Τρίτη 26 Μαρτίου 2024

Για το Μαξίμου είναι ισχυρότερη η δύναμη παρέμβασης των ΜΜΕ του Αλαφούζου από του Μαρινάκη Καθημερινή και ΣΚΑΪ έχουν μεγαλύτερη σημασία για τους ψηφοφόρους της ΝΔ.

 Δεν χρειαζόταν η κριτική προς την κυβέρνηση για να γίνει αντιληπτό ότι σε επίπεδο παρέμβασης και ισχύος τα ΜΜΕ του Β. Μαρινάκη δεν έχουν την ίδια επιθετική ικανότητα με αυτά του Γ. Αλαφούζου. Με εξαίρεση τον Γιάννη Πρετεντέρη στην φαρέτρα των ΜΜΕ του Β. Μαρινάκη δεν υπάρχουν τα απαραίτητα δημοσιογραφικά “όπλα” για να γίνει πειστική στο κομμάτι των ψηφοφόρων της ΝΔ η κριτική που ασκείται από την πλευρά των δικών του ΜΜΕ.

Το Mega έχει υψηλή τηλεθέαση αλλά σε καμία περίπτωση δεν κάνει ισχυρή δημοσιογραφική

παρέμβαση σε εκπομπές ή δελτία ειδήσεων. Συμπαθέστατη η Τζίμα και ο Χασαπόπουλος, αλλά μόνο η άποψη του Γ. Πρετεντέρη έχει σημασία για το μέσο ψηφοφόρο του κεντρώου χώρου. Για τις εφημερίδες ΝΕΑ και ΒΗΜΑ δεν το συζητάμε. Δεν διαμορφώνουν την κεντροδεξιά κοινή γνώμη γιατί τις διαβάζουν λίγοι ψηφοφόροι της ΝΔ.

Αντίθετα τα ΜΜΕ του Γ. Αλαφούζου απευθύνονται σε δυο ειδικές ομάδες που σχεδόν πάντα διαμορφώνουν το αποτέλεσμα των εκλογών. Στους ανθρώπους της αγοράς και της οικονομίας με την Καθημερινή και στους ψηφοφόρους του κέντρου με την τηλεόραση και το ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ.

Γι αυτό και στο Μαξίμου δεν ανησυχούν για την κριτική από την πλευρά των ΜΜΕ του Μαρινάκη. Εκτιμούν ότι δεν έχουν σταθερό και σοβαρό προσανατολισμό κριτικής και δεν επηρεάζουν τους ψηφοφόρους της ΝΔ και πολύ περισσότερο τους ψηφοφόρους του κυβερνώντος κόμματος που προέρχονται από το κέντρο.

Η σύγκρουση της κυβέρνησης με τα οργανωμένα συμφέροντα φαίνεται ότι έχει ξεκινήσει. Να δούμε ποια ονόματα θα βγουν τελικά στη σέντρα…

Fimotro