Το Ελεγκτικό Συνέδριο του ιταλικού κράτους ζητεί αποζημίωση
ύψους 3,8 εκατομμυρίων ευρώ από τον διάσημο Καταλανό αρχιτέκτονα
Σαντιάγο Καλατράβα λόγω των σφαλμάτων στον σχεδιασμό της γυάλινης
γέφυρας στο Μεγάλο Κανάλι της Βενετίας, η οποία φέρει το όνομά του.
Η υπόθεση θα εξεταστεί από την ιταλική δικαιοσύνη.
Δικαστικός κλητήρας παρέδωσε σήμερα, ύστερα από δυο άκαρπες προσπάθειες, κλήση σε απολογία στον διεθνούς φήμης αρχιτέκτονα. Η πρώτη δικάσιμος ορίσθηκε για την 13η Νοεμβρίου.
Το Ελεγκτικό Συνέδριο της Ιταλίας υπολογίζει ότι οι κακοτεχνίες, ο ελλιπής σχεδιασμός και οι διάφορες καθυστερήσεις στην εκτέλεση του έργου κόστισαν συνολικά στους ιταλούς φορολογούμενους 7,6 εκατομμύρια ευρώ.
Τα έργα ξεκίνησαν το 2001 και η γέφυρα παραδόθηκε στην «Πόλη των Δόγηδων» επτά χρόνια αργότερα – το 2008. Η «γέφυρα Καλατράβα» έχει μήκος ενενήντα τεσσάρων μέτρων και κάθε μέρα κατά μέσο όρο την χρησιμοποιούν 24.000 ντόπιοι και τουρίστες.
Από την έρευνα που διέταξε το Ελεγκτικό Συνέδριο προέκυψε ότι η γέφυρα έχει πολλά προβλήματα και αστοχίες ενώ «απαιτεί διαρκώς παρεμβάσεις, συνεχή παρακολούθηση και επισκευές».
Ένα από τα πιο «αδύνατα σημεία» της θεωρούνται τα γυάλινα σκαλιά της, τα οποία σπάνε πολύ εύκολα και χρειάζονται συχνά αντικατάσταση. Πολλοί πεζοί, κυρίως το χειμώνα όταν στα σκαλοπάτια σχηματίζεται πάγος, καταλήγουν στο νοσοκομείο έχοντας υποστεί θλάσεις ή κατάγματα.
ysterografa.gr
Η υπόθεση θα εξεταστεί από την ιταλική δικαιοσύνη.
Δικαστικός κλητήρας παρέδωσε σήμερα, ύστερα από δυο άκαρπες προσπάθειες, κλήση σε απολογία στον διεθνούς φήμης αρχιτέκτονα. Η πρώτη δικάσιμος ορίσθηκε για την 13η Νοεμβρίου.
Το Ελεγκτικό Συνέδριο της Ιταλίας υπολογίζει ότι οι κακοτεχνίες, ο ελλιπής σχεδιασμός και οι διάφορες καθυστερήσεις στην εκτέλεση του έργου κόστισαν συνολικά στους ιταλούς φορολογούμενους 7,6 εκατομμύρια ευρώ.
Τα έργα ξεκίνησαν το 2001 και η γέφυρα παραδόθηκε στην «Πόλη των Δόγηδων» επτά χρόνια αργότερα – το 2008. Η «γέφυρα Καλατράβα» έχει μήκος ενενήντα τεσσάρων μέτρων και κάθε μέρα κατά μέσο όρο την χρησιμοποιούν 24.000 ντόπιοι και τουρίστες.
Από την έρευνα που διέταξε το Ελεγκτικό Συνέδριο προέκυψε ότι η γέφυρα έχει πολλά προβλήματα και αστοχίες ενώ «απαιτεί διαρκώς παρεμβάσεις, συνεχή παρακολούθηση και επισκευές».
Ένα από τα πιο «αδύνατα σημεία» της θεωρούνται τα γυάλινα σκαλιά της, τα οποία σπάνε πολύ εύκολα και χρειάζονται συχνά αντικατάσταση. Πολλοί πεζοί, κυρίως το χειμώνα όταν στα σκαλοπάτια σχηματίζεται πάγος, καταλήγουν στο νοσοκομείο έχοντας υποστεί θλάσεις ή κατάγματα.
ysterografa.gr