Στο πλαίσιο της πολιτικής εξωστρέφειας και με δεδομένα τα εξαιρετικά θετικά αποτελέσματα που καταγράφονται στην τουριστική κίνηση της Πελοποννήσου και των δράσεων που στοχεύουν σε αυτή, η Περιφέρεια Πελοποννήσου και η «Μυθική Πελοπόννησος», ταξίδεψαν στην Αθήνα αυτή τη φορά, δίνοντας το παρόν στην «1η Greek Travel Show», η οποία αποτέλεσε την B2C (Business to Consumer) της Διεθνούς Έκθεσης «Philoxenia», που διεξάγεται εδώ και 32 χρόνια στη Θεσσαλονίκη και πραγματοποιήθηκε στο εκθεσιακό κέντρο «Helexpo» στο Μαρούσι, από 19 έως 21 Μαΐου 2017.
Στόχο της έκθεσης αποτέλεσε η παρουσίαση τουριστικών προτάσεων και πακέτων στο καταναλωτικό κοινό, που επιθυμεί να προγραμματίσει τις καλοκαιρινές - και όχι μόνο - διακοπές του αποτελεσματικά και στις καλύτερες τιμές.
Στην έκθεση συμμετείχαν εκπρόσωποι ελληνικών προορισμών, ξενοδοχειακών αλυσίδων, τουριστικών πρακτορείων, εταιρειών κρουαζιέρας, καθώς επίσης και εκπρόσωποι Περιφερειών και Δήμων από όλη την Ελλάδα.
Τα εγκαίνια της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν από την Υπουργό Τουρισμού κα Έλενα Κουντουρά, η οποία αναφέρθηκε στην εξαιρετική πορεία του ελληνικού τουρισμού το 2017, τονίζοντας τη μεγάλη σημασία που έχει για τον τόπο οι Έλληνες και οι Ελληνίδες να ταξιδεύουν στην πατρίδα μας και να έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν όσο το δυνατόν καλύτερα τον κάθε τόπο, την ιστορία, την κουλτούρα και τα τοπικά προϊόντα.
Στην εκδήλωση των εγκαινίων παρευρέθηκε ο Περιφερειάρχης κ. Πέτρος Τατούλης, εκπροσωπώντας όλους τους Περιφερειάρχες, η θεματική Αντιπεριφερειάρχης κα Κωνσταντίνα Νικολάκου και η Περιφερειακή Σύμβουλος κα Ελένη Παναγιωτοπούλου.
Ο κ. Τατούλης απήυθηνε χαιρετισμό, συγχαίροντας τους διοργανωτές για την αρτιότητα της διοργάνωσης, καλωσορίζοντας τους εκπροσώπους όλων των Περιφερειών, καθώς και τους εκπροσώπους Δήμων, κρατικών οργανισμών τουρισμού και όλους τους φορείς και επαγγελματίες του κλάδου που συμμετείχαν.
Κατά την ομιλία του ο κ. Τατούλης, τόνισε ότι η Περιφέρεια Πελοποννήσου ήταν η πρώτη ουσιαστικά που ανέπτυξε τη στρατηγική της εξωστρέφειας, έχοντας πλέον να επιδείξει σημαντικά δείγματα γραφής στον τομέα της προώθησης και προβολής του τόπου. Απευθυνόμενος στην Υπουργό Τουρισμού ανέφερε ότι το μεγάλο στοίχημα είναι η δημιουργία ασφαλούς επενδυτικού πεδίου δραστηριότητας για τη χώρα, γιατί μόνο με αυτόν τον τρόπο η Ελλάδα και η τουριστική μας πολιτική θα είναι σε θέση να ανταποκριθεί στις καινούργιες απαιτήσεις των επισκεπτών.
«Ο τουρισμός», τόνισε ο κ. Τατούλης «είναι αποτέλεσμα συγκεκριμένων πολιτικών και αυτές τις πολιτικές έχει ανάγκη ο τόπος, έξω από ιδεοληψίες κομματικού περιεχομένου, δημιουργώντας ένα καθαρό πεδίο δραστηριότητας με κύριο γνώμονα τη συμμετοχή των πολιτών και όλων των θεσμικών φορέων για την περαιτέρω διεύρυνση του εκπαιδευτικού πεδίου των ανθρώπων που πλαισιώνουν τον τουριστικό τομέα της χώρας μας».
Στο ειδικά διαμορφωμένο περίπτερο της Περιφέρειας Πελοποννήσου συμμετείχαν επαγγελματίες της περιοχής, οι οποίοι είχαν την δυνατότητα να ενημερώσουν για τα ειδικά τουριστικά πακέτα και τις προσφορές τους. Για την προσέλκυση και ενημέρωση του κοινού πραγματοποιήθηκαν γαστρονομικές επιδείξεις με Πελοποννησιακές συνταγές από τοπικά προϊόντα.
Οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν λεπτομερώς για τον προορισμό, αλλά και να κερδίσουν ειδικές προσφορές από τους ξενοδόχους της περιοχής που φιλοξενήθηκαν στο περίπτερο. Το περίπτερο της Περιφέρειας Πελοποννήσου επισκέφτηκαν η Υπουργός Τουρισμού κα Έλενα Κουντουρά, ο Αντιπεριφερειάρχης Αττικής κ. Γιώργος Καραμέρος, ο Δήμαρχος Δήμου Ναυπλιέων που ήταν και ο τιμώμενος Δήμος στην Έκθεση, κ. Δημήτρης Κωστούρος, εκπρόσωποι Περιφερειών και Δήμων από όλη την Ελλάδα, αλλά και πλήθος επισκεπτών, οι οποίοι στο σύνολό τους ξεπέρασαν τις 9000 κατά τη διάρκεια του τριημέρου.
Η κα Κουντουρά συνομίλησε με τον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου κ. Τατούλη, εξαίροντας τις προσπάθειες της Περιφέρειας στον τομέα της τουριστικής προβολής και επισημαίνοντας τη δυναμική του brand της Πελοποννήσου, που την καταξιώνει ως προορισμό στην τουριστική αγορά