Η Δημοτική Αρχή του Δήμου Κορινθίων για μια ακόμη φορά απέδειξε την προχειρότητα που τη διέπει, αλλά και τη στρατηγική της στόχευση να καταστήσει την πόλη της Κορίνθου ένα απέραντο άναρχο τοπίο δυσχεραίνοντας με κάθε τρόπο την προσβασιμότητα κατοίκων και επαγγελματιών και εν τέλει καταστρέφοντας παραδοσιακές δραστηριότητες του κέντρου της πόλης.
Τελευταίο παράδειγμα αυτών των τακτικών αποτελεί το κατασκεύασμα από μπετόν - επέκταση παρτεριού - στη συμβολή των οδών Γ.Παπανδρέου και Απ.Παύλου, το οποίο ήρθε να προστεθεί σε μια ατελείωτη λίστα παρεμβάσεων χωρίς λογική, χωρίς σχεδιασμό, χωρίς μια ολοκληρωμένη προσέγγιση επίλυσης προβλημάτων.
Η Δημοτική Αρχή ακολουθώντας πολιτική 7-8 οικοδομικών τετραγώνων για ολόκληρο το Δήμο, έχει οδηγήσει την πρωτεύουσα σε ένα ανεπανάληπτο κομφούζιο, όπου έργα, όπως οι ποδηλατόδρομοι, οι πεζοδρομήσεις, αγάλματα, παρτέρια, συνυπάρχουν σε ένα σύμπλεγμα χωρίς ενιαία λογική, χωρίς τελικά να εξυπηρετούν τους σκοπούς για τους οποίους θα έπρεπε να δημιουργούνται.
Η «ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ» από τη θέση της μείζονος μειοψηφίας έχει διαμαρτυρηθεί έντονα για πλήθος παρεμβάσεων που καθιστούν την πόλη μοναδικό πανελλαδικό φαινόμενο πόλεως που «γκετοποιεί» το κέντρο της, λειτουργώντας εις βάρος οποιουδήποτε προσπαθεί να επιβιώσει στο χώρο του εμπορίου, της τραπεζικής ή της επιχειρηματικότητας γενικότερα.
Στην Κόρινθο υπήρχε μέχρι πριν λίγο καιρό μια φωτεινή εξαίρεση εξυπηρέτησης των πολιτών.
Στη συμβολή Γεωργίου Παπανδρέου και Αποστόλου Παύλου υπήρχαν άτυπα 10 περίπου θέσεις προσωρινής στάθμευσης για να εξυπηρετούν όσους έκαναν συναλλαγές με την τράπεζα ALPHA BANK και την Πυροσβεστική Υπηρεσία.
Οι οδηγοί στάθμευαν για λίγα λεπτά ο καθένας, εξυπηρετούνταν και συνέχιζαν τη δουλειά τους.
Παρά την αντίδραση της μείζονος μειοψηφίας στο δημοτικό συμβούλιο, ο δήμος Κορινθίων προχώρησε στην κατασκευή – επέκταση του παρτεριού – που διώχνει πλέον τα οχήματα μακριά από το χώρο.
Η απάντηση ότι ο μελετητής πρότεινε το έργο δεν στέκει πουθενά διότι όποιος αναθέτει έργο και μελέτη, δίνει το πλαίσιο και το τι θέλει στο μελετητή που ανάλογα εργάζεται.
Το ίδιο λάθος έγινε με τα φαραωνικού τύπου παρτέρια που έγιναν πάνω από τον Ξηριά όταν σκεπάστηκε και έτσι κανείς από τα σπίτια που γειτονεύουν δεν μπορεί να παρκάρει το αυτοκίνητο του εκεί . Αν ήταν μισό σε έκταση το παρτέρι όλοι θα ήταν ευχαριστημένοι.
Αν συνδυάσετε τα παραπάνω με το γεγονός ότι ο χώρος στάθμευσης που κατασκευάστηκε στο Λιμάνι της Κορίνθου παραμένει κλειστός για πολλούς μήνες, για άγνωστο λόγο που δεν εξηγείται, δια της λογικής καταλαβαίνετε γιατί η Κόρινθος είναι πόλη εχθρική προς το αυτοκίνητο και τους οδηγούς.
Οι μόνοι που θα ωφεληθούν από την κατασκευή και τον περιορισμό του κυκλικού κόμβου στην Γ,Παπανδρεου είναι οι ιδιοκτήτες συνεργείων αυτοκινήτων. Ήδη άρχισαν κινούμενα αυτοκίνητα να συγκρούονται στο μπετόν του ρείθρου, το στενό πέρασμα που απέμεινε απαιτεί γνώσεις επικίνδυνης οδήγησης και πείρα αγώνων ταχύτητας και ακριβείας που δεν έχουν όλοι οι οδηγοί.
Επισυνάπτονται σχετικές φωτογραφίες.
Η «ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ» ήδη πριν από τις εκλογές είχε κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου.
Η πόλη παραμένει άναρχη, τομείς δραστηριότητας αποκλείονται με την πολιτική της Δημοτικής Αρχής, η ανεργία αυξάνεται διαρκώς, λείπει ένα σχέδιο μακράς πνοής για το δήμο.
Βασίλης Νανόπουλος
Επικεφαλής μείζονος μειοψηφίας Δήμου Κορινθίων
http://www.simmaxiapoliton.gr/