Τρίτη 20 Ιουλίου 2010
Ο ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΛΛΙΑΣ ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ
ΠΗΓΗ : sfedona.gr
Οφείλουμε να συγχαρούμε τον βουλευτή της Ν.Δ κ.Κώστα Κόλλια για την άμεση ευαισθητοποίηση του στο ρεπορτάζ της εφημερίδας ΣΦΕΝΤΟΝΑ, όπου παρουσίαζε με φωτογραφίες και βίντεο τις απαράδεκτες συνθήκες των δρομολογίων του προαστιακού και καλούσε τους βουλευτές του νομού μας να κάνουν σχετική ερώτηση στον αρμόδιο Υπουργό.
Ο κ. Κόλλιας ο οποίος σημειωτέον μετακινείτε σχεδόν καθημερινά στη Βουλή των Ελλήνων με τον προαστιακό(!!) και όχι με το πολυτελείας Ι.Χ που διαθέτουν οι βουλευτές , ΠΡΩΤΟΣ ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα του ρεπορτάζ και δείχνοντας την ευαισθησία και τον ενδιαφέρον που πρέπει για το σοβαρό αυτό θέμα , κατέθεσε σχετική ερώτηση στον αρμόδιο Υπουργό κ.Δημήτρη Ρέππα.
«Από την πρώτη στιγμή της επέκτασης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου μέχρι την πόλη της Κορίνθου χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά το μέσο αυτό για τις μετακινήσεις μου από και προς την πρωτεύουσα. Το ίδιο κάνουν και χιλιάδες συμπολίτες μου, οι οποίοι στον Προαστιακό ανακάλυψαν έναν τρόπο μετακίνησης ασφαλή, γρήγορο και οικονομικό. Η κίνηση αυξάνεται διαρκώς κατακόρυφα, ιδιαίτερα μετά την επέκταση της γραμμής μέχρι το Κιάτο, ενώ αναμένεται να κορυφωθεί όταν ο Προαστιακός φτάσει στο Ξυλόκαστρο, αλλά και με τις επεκτάσεις, τόσο προς νότο, όσο και προς βορρά.
Δυστυχώς τα αντανακλαστικά του ΟΣΕ στην αύξηση της επιβατικής κίνησης αποδεικνύονται βραδύτατα. Τα δρομολόγια και οι συρμοί παραμένουν απαράλλακτα, ώστε δεν μπορούν να προσφέρουν ποιοτική μετακίνηση. Το αποτέλεσμα είναι χιλιάδες άνθρωποι να μετακινούνται καθημερινά όρθιοι, συνωστισμένοι, να ταξιδεύουν επί μία ώρα τουλάχιστον υπό τριτοκοσμικές συνθήκες. Τα βαγόνια είναι παλαιού τύπου, πολλά μάλιστα δεν διαθέτουν καν κλιματισμό, έχουν δε μετατραπεί σε χώρους επαιτείας, παρουσιάζοντας χαρακτηριστικά που δεν αρμόζουν σε ένα αξιοπρεπές μέσο μαζικής μεταφοράς, αντάξιο ευρωπαϊκής χώρας.
Θεώρησα υποχρέωσή μου, τόσο εξαιτίας της προσωπικής μου εμπειρίας, όσο και έπειτα από σχετικά δημοσιεύματα, να αναλάβω πρωτοβουλία και να μεταφέρω αυτήν την εικόνα στον αρμόδιο Υπουργό. Στην ερώτησή μου ζητώ από τον κ. Ρέππα να απαντήσει εγγράφως στο αν και πότε προτίθεται να ενισχύσει τη δυναμικότητα του Προαστιακού, είτε με αύξηση των δρομολογίων, είτε με αύξηση των συρμών, καθώς και ως προς τα μέτρα που είναι διατεθειμένο να πάρει το Υπουργείο για τη βελτίωση εν γένει των παρεχομένων υπηρεσιών. Επιπλέον, έθεσα και το ζήτημα της ηλεκτροκίνησης, η οποία, για το τμήμα ανάμεσα στο Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών και το Κιάτο, ήταν προγραμματισμένη να ξεκινήσει το αργότερο στα τέλη Μαΐου.
Ο Προαστιακός έχει συμβάλει τα μέγιστα στην οικονομική και κοινωνική ζωή της Κορινθίας. Διευκολύνοντας τις μετακινήσεις ανάμεσα στο Νομό και την Πρωτεύουσα, έχει τονώσει την οικιστική ανάπτυξη και έχει προσελκύσει χιλιάδες νέους μόνιμους κατοίκους, αλλά και επισκέπτες. Αντίστοιχα, η αυξημένη ζήτηση για τον Προαστιακό έχει φέρει κέρδη σε έναν, κατά τα άλλα, υπό κατάρρευση οργανισμό. Θα ήταν καταστροφικό ένα τόσο σημαντικό έργο να αρχίσει να εγκαταλείπεται από το επιβατικό κοινό, γι’ αυτό και αναμένω μία συγκεκριμένη απάντηση από το Υπουργείο. Σε περίπτωση που δεν κριθεί ικανοποιητική, θα επανέλθω με νέες παρεμβάσεις.»Διαβάστε παρακάτω τις δηλώσεις του Κορίνθιου βουλευτή σχετικά με την παρέμβασή του: