Το Ράλι Ακρόπολις συνεχίζεται στα βουνά της Φθιώτιδας, όπου βρέθηκαν χιλιάδες θεατές από όλη την Ελλάδα, με αποτέλεσμα να υπάρξουν και διάφορα προβλήματα.
Τα σχετικά μέτρα ασφαλείας περιελάμβαναν και μία σειρά από κλειστούς δρόμους, γεγονός που σύμφωνα με το lamiareport.gr οδήγησε και στον εγκλωβισμό χιλιάδων ανθρώπων.
Ειδικά στην ειδική της Παύλιανης και του Ελευθεροχωρίου εκτιμάται ότι βρέθηκαν πάνω από 10.000 θεατές με εκατοντάδες αυτοκίνητα να “μπλοκάρουν” τους χωμάτινους δρόμους και να δυσκολεύουν τη διέλευση όσων είχαν βρεθεί από νωρίς στο χώρο.
Με μήνυμά του προς τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού, ο Λευτέρης Αυγενάκης ζητά από τον κόσμο που βρίσκεται στους χώρους που θα διεξαχθούν οι ειδικές διαδρομές του Ράλι Ακρόπολις να είναι ιδιαίτερα προσεκτικός κι όλοι να τηρούν τα μέτρα ασφαλείας.
Το tweet του υφυπουργού αθλητισμού: «SOS Είναι απίστευτη η ανταπόκριση, η δίψα του κόσμου για @AcropolisRally. Χιλιάδες στα βουνά για τις ειδικές διαδρομές. Όλοι όμως πρέπει να υπακούν στις υποδείξεις ΕΛ.ΑΣ, κριτών & να τηρούν αυστηρότατα τα μέτρα ασφαλείας. Για την προστασία όλων & για να μην ακυρωθεί κομμάτι του αγώνα?»
Τελικά η ειδική διαδρομή στο Ελευθεροχώρι διακόπηκε, για λόγους ασφαλείας (εσφαλμένες θέσεις θεατών) και τα αυτοκίνητα θα ακολουθήσουν εναλλακτική διαδρομή.
Η 2η ημέρα
Ο Κάλε Ροβάνπερα προηγείται στη γενική κατάταξη του Ράλι Ακρόπολις μετά το τέλος της 2ης ημέρας. Ο Φινλανδός οδηγός της Toyota σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην 3η (Λουτράκι) και την 4η (Άγιοι Θεόδωροι 2) ειδική του αγώνα και έχει αποκτήσει προβάδισμα 3.7 δευτερολέπτων έναντι του Εσθονού οδηγού της Hyundai, Οτ Τάνακ, ο οποίος ήταν ταχύτερος στην 2η (Άγιοι Θεόδωροι 1) και την 6η και τελευταία ειδική της ημέρας (Ελάτεια). Την πρώτη τριάδα της γενικής κατάταξης συμπληρώνει ο Γάλλος επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής και πρωτοπόρος στη βαθμολογία των οδηγών, Σεμπαστιάν Οζιέ (Toyota), ο οποίος, μετά την πρώτη ειδική, σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και στην 5η ειδική της ημέρας (Θήβα), με αποτέλεσμα να βρίσκεται 3.9 δευτερόλεπτα πίσω από τον Ροβάνπερα.
Στον αντίποδα, πολύ κακή ήταν η ημέρα για τους δύο οδηγούς, οι οποίοι «παλεύουν» με τον Οζιέ για την κατάκτηση του τίτλου. Ο Έλφιν Έβανς με Toyota, ο οποίος ήταν δεύτερος στην πρώτη ειδική, υποχώρησε στη γενική και είναι πλέον περίπου πέντε λεπτά πίσω από τον Ροβάνπερα, καθώς αντιμετώπιζε από το πρωί πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων.
Από την πλευρά του, ο Τιερί Νεβίλ με Hyundai αντιμετώπισε πρόβλημα με το υδραυλικό τιμόνι, με αποτέλεσμα να είναι έξι (και κάτι) λεπτά πίσω από τον Ροβάνπερα. Επίσης, το Hyundai του Πιέρ-Λουί Λουμπέ στ
Η πρώτη δεκάδα της γενικής κατάταξης του Ράλι Ακρόπολις μετά την 2η ημέρα:
1. Κάλε Ροβάνπερα (Φινλανδία/Toyota) 1 ώρα 01:57.1
2. Οτ Τάνακ (Εσθονία/Hyundai) + 3.7
3. Σεμπαστιάν Οζιέ (Γαλλία/Toyota) + 3.9
4. Ντάνι Σόρντο (Ισπανία/Hyundai) + 23.9
5. Αντριάν Φουρμό (Γαλλία/Ford) + 54.2
6. Γκας Γκρίνσμιθ (Μ. Βρετανία/Ford) + 1:23.3
7. Μάρκο Μπουλάσια (Βολιβία/Skoda) + 2:40.9
8. Αντρέας Μίκελσεν (Νορβηγία/Skoda) + 2:46.3
9. Κρις Ίνγκραμ (Μ. Βρετανία/Skoda) + 2:52.7
10. Καγετάν Καγετάνοβιτς (Πολωνία/Skoda) + 3:03.1
αμάτησε με πρόβλημα στην τελευταία ειδική και οι θεατές έσπευσαν να βοηθήσουν τον Γάλλο να ξαναβγει στο δρόμο, καθώς το αυτοκίνητο έγερνε προς ένα χαντάκι. Αυτή η εξέλιξη είχε ως αποτέλεσμα ο Νεβίλ να υποχρεωθεί να «κόψει» ταχύτητα, ενώ η ειδική διακόπηκε προσωρινά. Αξίζει να σημειωθεί ότι πρώτος Έλληνας στη γενική κατάταξη είναι ο Γιώργος Κεχαγιάς με Skoda, ο οποίος βρίσκεται στην 20ή θέση (+6:24.2). Ο Ιορδάνης Σερδερίδης με το Ford Fiesta WRC είναι 22ος (+7:45.4), ενώ ο Λάμπρος Αθανασούλας με Hyundai εγκατέλειψε στην 3η ειδική, λόγω προβλήματος στο σύστημα διεύθυνσης.
Η σημερινή (11/9) είναι η πιο δύσκολη ημέρα του Ράλι Ακρόπολις, καθώς είναι προγραμματισμένες έξι ειδικές με συνολικό μήκος 132,56 αγωνιστικά χιλιόμετρα, ενώ την Κυριακή (12/9) θα διεξαχθούν οι τελευταίες τρεις ειδικές διαδρομές του αγώνα.