αυτή την περίοδο.
«Στην παρούσα φάση, δεν θα ήταν σωστή μια οριζόντια απόφαση αναστολής πληρωμών, γιατί αυτό καταλαβαίνετε ότι θα έφερνε σε πολύ δύσκολη θέση τη ΔΕΗ, που όλο αυτό το διάστημα δίνει τη δική της μάχη σε συνδυασμό με τη διασφάλιση της ενεργειακής επάρκειας της χώρας και αυτή είναι, άλλωστε και η “γραμμή” αρμόδιου υπουργείου. Αν γινόταν κάτι τέτοιο, όχι μόνο θα κινδύνευε η ΔΕΗ, αλλά θα επωφελούνταν και οι στρατηγικοί κακοπληρωτές», τονίζουν οι ίδιες «πηγές».
Και προσθέτουν:
Η ΔΕΗ ωστόσο, έχει λάβει σειρά έκτακτων μέτρων για την ελάφρυνση των καταναλωτών.
Στα έκτακτα μέτρα οικονομικής ελάφρυνσης και βελτίωσης της εξυπηρέτησης περιλαμβάνονται τα εξής:
-€5 έκπτωση σε πελάτες e-bill
-Έκπτωση 8% στους ευάλωτους πελάτες και σε καταναλώσεις πάνω από 2.000 KWh
-Διεύρυνση ωραρίου 11770
-Ηλεκτρονικές πληρωμές χωρίς προμήθειες
Τι γίνεται όμως με όσους ηλικιωμένους δεν έχουν πρόσβαση στο web banking και δεν μπορούν να πληρώσουν τις οφειλές τους;
Η απάντηση:
«Στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ www.dei.gr/epayment όλοι οι πελάτες μπορούν να πληρώσουν απλά και γρήγορα χωρίς καμία επιπλέον προμήθεια με όλες τις χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες. Το τηλεφωνικό κέντρο 11770 εξυπηρετεί όσους πελάτες δεν είναι εξοικειωμένοι με τις ηλεκτρονικές πληρωμές δίνοντάς τους οδηγίες βήμα-βήμα για την πληρωμή μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ. Το τηλεφωνικό κέντρο 11770 θα μπορεί, σε περίπτωση που ο εκτιμώμενος χρόνος αναμονής υπερβαίνει τα 3 λεπτά, να καλεί όσους πελάτες το επιθυμούν, ώστε να βελτιωθεί η διαδικασία εξυπηρέτησής του».
Κλείνοντας, από τη ΔΕΗ διαβεβαίωσαν την aftodioikisi.gr ότι κατανοούν τις ιδιαίτερες συνθήκες που επικρατούν στη χώρα και η κάθε περίπτωση οφειλέτη, εξετάζεται διεξοδικά, πριν οποιαδήποτε κίνηση, με βάση το «προφίλ» και το «ιστορικό» του.
«Σε κάθε περίπτωση, κοιτάμε να βοηθήσουμε με όποιο τρόπο μπορούμε», καταλήγουν.
Δείτε ακόμη:
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες ΔΕΗ-eServices