Εν αναμονή της Black Friday, που φέτος «πέφτει» στις 26 Νοεμβρίου, βρίσκονται περισσότεροι από τους μισούς Ελληνες καταναλωτές (59%), καθώς σκοπεύουν να εκμεταλλευτούν τη μέρα αυτή των εκπτώσεων για να πραγματοποιήσουν τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους.
Σύμφωνα με την έρευνα «Holiday Shopping Trends 2021» που διεξήγαγε η Sitecore -παγκόσμιος ηγέτης λογισμικού διαχείρισης ψηφιακού περιεχομένου-, από αυτούς που σχεδιάζουν να ψωνίζουν τη «Μαύρη Παρασκευή», το 41% των καταναλωτών δήλωσε ότι θα συνδυάσουν online και offline αγορές, με τους νεότερους να τάσσονται ελαφρώς υπέρ των διαδικτυακών αγορών (45%). Ωστόσο, υπήρξε και ένα ποσοστό 18% που δήλωσε ότι δεν πρόκειται να προχωρήσει σε αγορές, διότι η μέρα αυτή έχει γίνει συνώνυμο με την κουλτούρα της υπερκατανάλωσης και ότι τους φαίνεται ξεπερασμένη, ότι δεν προσφέρει πλέον καλές προσφορές και ότι προσελκύει υπερβολικά πολύ κόσμο.
Τι θα αγοράσουμε