Οι διοργανωτές του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις γνωστοποίησαν πριν από λίγο τη διακοπή της διαδρομής Λουτράκι 2, η οποία είναι η τέταρτη ειδική του ελληνικού αγώνα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC).
Η «λακωνική» ανακοίνωση των διοργανωτών του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις έχει ως εξής:
«Η SS4 διακόπηκε για λόγους ασφαλείας μετά το πέρασμα των πληρωμάτων Ρ1, λόγω παρουσίας θεατών σε απαγορευμένες περιοχές».
Παρά τις εκκλήσεις της διοργάνωσης του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις για συμμόρφωση όλων με το πλάνο ασφαλείας του αγώνα, οι κάμερες των αυτοκινήτων κατέγραψαν παρουσία θεατών σε «απαγορευμένες περιοχές», με αποτέλεσμα την οριστική διακοπή της ειδικής διαδρομής «Λουτράκι 2».
Η ασφάλεια όλων των εμπλεκομένων στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις είναι αδιαπραγμάτευτη και εικόνες σαν αυτές που καταγράφηκαν νωρίτερα στον αγώνα, δεν αφήνουν κανένα περιθώριο στη διοργάνωση να αφήνει την εξέλιξή του στην τύχη.
Μόλις στην 3η ειδική διαδρομή της ημέρας χρειάστηκε να παρθεί η χειρότερη δυνατή απόφαση για την εξέλιξη του σκέλους, με συνέπεια -πλην 8 διελεύσεων- τα αγωνιστικά αυτοκίνητα να φύγουν για την επόμενη ειδική διαδρομή χωρίς να αγωνιστούν, και οι θεατές που βρέθηκαν από νωρίς στα προτεινόμενα από τους διοργανωτές σημεία παρακολούθησης, να μην απολαύσουν το θέαμα.
Οι διοργανωτές του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έχουν εργαστεί με γνώμονα την ασφάλεια του αγώνα συνολικά. Ωστόσο, χρειάζεται η συνεργασία όλων ώστε να αποφευχθεί κάθε δυσάρεστο ή επικίνδυνο ενδεχόμενο.
ΠΡΩΤΑ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ
• Οι αγώνες ράλλυ κρύβουν κινδύνους – σκεφτείτε πρώτα την ασφάλεια.
• Μην περπατάτε στις ειδικές διαδρομές 30 λεπτά πριν από το πέρασμα του πρώτου αγωνιστικού αυτοκινήτου.
• Απολαύστε τον αγώνα από τις προκαθορισμένες από τη διοργάνωση θέσεις θεατών.
• Η θέση απ’ όπου θα παρακολουθήσετε πρέπει να απέχει αρκετά από το δρόμο της ειδικής διαδρομής.
• Σεβαστείτε τις οδηγίες των κριτών. Βρίσκονται εκεί και για τη δική σας ασφάλεια.
• Παρακολουθείτε και ακούτε τις ανακοινώσεις των διοργανωτών.
• Μη στέκεστε κοντά σε διασταυρώσεις ή σε απαγορευμένες περιοχές.
• Σεβαστείτε τη σήμανση και την οριοθέτηση χώρων με κορδέλες ασφαλείας.
• Τα αγωνιστικά αυτοκίνητα μπορεί να βγουν εκτός πορείας οπουδήποτε. Μη βάζετε τον εαυτό σας σε κίνδυνο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Ιορδάνης Σερδερίδης με το εργοστασιακό Ford Puma Rally 1 Hybrid ήταν ο τελευταίος οδηγός που εκκίνησε στην τέταρτη ειδική.
Στη γενική κατάταξη προηγείται ο Βέλγος Τιερί Νεβίλ με Hyundai (24:01.9), ενώ την πρώτη εξάδα συμπληρώνουν ο Γάλλος Σεμπαστιάν Οζιέ (Toyota, 24:04.3), ο Φινλανδός -κάτοχος του τίτλου και πρωτοπόρος στη βαθμολογία των οδηγών- Κάλε Ροβάνπερα (Toyota, 24:07.7), ο Βρετανός Έλφιν Έβανς (Toyota, 24:17.5), ο Φινλανδός Εσαπέκα Λάπι (Hyundai, 24:17.5) και ο Ισπανός Ντάνι Σόρντο (Hyundai, 24:21.4).