Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

Ο Τσίπρας απειλεί τη Συμφωνία του Eurogroup


Tου ΔΗΜΟΣΘΕΝΗ ΜΑΡΙΝΟΥ/ statesmen.gr

Λίγες μόλις ώρες μετά την επισημοποίηση της συμφωνίας του Eurogroup για το Μνημόνιο ΙΙ και το PSI, και ενώ εκκρεμεί ακόμη η ψήφιση του εφαρμοστικού νόμου από την ελληνική Βουλή, ο Αλέξης Τσίπρας αποφάσισε να… ανέβει σκαλοπάτι στην πολιτική αμφισβήτησης του ευρωπαϊκού δρόμου, και των υποχρεώσεων που συνεπάγεται.
Ο πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ πήρε την πρωτοβουλία να αποστείλει επιστολή στους αρχηγούς κρατών της ευρωζώνης, καθώς και τους προέδρους του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου και του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, καταγγέλλοντας την κυβέρνηση Παπαδήμου για έλλειψη νομιμοποίησης να αποδεχτεί από την πλευρά της Ελλάδας τη Συμφωνία του Eurogroup.
Αφήνει δε να εννοηθεί ότι μετά τις επικείμενες πρόωρες εκλογές, και ανάλογα με τις νέες ισορροπίες που θα διαμορφωθούν στο πολιτικό σκηνικό, είναι πιθανή η αμφισβήτηση της Συμφωνίας από την πλευρά της Ελλάδας.
Αναλυτικά, η επιστολη του Αλέξη Τσίπρα έχει ως εξής:

H χαριστική βολή


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Χτες τη νύχτα δόθηκε η χαριστική βολή στον ελληνικό λαό με την υπογραφή του 2ου Μνημονίου στις Βρυξέλες. Οι θέσεις των Γερμανών και των «δορυφόρων» τους (αφόρητη λιτότητα - κλειστός δεσμευμένος λογαριασμός - δημοσιονομική επιτήρηση) πέρασαν χωρίς καμία αντίσταση από την ελληνική αντιπροσωπεία. Μια αντιπροσωπεία που πρέπει πέραν των φυσικώς συμμετεχόντων της (Παπαδήμο, Βενιζέλο) να συμπεριλάβουμε και τους Παπανδρέου - Σαμαρά και τις εναπομείνουσες κοινοβουλευτικές τους ομάδες που ως άλλοι Εφιάλτες βοήθησαν τον νέο εχθρό να περάσει τις Θερμοπύλες.
Υπέγραψαν μειώσεις μισθών κατά 40% για πάνω από 2,5 εκατ. εργαζομένους.
Υπέγραψαν κατάργηση της Εθνικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας.
Η δήθεν διαπραγμάτευση για τον κατώτατο μισθό θα γίνεται πλέον μεταξύ Κυβέρνησης και συνδικάτων.
Υπέγραψαν περαιτέρω περικοπές σε συντάξεις και επικουρικές (τα ποσά των οποίων θα αναθεωρούνται συνεχώς προς τα κάτω) για το σύνολο των συνταξιούχων, οι οποίοι καθημερινά πυκνώνουν τις γραμμές των αστέγων και των συμμετεχόντων στα συσσίτια.
Με το νέο πακέτο, η Κυβέρνηση χωρίς ντροπή συνεχίζει τα σκληρά μέτρα λιτότητας, βυθίζοντας για δεκαετίες την Ελλάδα στην ύφεση. Για να συνεχίσει δε καλύτερα το «θεάρεστο» έργο της ετοιμάζει 79 προαπαιτούμενα από τους δανειστές μας εφαρμοστικά μέτρα που θα μας κατατάξουν πλέον και επίσημα στην κατηγορία αφρικανικού προτεκτοράτου.
Καλούμε το λαό σε αντίσταση για να ματαιώσει το έγκλημα, να τιμωρήσει τους εγκληματίες και να απαιτήσει εκλογές τώρα.
Έχουν φτωχύνει τους Έλληνες, για να μην περιορίσουν τα κέρδη των δανειστών.

ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

Ποια είναι τα βασικά σημεία της συμφωνίας του Eurogroup για την Ελλάδα

Ποια είναι τα βασικά σημεία της συμφωνίας του Eurogroup για την ΕλλάδαΚατά 107 δισεκατομμύρια ευρώ θα μειωθεί το ελληνικό χρέος έπειτα από τη συμφωνία που επιτεύχθηκε χθες στη μαραθώνια συνεδρίαση του Eurogroup στις Βρυξέλλες.
Όπως επισήμαναν οι 17 υπουργοί Οικονομικών, στόχος του προγράμματος είναι να διασφαλιστεί η βιωσιμότητα του ελληνικού χρέους και να αποκατασταθεί η ανταγωνιστικότητα της ελληνικής οικονομίας.
Μάλιστα, μέσα στο επόμενο δίμηνο, οι ελληνικές αρχές θα πρέπει να υιοθετήσουν μια πρόβλεψη ότι προτεραιότητα θα δίνεται στην αποπληρωμή του χρέους της χώρας. Η δέσμευση αυτή συμφωνήθηκε να συμπεριληφθεί και στο σύνταγμα της Ελλάδας το συντομότερο δυνατό.
Πιο αναλυτικά σε ό,τι έχει να κάνει με τη συμφωνία, το κούρεμα αντιστοιχεί σε ποσοστό 53,05% της αρχικής αξίας των ομολόγων που κατέχουν οι ιδιώτες πιστωτές, οι οποίοι συμφώνησαν στην αύξηση της συμμετοχής τους στο δεύτερο πρόγραμμα στήριξης της Ελλάδας, αφού η απομείωση που είχε συμφωνηθεί μέχρι χθες έφθανε το 50%. Έτσι, οι πραγματικές απώλειες που θα υποστούν θα ξεπεράσουν το 70%.

Το πολιτιστικό Βήμα Φενεού travel πάει...Εύβοια

Να πάμε κάπου να ξεσκάσουμε, αρκετά προβλήματα έχουμε….»

Είναι γεγονός ότι κατοικούμε σε μια χώρα γεμάτη ομορφιές. Είναι ανάγκη λοιπόν να δημιουργούμε ευκαιρίες, για επισκέψεις σε τόπους μακριά από τον τόπο διαμονής μας. Οι επισκέψεις σε αρχαιολογικούς και μοναστηριακούς χώρους, που είναι παγκοσμίως γνωστοί, είναι αδικαιολόγητο να είναι άγνωστοι  σε μας τους Έλληνες. Με αυτές τις σκέψεις η εφημερίδα του Φενεού «ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΒΗΜΑ», διοργανώνει, Διήμερη περιηγητική, ψυχαγωγική, θρησκευτική και επιμορφωτική  εκδρομή.

1η ΗΜΕΡΑ: ΦΕΝΕΟΣ – ΑΘΗΝΑ – ΑΡΚΙΤΣΑ - ΑΙΔΗΨΟΣ
Αναχώρηση από το Φενεό το Σάββατο 31 Μαρτίου στις 06:00π.μ. στη συνέχεια  συγκέντρωση των μελών από το Κιάτο-Βραχάτι-Κόρινθο και από την Αθήνα. Στη συνέχεια και μετά από μια στάση για καφέ, άφιξη στην Αρκίτσα. Με το καραβάκι θα περάσουμε στην Αιδηψό, τη φημισμένη από την αρχαιότητα για τις ιαματικές πηγές της και αφού τακτοποιηθούμε στο ξενοδοχείο θα έχουμε ελεύθερο χρόνο για να γνωρίσουμε την πόλη, η οποία λόγω της ευεργετικής δράσης των ιαματικών της πηγών, υπήρξε σημαντικό θέρετρο από την αρχαιότητα. Κατά τα ρωμαϊκά χρόνια, την επισκεπτόταν ο στρατηγός Σύλλας. Βρίσκοντας ανακούφιση σε κάποια πάθηση που τον ταλαιπωρούσε, ευεργέτησε την πόλη χτίζοντας εκεί θέρμες, των οποίων τα ερείπια σώζονται δίπλα από την εκκλησία των Αγίων Αναργύρων.
Δείγματα της μεγάλης ακμής της πόλης αποτελούν τα εξαιρετικά κτήρια που θα δείτε να διατηρούνται μέχρι σήμερα στον παραλιακό δρόμο της Αιδηψού.

2η ΗΜΕΡΑ: ΑΙΔΗΨΟΣ – ΟΣΙΟΣ ΔΑΥΙΔ – ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΩΣΟΣ – ΧΑΛΚΙΔΑ - ΦΕΝΕΟΣ
Μετά το πρωινό αναχώρηση για τις Ροβιές και επίσκεψη στο μοναστήρι του Οσίου Δαυίδ του Γέροντα, μεταβυζαντινό, σε πευκόφυτη περιοχή, δίπλα σε ρεματιά, με πλατάνια και τρεχούμενα νερά. Ιδρύθηκε τον 18ο αι. από τον Όσιο Δαυίδ και ανακαινίστηκε το 1877. Το καθολικό δεν έχει αγιογραφίες, έχουν καταστραφεί.
Στη συνέχεια αναχώρηση για το Προκόπι, προκειμένου να επισκεφτούμε το μοναστήρι του Αγίου Ιωάννη του Ρώσου, όπου φυλάσσεται το σκήνωμα του Αγίου, ο οποίος πέθανε το 1730. Το έφεραν οι πρόσφυγες από το Προκόπι της Μικράς Ασίας μετά την καταστροφή (1922). Η ανακήρυξή του σε Άγιο έγινε το 1962.
Μετά το φαγητό αναχώρηση για τη Χαλκίδα, της οποίας σίγουρα το σήμα κατατεθέν είναι η νέα καλωδιωτή γέφυρά της, η κατασκευή της οποίας ολοκληρώθηκε το 1993.
Παραμονή για καφεδάκι και στη συνέχεια θα πάρουμε το δρόμο της επιστροφής.

ΤΙΜΗ ΚΑΤ’ ΑΤΟΜΟ (σε δίκλινο/τρίκλινο ):  75 €
Επιβάρυνση μονόκλινου: 25 €.

ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ:
Μεταφορά με πολυτελές κλιματιζόμενο λεωφορείο.
Μια διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο 4*.
Πλούσιο πρωινό σε μπουφέ.
Ακτοπλοϊκά εισιτήρια για το δρομολόγιο ΑΡΚΙΤΣΑ – ΑΙΔΗΨΟΣ. Ασφάλεια αστικής ευθύνης.
ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ:
Οτιδήποτε αναφέρεται ως προτεινόμενο ή προαιρετικό.

ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΘΕΣΕΩΝ
Για να είναι έγκυρη οποιαδήποτε κράτηση θέσης για συμμετοχή στην εκδρομή πρέπει να καταβάλλετε μέχρι 20 MAΡΤΙΟΥ 2012 στους  πιο κάτω τραπεζικούς λογαριασμούς,  ή μετρητά, το ποσό των 50,00 € . Τηλεφωνικές κρατήσεις οι οποίες δεν συνοδεύονται από καταβολή χρημάτων δεν δεσμεύουν την κράτηση θέσεως.

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚ​Ο ΒΗΜΑ ΦΕΝΕΟΥ ΤΕΥΧΟΣ 37


ΠΟΛΙΤIΣΤΙΚΟ ΒΗΜΑ ΦΕΝΕΟΥ ΝΟ 37

Γίναμε οκτώ χρονών …και το γιορτάζουμε!!!
Φύσηξε φρέσκος ΦΕΝΕΑΤΙΚΟΣ αέρας με τόλμη και φαντασία!!!
Φίλοι αναγνώστες. Με το φύλλο που κρατάτε στα χέρια σας εισερχόμαστε στον όγδοο χρό­νο κυκλοφορίας.
Σ' όλο αυτό το διάστημα προσπαθήσαμε να κρατήσουμε ισορροπίες, διατηρήσαμε σοβαρό­τητα, αποφύγαμε ακρότητες, κρατηθήκαμε στις περιοχές της αξιοπρέπειας, της ευπρέπειας και της αντικειμενικότητας, με τις όποιες κομματι­κές μας αποκλίσεις, που δεν τις κρύψαμε και διατηρήσαμε την ανεξαρτησία μας, παρά τις α­ντιξοότητες και τις δυσκολίες. Φιλοδοξία μας είναι η εφημερίδα αυτή να γίνει ένας σύνδεσμος διαρκούς και αμφίδρομης επικοινωνίας μεταξύ μας.
Το ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΒΗΜΑ ΦΕΝΕΟΥ δεν διαθέτει ως γνωστόν άλλους πόρους ή μυστικά κονδύλια, πέραν από τους φανερούς, δηλαδή εσάς, τους συνδρομητές σας, και τις λιγοστές, λόγω αρχής, διαφημίσεις. Αυτό είναι άλλωστε και το ‘‘τίμημα’’ της ανεξαρτησίας της, της δυνατότητάς της δηλαδή να λέει ελεύθερα τη γνώμη της, έστω κι αν αυτό μερικές φορές δυσαρεστεί κάποιους, που πάντως διαμορφώνεται με καλή πίστη.
Σε πείσμα των δύσκολων μνημονιακών καιρών, το ΒΗΜΑ  συνεχίζει την έκδοσή του. Το σημερινό φύλλο γράφεται στο μέσο της δίνης τις οικονομικής κρίσης που έ­χουν παραλύσει την ζωή του τόπου μας.
Σκοπός της έκδοσής μας ήταν η έγκυρη και έ­γκαιρη ενημέρωση, γύρω από τις δραστηριότη­τες του Δήμου μας, παρουσιάσεις θεμάτων γενι­κότερου πολιτιστικού και πολιτικού ενδιαφέρο­ντος, με ανιδιοτελείς ερασιτέχνες του είδους, και σταθήκαμε με αξιώσεις, χωρίς οικονομικές ενισχύσεις ή άλλες παρεμβάσεις που θα υποθή­κευαν την ανεξαρτησία και την αυτοτέλειά μας.
Η εφημερίδα μας χωρίς παλινδρομήσεις και μεταπτώσεις, κάλυψε κενά, διακίνησε ιδέες και διαχειρίστηκε την Φενεάτικη καθημερινότητα με λεβεντιά και τσαμπουκά…
Δεν διεκδικούμε δάφνες και Αριστεία, έχουμε όμως δικαίωμα να επαιρόμαστε γιατί παρά τις οικονομικές και γνωστικές μας αδυναμίες γίνα­με μια αναγνώσιμη τοπική εφημερίδα ανταγω­νιστική και με ποικίλη ύλη.
Σας  ευχαριστούμε για την εμπιστοσύ­νη σας, σας προτρέπουμε να μας διαβάζετε και σας παρακαλούμε να μας διορθώνετε, με ό­ποιο τρόπο εσείς νομίζετε.


ΙΩΑΝΝΗΣ Γ. ΛΑΛΙΩΤΗΣ
ΜΕΣΙΝΟ- ΦΕΝΕΟΥ
ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

ένα ανέκδοτο να γελάσουμε και λίγο



Σε ένα μικρό χωριό κοντά στην Πάτρα ρωτάει ο δάσκαλος:
"Ποιά παιδάκια είναι οπαδοί του Γιώργου Παπανδρέου;"
Σηκώνουν το χέρι όλα τα παιδάκια, εκτός από τον Μιχάλη.
"Εσύ Μιχάλη δεν είσαι οπαδός του Γιώργου Παπανδρέου;", ρωτάει ο δάσκαλος με έκπληξη.
"Όχι κύριε, είμαι οπαδός του Λεβέντη, γιατί η μαμά είναι οπαδός του Λεβέντη, και ο μπαμπάς είναι οπαδός του Λεβέντη", απαντάει ο Μιχάλης.
"Και αν η μαμά σου ήταν ηλίθια, και ο μπαμπάς σου βλάκας, εσύ τι θα ήσουν;", ρωτάει περιπαικτικά ο εκνευρισμένος ο δάσκαλος.
"Οπαδός του Γιώργου Παπανδρέου!", απαντάει θριαμβευτικά ο Μιχάλης.

Λόγια - Σταράτα

Να η ευκαιρία! Το σενάριο της επόμενης μέρας…

«Η Ελλάδα επιπλέον έχει την υποχρέωση να περάσει στο πρωτογενές της δίκαιο και στη συνέχεια και στο Σύνταγμα τη ρήτρα της απόλυτης προτεραιότητας εξυπηρέτησης του δημοσίου χρέους.» τάδε έφη το Εurogroup ξημέρωμα 21/2/2012.
Και το μπαλάκι πάλι πίσω πάλι σε μας…
Έστω λοιπόν ότι η Ελλάδα δεν έχει κανένα πρόβλημα να ακολουθήσει κατά γράμμα τις αποφάσεις αυτές. Άμεσα περνάει από τη Βουλή τα οικονομικά, δημοσιονομικά και λοιπά και μένει το θέμα της προσθήκης στο Σύνταγμα…
Όπως ορίζεται ρητά, η οιαδήποτε αλλαγή ή προσθήκη στο Σύνταγμα της χώρας, προϋποθέτει η παρούσα Βουλή να ορίσει τα αναθεωρητέα άρθρα και εν συνεχεία να ψηφίσει αν η επόμενη Βουλή θα προβεί στην οριστικοποίηση των όποιων αλλαγών, οι οποίες θα ισχύσουν από τη μεθεπόμενη Βουλή… Και έστω ότι η παρούσα Βουλή ορίζει την επόμενη ως αναθεωρητέα. Και έστω πάλι ότι η επόμενη Βουλή ψηφίζει τις αλλαγές και πάει και σε δημοψήφισμα και ζητά την άμεση εφαρμογή τους και ότι ο λαός εγκρίνει (το ξυπνητήρι βάρεσε;)…
Εκλογές πότε με το καλό; Γιατί όλα αυτά προϋποθέτουν (α) να ορίσει τώρα η παρούσα βουλή την επόμενη ως αναθεωρητέα και (β) να γίνουν το ταχύτερο εκλογές ούτως ώστε να προλάβουμε να είμαστε «εντάξει» με όλα τα καινούργια κριτήρια για να «μας δώσουν τα λεφτά» (πολύ γέλιο εδώ, γιατί λεφτά δεν έχουν να μας δώσουν και ακόμα και αν τα είχανε δεν θέλουν να μας τα δώσουν)…
Η Ε.Ε. γι άλλη μια φορά μας πέταξε το μπαλάκι. Το ίδιο που η Ελλάς της πέταξε την προηγούμενη βδομάδα με την μη αναμενόμενη από τους Ευρωπαίους «συμμάχους μας» υπερψήφιση από τα 2/3 της Βουλής της δανειακής σύμβασης (που εξακολουθώ να πιστεύω πως δε θα εφαρμοστεί ποτέ) και του PSI (που επίσης δεν έχει καμία ελπίδα εφαρμογής, ειδικά μετά τις χθεσινές αποφάσεις). Και όλα αυτά γιατί; Για να παρατείνουν την παράταση παίζοντας κατενάτσιο; Αφού εμείς τους γυρίσαμε το μπαλάκι της ευθύνης για την αποτυχία του Μνημονίου και της γελοίας νομισματικής ένωσης, το οποίο όμως εξακολουθούν να μη θέλουν να κρατήσουν γιατί (α) δε θέλουν να ομολογήσουν την αποτυχία τους, (β) δε θέλουν να αντιληφθούν τις συνέπειες της στο ευρωπαϊκό οικοδόμημα και σε καμία περίπτωση δεν είναι έτοιμοι (και αμφιβάλω αν θά ‘ναι ποτέ) να προφέρουν εκείνοι την ανακοίνωση της ουσιαστικής πτώχευσης όχι τόσο της Ελλάδας (αυτή είναι δεδομένη από το Μάιο του 2010), αλλά όλης της Νομισματικής Ένωσης και βέβαια (γ) έχουν κι εκείνοι εκλογές και ψηφοφόρους να ικανοποιήσουν (δεν είναι μόνον οι δικοί μας πολιτικοί «λαϊκιστές και ψηφοθήρες»). Κι έτσι θα συνεχίσει για μερικές ακόμα μέρες το ανούσιο παιχνίδια εντυπώσεων, μέχρι να αποτύχει το εθελοντικό κούρεμα, να ψηφιστεί νόμος οριστικού και υποχρεωτικού κουρέματος του χρέους (να δείς που τελικά θα γίνει και ήρωας ο Παπαδήμος έτσι) και εν συνεχεία να γίνει τελικά δημοψήφισμα (με ή χωρίς αναθεώρηση του συντάγματος από τη Βουλή) για την «προτεραιότητα εξυπηρέτησης του δημοσίου χρέους» και να επανέλθει θριαμβευτής στο άρμα του ΠΑΣΟΚ ο ΓΑΠ (κι αν νομίζετε πως κάνω πλάκα ή μεταφέρω τις ονειρώξεις του Τζέφρυ, φοβάμαι πως θα διαψευστείτε…).
Όσο για τους ένθεν κακείθεν αντάρτες… για βρούβες φυσικά (εκτός κι αν βρούν παράθυρο να πούν τον πόνο τους και να εξηγήσουν πώς θα αρνηθούν την ψήφο τους στην «λεβέντικη» υποχρεωτική διαγραφή του εξωτερικού χρέους της χώρας). Άντε ντέ! Σε κάθε περίπτωση το σενάριο της επόμενης μέρας απαιτεί αναθεώρηση του Συντάγματος άμεσα, αφού ακόμα και η κατάργηση της μονιμότητας των Δημοσίων υπαλλήλων την οποίαν πρεσβεύει ο Αντώνης Σαμαράς ήδη από το 1993 (ανατρέξτε στα εκλογικά φυλλάδια της Πολιτικής Άνοιξης να το δείτε) την προϋποθέτει. Ιδού λοιπόν πεδίον δόξης λαμπρόν για την πατρίδα να κερδίσει και κάτι από όλα αυτά τα μνημονιακά. Την εκ βάθρων αλλαγή του Συντάγματός μας. Ναι στην άμεση εκλογή Προέδρου Δημοκρατίας από το λαό. Ναι στην κατάργηση της μονιμότητας για τους νεοπροσλαμβανόμενους. Ναι στην απόδοση υπηκοότητας και δικαιώματος ψήφου σε όλους τους ομογενείς. Ναι στην ουσιαστική αποκέντρωση της κρατικής διοίκησης. Ναι στην πλήρη απελευθέρωση της Δικαιοσύνης από την εκτελεστική εξουσία. Ναι στην κατάργηση της ρύθμισης Βενιζέλου για την ευθύνη των Υπουργών, τη βουλευτική ασυλία και τις παραγραφές. Ναι στη ρύθμιση του βασικού μετόχου για την απεξάρτηση από τη διαπλοκή. Όχι στη ρύθμιση Καστανίδη για την ιθαγένεια στους μετανάστες. Όχι στις αναδρομικές φοροκαταιγίδες. Σίγουρα είναι κι άλλα που πρέπει να αναθεωρήσουμε ή να προσθέσουμε, ίσως ακόμα και τον ισοσκελισμένο προϋπολογισμό. Σε κάθε περίπτωση, να η ευκαιρία! Εδώ και τώρα να ορίσουμε την επόμενη Βουλή ως αναθεωρητέα και τάχιστα εκλογές!
                                                 Ν. ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
                Εκπαιδευτικός, Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών, μέλος Δ.Σ. ΕΛΜΕ Σάμου

logia-starata.blogspot.com

Άνοιξε ο δρόμος για τις εκλογές

Την ώρα που το συμβούλιο των υπουργών Οικονομικών της ευρωζώνης άναβε το «πράσινο φως» για τη συνέχιση της οικονομικής βοήθειας προς την Ελλάδα, ο κεντρικός ενδεχομένως πρωταγωνιστής αυτής της αλλαγής στάσης από την πλευρά των Βρυξελλών, βρισκόταν στην Κύπρο.
Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαράς πραγματοποιεί επίσημη επίσκεψη στη μαρτυρική νήσο, δείχνοντας τον άλλο δρόμο της εθνικής εξωστρέφειας, που πρέπει να ακολουθήσει η Ελλάδα, προκειμένου να ανακτήσει μέρος της χαμένης εθνικής αυτοπεποίθησης, αξιοπρέπειας και κυριαρχίας.
Η δική του εθνική στάση στην ψηφοφορία στη Βουλή για το Μνημόνιο ΙΙ, και οι δεσμεύσεις που ανέλαβε για να αποφύγει η Ελλάδα τη χρεοκοπία, ήταν τα δεδομένα που λειτούργησαν σε διεθνές επίπεδο υπέρ της χώρας, προκειμένου να οδηγηθούμε στο σημερινό θετικό αποτέλεσμα.
Από την Κύπρο λοιπόν, ο Αντώνης Σαμαράς χαρακτήρισε σημαντική και θετική την απόφαση του Eurogroup για την Ελλάδα, επισημαίνοντας ότι απομακρύνει τον κίνδυνο χρεοκοπίας για τη χώρα, διασφαλίζει την ευρωπαϊκή παρουσία της, και φυσικά, ανοίγει το δρόμο για εκλογές.
Πρόσθεσε ότι για να οδηγηθεί το Eurogroup στη συγκεκριμένη απόφαση, η συμβολή της Νέας Δημοκρατίας, με τη στάση που κράτησε η Αξιωματική Αντιπολίτευση, ήταν καθοριστική.

ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΖΕΡΒΟΣ/ statesmen.gr

Κλείνει την Τετάρτη για 6 1/2 ώρες η Πατρών-Κορίνθου μεταξύ Κόμβων Καλαβρύτων και Ανατολικού Αιγίου

Ολιγόωρη κυκλοφοριακή ρύθμιση θα ισχύσει στην Ν.Ε.Ο. Κορίνθου – Πατρών από τις 15:30 το μεσημέρι της Τετάρτης 22.02.2012 ως τις 22:00 το βράδυ της ίδιας μέρας, κατά τη διάρκεια της οποίας και τα δύο ρεύματα κυκλοφορίας μεταξύ των Κόμβων Καλαβρύτων (Χ.Θ. 158+940) και Ανατολικού Αιγίου (Χ.Θ. 172+450), θα εκτρέπονται στην Παλαιά Εθνική Οδό Κορίνθου – Πατρών. Οι ρυθμίσεις είναι απαραίτητες προκειμένου να εκτελεστούν έκτακτες εργασίες συντήρησης από τον αρμόδιο Κατασκευαστή (Κ/Ξ ΑΠΙΟΝ ΚΛΕΟΣ).
Η Ολυμπία Οδός ευχαριστεί για την κατανόηση και παρακαλεί τους οδηγούς να συμμορφώνονται προς τη σχετική εργοταξιακή σήμανση και τις υποδείξεις της Τροχαίας, καθώς και να επιδείξουν αυξημένη προσοχή κατά τη διέλευσή τους από την εν λόγω περιοχή.

thebest.gr

Γαβράς: «Σταματήστε να ταπεινώνετε τους Έλληνες»

Να «σταματήσουν να ταπεινώνουν τον ελληνικό λαό» ζήτησε σήμερα από τους βουλευτές της εθνοσυνέλευσης ο Έλληνας σκηνοθέτης Κώστας Γαβράς απευθύνοντας την προσευχή - όπως την χαρακτήρισε ο ίδιος - στους χώρους της Γαλλικής Εθνοσυνέλευσης, μετά από ακρόαση από τους σοσιαλιστές βουλευτές.
«Δεν είναι ένα μήνυμα, είναι μια προσευχή: σταματήστε να ταπεινώνετε τον ελληνικό λαό, που υποφέρει σε μεγάλο βαθμό, ιδιαίτερα τους φτωχότερους και τους πιο στερημένους. Η Γαλλία μπορεί να κάνει πολλά» δήλωσε στους δημοσιογράφους.
Τονίζοντας ότι ο ίδιος ζει «στη Γαλλία εδώ και σχεδόν εξήντα χρόνια», αλλά ότι «η Ελλάδα τον συγκινεί βαθιά» εξήγησε ότι ακούει «φοβερά πράγματα: για ανθρώπους που δεν έχουν να φάνε, για γονείς που αφήνουν τα παιδιά στο σχολείο επειδή στο σπίτι δεν υπάρχει τίποτα να φάνε».
«Δεν μπορούμε να δεχτούμε στην Ευρώπη τέτοια πράγματα» σημείωσε.
Κατά την άποψή του, η Ελλάδα «είχε γίνει μια χώρα όπου μπορούσαν να πουληθούν πράγματα επί πιστώσει, τα πάντα, αεροπλάνα, πύραυλοι, υποβρύχια, άρματα μάχης. Και τις πιστώσεις σήμερα, είναι οι Έλληνες που θα τις πληρώσουν ενώ δεν έχουν τίποτα να φάνε».
Η πρόεδρος του Ελληνικού Πολιτιστικού Κέντρου στο Παρίσι, Αλεξάνδρα Μητσοτάκη, προειδοποίησε από την πλευρά της για «τον κίνδυνο να μην γίνει κατανοητό ότι πίσω από την κατάρρευση της οικονομίας και των δημόσιων οικονομικών της Ελλάδας διαφαίνεται ίσως η κατάρρευση του κράτους δικαίου, κάτι το οποίο θα ήταν πολύ πιο σοβαρό».
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ο Μπεγλίτης αποκλείει την επιστροφή των διαγραφέντων στο ΠΑΣΟΚ

 Σε συνέντευξή του στο ραδιόφωνο της NET,και στους δημοσιογρά​φους Παναγιώτη Σαράντη και ΠαναγιώτηΤσούτσια ο εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ και βουλευτής Κορινθίας, Πάνος Μπεγλίτης, δηλώνει απαισιόδοξος για την ενδεχόμενη επιστρογή των διαγραφέντων του ΠΑΣΟΚ στην Κ.Ο. , ενώ την ίδια ώρα εκφράζει την πλήρη αμφισβήτησή του για τον αν θα έκανε καλό στο κόμμα η «επανατοποθέτηση» των αντιμνημονιακών στα έδρανα της πράσινης πτέρυγας.
Συγκεκριμένα, ο κ. Μπεγλίτης ανέφερε «Διαφωνώ με εκείνους που λένε ότι με την πρώτη ευκαιρία μπορεί ο καθένας να επιστρέψει. Θα ήταν λανθασμένο ως πολιτική στάση του ΠΑΣΟΚ».
Εξάλλου, ο κ. Μπεγλίτης (που εκφράζει λόγω της θέσης του την επίσημη φωνή του ΠΑΣΟΚ) επιχειρεί να δώσει τέλος στη φημολογία περί επιστροφής των διαγραφέντων οι οποίοι ούτως ή άλλως θα τραβήξουν τον δρόμο τους...