Αθήνα, 21 Απριλίου 2017
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Σήμερα, 21 Απριλίου
2017, παρουσία του Γενικού Γραμματέα του Ιδρύματος της Βουλής, καθηγητή
Παύλου Σούρλα και της προέδρου της επιτροπής του προγράμματος,
καθηγήτριας Δήμητρας Μακρυνιώτη, πραγματοποιήθηκε η ηλεκτρονική
κλήρωση για την ανάδειξη των 300 «εφήβων βουλευτών» και των
αναπληρωματικών τους, στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος του
Ιδρύματος της Βουλής των Ελλήνων «Βουλή των Εφήβων». Τα αποτελέσματα θα
δημοσιευτούν στην ιστοσελίδα του προγράμματος
www.efivoi.gr.
Η διαδικασία συμμετοχής
των μαθητών Α´ και Β´ Λυκείου των σχολείων της Ελλάδας, της Κύπρου, των
ελληνικών σχολείων του απόδημου ελληνισμού, καθώς και των ΕΠΑΣ του ΟΑΕΔ
στις δραστηριότητες για την ανάδειξη των
«εφήβων βουλευτών» της ΚΒ´ Συνόδου του προγράμματος ολοκληρώθηκε την
Παρασκευή 31 Μαρτίου 2017. Συνολικά έλαβαν μέρος στο πρόγραμμα 21.682
μαθητές (9.448 αγόρια και 12.234 κορίτσια) από 969 σχολεία (898 σχολεία
από την Ελλάδα, 58 από την Κύπρο, 13 ελληνικά
σχολεία του εξωτερικού). Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να εκφραστούν
ελεύθερα, να παίξουν, να ερευνήσουν, να δημιουργήσουν μέσω ειδικών
διαδικτυακών εφαρμογών. Οι πιο ενδιαφέρουσες συμμετοχές των μαθητών
ενδέχεται να αναρτηθούν σε ειδικό χώρο στην ιστοσελίδα
του προγράμματος www.efivoi.gr (αναλυτικές πληροφορίες
για τον τρόπο διεξαγωγής του προγράμματος είναι διαθέσιμες στην ηλεκτρονική διεύθυνση
www.efivoi.gr).
Οι εργασίες της ΚΒ´
Συνόδου της «Βουλής των Εφήβων» θα πραγματοποιηθούν, όπως κάθε χρόνο,
στην Αθήνα, από τις 6 έως τις 10 Ιουλίου 2017. Επίκεντρο του
προβληματισμού εφέτος είναι ο ενεργός πολίτης, που ζει και
δραστηριοποιείται µε βάση τις θεμελιώδεις δημοκρατικές αρχές και αξίες,
παρεμβαίνοντας δημιουργικά για να βελτιώσει την κοινωνία στην οποία
ζει. Στόχος είναι οι εργασίες της Συνόδου να αποτελέσουν για τους
μαθητές μια ανοικτή πλατφόρμα προβληματισμού, ανάδειξης
καλών πρακτικών, ανταλλαγής εμπειριών συμμετοχής σε συλλογικές δράσεις,
μέσα και έξω από το σχολείο, αλλά και κατάθεσης νέων ιδεών και
προτάσεων προς αυτή την κατεύθυνση και να ενθαρρύνουν και άλλους εφήβους
να εκφράζονται, να συμμετέχουν, να παρεμβαίνουν
στα κοινά.