Τον αριθμό κινητού τηλεφώνου του κάθε πελάτη θα διαθέτει στο εξής ο ΔΕΔΔΗΕ προκειμένου να μπορέσει να διεξάγει ομαλά τη μηνιαία καταμέτρηση στα ρολόγια ηλεκτρικού ρεύματος.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι το εν λόγω μέτρο αποφασίστηκε να εφαρμοστεί προκειμένου να καταπολεμηθεί το φαινόμενο των ρευματοκλοπών που στοιχίζει ακριβά στους νομοταγείς καταναλωτές, αλλά και στον ίδιο τον ΔΕΔΔΗΕ.
Όπως είχε αναφέρει προ εβδομάδων ο υπουργός ΥΠΕΝ, Θόδωρος Σκυλακάκης, η μηνιαία καταμέτρηση θα ξεκινήσει να εφαρμόζεται ευρύτερα εντός του τρέχοντος μήνα. Μέχρι στιγμής υπολογίζεται ότι έχει γίνει πράξη σε περίπου 3 εκατ. παροχές, ενώ στόχος
του ΔΕΔΔΗΕ είναι να καλύψει το σύνολο των παροχών μέχρι το φθινόπωρο.Όσοι καταναλωτές έχουν μηνιαία καταμέτρηση παύουν να λαμβάνουν λογαριασμούς έναντι και στο εξής θα λαμβάνουν μονάχα εκκαθαριστικούς, απομακρύνοντας έτσι και μια διαρκή πηγή σύγχυσης. Μέχρι τώρα υπήρχαν πολλές περιπτώσεις όπου ένας καταναλωτής έβλεπε διογκωμένα ποσά στον έναντι ή που διαφωνούσε με τις κιλοβατώρες που του χρέωσαν. Πλέον η μηνιαία καταμέτρηση θα περιορίσει αυτές τις πηγές άγχους και σε συνδυασμό με τους έξυπνους μετρητές θα επιτρέψει να έχει ο καταναλωτής πλήρη και ενημερωμένη εικόνα.
Προκειμένου να μπορέσει ο ΔΕΔΔΗΕ να επεκτείνει τη μηνιαία καταμέτρηση, ζητά ορισμένα πράγματα: Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει στην πρότασή του προς τη ρυθμιστική αρχή ενέργειας, θεωρεί απαραίτητο να του δίνουν οι προμηθευτές τα στοιχεία επικοινωνίας των πελατών τους, ιδίως το κινητό τηλέφωνο, προκειμένου να απλουστευτεί και να επιταχυνθεί η επικοινωνία μαζί τους για το οποιοδήποτε θέμα προκύψει.
Όπως αναφέρει σχετικά:
«Η ΔΕΔΔΗΕ, στο πλαίσιο της διαρκούς προσπάθειας για τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό και την πλήρη ψηφιοποίηση των υπηρεσιών της προς τον πελάτη/καταναλωτή ηλεκτρικής ενέργειας, κρίνει αναγκαίο στη σχετική διαδικασία δηλώσεων (εκπροσώπησης-παύσης εκπροσώπησης) των προμηθευτών να προβλέπεται πλέον ρητά ο εκάστοτε αρμόδιος προμηθευτής να δηλώνει στο ΔΕΔΔΗΕ τουλάχιστον έναν αριθμό κινητού τηλεφώνου του συμβεβλημένου χρήστη».