει το τραγικό γεγονός της αυτοκτονίας του 77χρονου απελπισμένου ανθρώπου στο Σύνταγμα, ο οποίος από ότι ακούστηκε, ψέλλισε λίγο πριν αυτοκτονήσει ότι: “αυτό το κάνω για να μην αφήσω χρέη στα παιδιά μου.”
Ο κ. Μπεγλίτης στην ερώτηση της κ. Τσαπανίδου: “Γιατί δεν κάνετε κάτι για αυτούς τους ανθρώπους, που λόγω οικονομικών προβλημάτων φτάνουν στην αυτοκτονία”, ο κ. Μπεγλίτης απάντησε: ” Σε αυτές τις περιπτώσεις ο σχολιασμός πρέπει να είναι προσεκτικός, εγώ έχω να πω ότι αυτός ο άνθρωπος ήταν πολύ γενναίος και ευαίσθητος.
Δεν μπορούμε όμως αυθαίρετα να συνδέσουμε την αυτοκτονία του με την οικονομική κατάσταση της χώρας. Το αν είχε χρέη, ή δεν είχε χρέη, αν τα έφαγε αυτός ή τα παιδιά του…Μόνο σεβασμός”.
Ο Π. Μπεγλίτης, που κάνει συχνά επικλήσεις στη "σοβαρότητα", μάλλον κάτι άλλο ήθελε να πει και του βγήκε έτσι ... κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος γιατί το σοκ από αυτή τη δήλωση είναι πανελλαδικό και ο ίδιος δεν έχει δείξει στο παρελθόν δείγματα τέτοιου ακραίου κυνισμού.
Δείτε το αποκλειστικό video από το Diaprisios.GR σε καλή ποιότητα ήχου και εικόνας :

Diaprisios.GR

Ξήλωσαν τις ταμπέλες από τα πολιτικά γραφεία Μπεγλίτη και Κόλλια - video

Πολίτες στο Κιάτο αποφάσισαν να αποκαθηλώσουν τις ταμπέλες που οι Πάνος Μπεγλίτης, από το ΠΑΣΟΚ και Κώστας Κόλλιας από τη Νεα Δημοκρατία είχαν τοποθετήσει στα πολιτικά τους γραφεία. Οι κάτοικοι πραγματοποίησαν πορεία στη μνήμη του «Άγνωστου Ματωμένου Πολίτη» χθες και αποφάσισαν να μην επιτρέψουν σε κανέναν πολιτικό να αναρτήσει προεκλογική αφίσα ή κάποια ταμπέλα στην πόλη τους.
Αφότου αποκαθήλωσαν τις ταμπέλες οι κάτοικοι κόλλησαν στις πόρτες των πολιτικών γραφείων των δύο βουλευτών το σημείωμα του 77χρονου φαρμακοποιού ο οποίος έδωσε χθες τέλος στη ζωή του στην πλατεία Συντάγματος.



Newsit.gr

ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΟ ΠΑΖΑΡΙ ΣΤΟ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ

ΣΤΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΒΑΪΩΝ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚ​Η ΑΙΓΕΙΡΑΣ "ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΚΟΝΕΤΣΗΣ​"!

Για 6η συνεχή χρονιά η Δημοτική Φιλαρμονική Αιγείρας "ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΚΟΝΕΤΣΗΣ" θα δώσει το παρόν στις εκδηλώσεις του Εορτασμού της 186ης Επετείου της Εξόδου της Ηρωικής Φρουράς των Ελευθερων Πολιορκημένων στο Μεσολόγγι, την ερχόμενη Κυριακή των Βαϊων 8 Απριλίου 2012!
 Η φιλαρμονική θα αποδώσει μουσικά τη MARCIA TRIONFALE και τον "ΑΓΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ".
Επιπλέον, θα παιανίσουν εμβατήρια πριν και μετά απο τις εκδηλώσεις της Κυριακής απο κοινού με τον Μουσικό Όμιλο Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου "ΙΩΣΗΦ ΡΩΓΩΝ"!

επικίνδυνο πείραμα για 6 εκατ. ασφαλισμένους

Ο Αναπληρωτής Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Υγείας της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Αθήνας, κ. Γεράσιμος Γιακουμάτος, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Εκρηκτική και επικίνδυνη είναι η κατάσταση στο χώρο της δημόσιας υγείας. Η λειτουργία του ΕΟΠΥΥ εξελίσσεται σε ένα επικίνδυνο πείραμα για 6 εκατ. ασφαλισμένους.
Ο νεοσύστατος οργανισμός αδυνατεί να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις του.
Και το πρόβλημα δεν είναι τόσο ότι η κρατική επιχορήγηση έχει κοπεί κατά 500 εκατ. ευρώ. Αλλά και ο συνολικός του προϋπολογισμός ύψους  5,8 δισ. ευρώ για φέτος, είναι αμφίβολο αν μπορεί να υλοποιηθεί.
Η λειτουργία του ΕΟΠΥΥ θυμίζει τη λαϊκή ρήση: «έβαλαν  το κάρο μπροστά από το άλογο». Σχεδίασαν έναν φορέα, για να εξοικονομήσουν πόρους, αλλά στην πράξη τον αφήνουν ...άπορο.
Αποτέλεσμα;

  1. Οι οφειλές από τους κλάδους υγείας ΙΚΑ, ΟΓΑ, ΟΠΑΔ, ΟΑΕΕ που μεταφέρθηκαν στον ΕΟΠΥΥ και πρέπει να αποπληρώσει ο νεοσύστατος οργανισμός σε φαρμακοποιούς, προμηθευτές νοσοκομεία, κλινικές και διαγνωστικά κέντρα υπερβαίνουν το 1,2 δισ. ευρώ.
  2. Τα φαρμακεία έχουν κόψει την πίστωση στους ασφαλισμένους, γιατί επάνω στα παλιά χρέη, «φορτώνονται» και οι καθυστερήσεις σε πληρωμές που βαρύνουν πλέον τον ίδιο τον ΕΟΠΥΥ από την έναρξη της λειτουργίας του!
  3. Οι γιατροί του ΕΟΠΥΥ είναι απλήρωτοι για πάνω από δυο μήνες.
  4. Οι κλάδοι υγείας των τεσσάρων ταμείων που εντάχθηκαν στον ΕΟΠΥΥ, δεν έχουν αποδώσει -και ένας θεός ξέρει αν θα αποδώσουν- τις εισφορές ασθένειας που εισπράττουν κάθε μήνα από ασφαλισμένους και συνταξιούχους. Και αυτό γιατί οι εισφορές για το κλάδο Υγείας πηγαίνουν για την πληρωμή συντάξεων.
  5. Οι λίστες αναμονής για εξετάσεις φτάνουν τους 4 μήνες. Την ίδια στιγμή, οι προσλήψεις 5.000 συμβεβλημένων γιατρών μόλις προχθές πήραν ΦΕΚ και είναι άγνωστο πότε θα απορροφηθούν για να μειωθούν οι λίστες αναμονής, όταν ο ΕΟΠΥΥ καθυστερεί ήδη τις πληρωμές!   

Το πείραμα που εμπνεύστηκαν οι φωστήρες που εφαρμόζουν μια πολιτική καταστροφής της χώρας που άρχισε ο Γ. Παπανδρέου, κινδυνεύει να αποδειχθεί ολέθριο για πάνω από 6 εκατ. ασφαλισμένους.
Οι «συγνώμες τους» δεν έχουν πια καμία αξία. Πρέπει να φύγουν».  

Ο Παπαδήμος ετοιμάζει διάγγελμα

Η διήμερη επίσκεψη που πραγματοποιεί στην Κύπρο ο Λουκάς Παπαδήμος δείχνει ότι ο μεταβατικός πρωθυπουργός δεν έχει πρόθεση να παραμείνει σιωπηλός ή στο περιθώριο, στην τελική ευθεία μιας προεκλογικής μάχης από την οποία ο ίδιος απέχει, ευελπιστώντας να διαδραματίσει ρόλο «εθνικής εφεδρείας», στην περίπτωση κατά την οποία δεν προκύψει αυτοδυναμία.
Οι προθέσεις του Λουκά Παπαδήμου, που δεν έχουν φυσικά επιβεβαιωθεί ποτέ από τον ίδιο τον πρώην διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδας, αποκαλύπτονται από το πώς σκέφτονται και κινούνται οι στενοί συνεργάτες του, αλλά κυρίως από το… τι λένε, σε κατ’ ιδίαν συζητήσεις που έχουν, είτε με δημοσιογράφους, είτε με πολιτικούς.
Από κανέναν άλλωστε δεν πέρασε ασχολίαστο το γεγονός ότι σε πρόσφατο φύλλο κυριακάτικης εφημερίδας μεγάλης κυκλοφορίας κα παρεμβατικότητας, φωτογραφήθηκε η «ομάδα δράσης» των συνεργατών του Λουκά Παπαδήμου, κατά τα πρότυπα των ειδικών συνεργατών του… Λευκού Οίκου, με δηλώσεις που εξέπεμπαν αυτοπεποίθηση ότι θα συνεχίσουν και μετά τις εκλογές να βρίσκονται στις επάλξεις του Μεγάρου Μαξίμου. Κάτι που για να συμβεί, θα πρέπει ο Λουκάς Παπαδήμος να είναι και πάλι πρωθυπουργός.
Στο παραπάνω πλαίσιο, πληθαίνουν οι ενδείξεις και οι πληροφορίες, ότι ο Λουκάς Παπαδήμος έχει στα χέρια του εισήγηση από στενό συνεργάτη του, για να προχωρήσει σε τηλεοπτικό διάγγελμα προς τον ελληνικό λαό, πιθανότατα την τελευταία Τετάρτη πριν από τις εκλογές, προκειμένου να μην κατηγορηθεί ότι συμπίπτει με τις μεγάλες κεντρικές προεκλογικές συγκεντρώσεις που θα κάνουν στην Αθήνα η Νέα Δημοκρατία (την Πέμπτη) και το ΠΑΣΟΚ (την Παρασκευή).
Στο διάγγελμα αυτό, ο μεταβατικός πρωθυπουργός θα παρουσιάζει τη διαδρομή του στο Μέγαρο Μαξίμου, την κατάσταση που παρέλαβε, τι μεσολάβησε, και ποια κατάσταση παραδίδει στον διάδοχό του. Με αναμενόμενη διάθεση εξωραϊσμού, και διατηρώντας αποστάσεις ασφαλείας από την αναπόφευκτη φθορά του πολιτικού συστήματος.
statesmen.gr

Αρχεία των φυτοπροστα​τευτικών προϊόντων


ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ                 Τρίπολη 5/4/2012
& ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ Π.Ε. ΑΡΚΑΔΙΑΣ
Τμήμα:ΠΟΙΟΤΙΚΟΥ & ΦΥΤΟΫΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥ
ΕΛΕΓΧΟΥ
Πληροφορίες : Π. Φίλη - Λ. Τσίρτσης
Ταχ. Δ/νση : Δεληγιάννη 9
Τρίπολη
Τ.Κ. 22 100
Τηλέφωνο: 2710-237074
FAX : 2710-226938
                                                                 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Σύμφωνα με το άρθρο 67 του Καν.(ΕΚ) 1107/2009, οι παραγωγοί-επαγγελματίες χρήστες φυτοπροστατευτικών προϊόντων οφείλουν να τηρούν, επί τουλάχιστον 3 έτη, αρχεία των φυτοπροστατευτικών προϊόντων που χρησιμοποιούν, τα οποία περιλαμβάνουν τα παρακάτω στοιχεία:
1.Το όνομα του φυτοπροστατευτικού προϊόντος.
2.Το χρόνο εφαρμογής.
3.Τη δόση εφαρμογής.
4.Την περιοχή που χρησιμοποιήθηκε
5.Την καλλιέργεια όπου το φυτοπροστατευτικό προϊόν χρησιμοποιήθηκε.
Οι επαγγελματίες χρήστες οφείλουν να γνωστοποιούν στην Υπηρεσία μας, τις σχετικές πληροφορίες που περιέχονται στα εν λόγω αρχεία, κατόπιν αιτήματος της Υπηρεσίας.
Σε περίπτωση μη καταγραφής προβλέπονται διοικητικές κυρώσεις σύμφωνα με το άρθρο 9, παρ. 13 του Νόμου 4036/2012 και συγκεκριμένα πρόστιμο από χίλια (1000€) μέχρι και πέντε χιλιάδες (5000€) ΕΥΡΩ

                           E. Π.
Η ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Μ. ΚΑΒΟΥΡH