repubblica.it/
Le conclusioni di uno studio pubblicato su una rivista di Medicina ripreso dal South China Morning Post. Sono tanti i fattori che influiscono sulle modalità di contagio e i dati hanno bisogno di ulteriori studi per essere verificati
Στην Κίνα υπάρχει μηδενική αύξηση των κρουσμάτων γιατί το ερευνήσανε. Κοροναϊός: μελέτη στην Κίνα: "στον αέρα για 30 λεπτά, απόσταση ασφαλείας 4,5 μέτρα" Τα συμπεράσματα μιας μελέτης που δημοσιεύθηκε σε ιατρικό περιοδικό από το South China Morning Post. Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν τη εξάπλωση της μόλυνσης και τα δεδομένα χρειάζονται
περαιτέρω μελέτες για επαλήθευση. Ο κορωναϊός μπορεί να παραμείνει στον αέρα για τουλάχιστον τριάντα λεπτά και να καλύψει απόσταση περίπου 4,5 μέτρων σε κλειστά περιβάλλοντα, όπως ένα μικρό λεωφορείο, απόσταση πολύ μεγαλύτερη από την ασφάλεια του ενός ή δύο μέτρων που συνιστώνται από τις υγειονομικές αρχές σε διάφορα μέρη του κόσμου. Για να το υποστηρίξει, μια μελέτη από Κινέζους επιδημιολόγους, που δημοσιεύθηκε από το επιστημονικό περιοδικό Practical Preventive Medicine και αναφέρεται από το South China Morning Post, σύμφωνα με την οποία ο κοροναϊός, όπως εμφανίστηκε τις τελευταίες εβδομάδες από άλλες έρευνες, μπορεί να παραμείνει στις επιφάνειες για μέρες, για εκείνους που τις αγγίζουν. Πρέπει να ειπωθεί ότι τα δεδομένα που προκύπτουν από αυτή την ανάλυση χρειάζονται περαιτέρω μελέτες για επαλήθευση. Οι Κινέζοι ερευνητές αναφέρουν ότι η μονιμότητα στις επιφάνειες υπόκειται σε μεταβλητούς παράγοντες, όπως ο τύπος της επιφάνειας και η θερμοκρασία: στους 37 βαθμούς Κελσίου, ο ιός μπορεί να αντισταθεί έως και δύο ή τρεις ημέρες σε γυαλί, μέταλλο, πλαστικό, χαρτί και υφάσματα , εξηγούν οι επιδημιολόγοι από την επαρχία Χουνάν , μετά από τη διερεύνηση μιας σειράς λοιμώξεων. Στη συνέχεια, σύμφωνα με τη μελέτη, ο κοροναϊός μπορεί να επιβιώσει περισσότερο από πέντε ημέρες σε κόπρανα ή σωματικά υγρά. Τα κλειστά και τα μικρά δωμάτια διατρέχουν κίνδυνο μόλυνσης. "Μπορεί να επιβεβαιωθεί ότι σε ένα κλειστό, κλιματιζόμενο περιβάλλον, η απόσταση μετάδοσης του νέου κορωναϊού θα ξεπεράσει την κοινώς αναγνωρισμένη ασφαλή απόσταση", γράφουν μελετητές του επιδημιολόγου Hu Shixiong, σε έρευνα που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό Practical Preventive Medicine, λαμβάνοντας υπόψη, ένα λεωφορείο για να αποδείξει την επιμονή του ιού στις δημόσιες συγκοινωνίες, ακόμη και όταν το άτομο που έχει μολυνθεί εξέλθει από αυτό. Η μελέτη εξέτασε μια ομάδα περιπτώσεων που χρονολογούνται από τις 22 Ιανουαρίου, μερικές ημέρες πριν από την έναρξη του σεληνιακού νέου έτους και όταν η επιδημία δεν είχε ακόμη αναγνωριστεί ως εθνική κατάσταση έκτακτης ανάγκης στην Κίνα. Ένας επιβάτης που είχε ήδη τα συμπτώματα της νόσου, που χαρακτηρίστηκε ως "Α", επιβιβάστηκε σε ένα λεωφορείο 48 θέσεων πλήρους μήκους, που καθόταν στην προτελευταία σειρά, χωρίς μάσκα για να καλύψει το πρόσωπό του. Σύμφωνα με τις εικόνες από κάμερες CCTV (υποχρεωτικές στην Κίνα), ο μολυσμένος άνθρωπος δεν αλληλεπίδρασε με άλλους επιβάτες καθ 'όλη τη διαδρομή, η οποία διήρκεσε τέσσερις ώρες. Ο κορωναϊός, ωστόσο, είχε χρόνο να προσβάλλει επτά άλλους επιβάτες πριν αποβιβαστεί ο Α, σύμφωνα με τα αποτελέσματα των ερευνητών, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων που ήταν έξι σειρές μπροστά από το "μηδενικό ασθενή", σε απόσταση περίπου, 4,5 μέτρα. Περίπου μισή ώρα μετά το τέλος της διαδρομής, μια άλλη ομάδα ανθρώπων μπήκε στο λεωφορείο και ένας από αυτούς που δεν φορούσε μάσκα μολύνθηκε, πιστεύεται ότι οφείλεται σε σωματίδια εισπνεόμενα από την ομάδα επιβατών που είχαν καθίσει προηγουμένως. Ο ασθενής που έλαβε υπόψη, ωστόσο, επιβιβάστηκε σε άλλο μίνι λεωφορείο, μολύνοντας σε μια ώρα δύο ακόμη ανθρώπους, εκ των οποίων ο ένας ήταν σε απόσταση περίπου 4,5 μέτρων. Σύμφωνα με τη μελέτη, τελικά προέκυψε ότι κανένας από τους ανθρώπους που φορούσαν μάσκα προσώπου ενώ ταξίδευαν με μηδενικό ασθενή μολύνθηκε από τον κοροναϊό. Παρόλο που εξακολουθούν να υπάρχουν ανοικτά ερωτήματα σχετικά με τη μελέτη - όπως το γεγονός ότι το άτομο που κάθεται δίπλα στον Α δεν μολύνθηκε από τον κοροναϊό, παρά την υψηλότερη έκθεση του - το συμπέρασμα των ερευνητών είναι να φοράμε μάσκα όταν χρησιμοποιουμε τα μέσα μαζικής μεταφοράς συμπεριλαμβανομένων των υπόγειων σιδηροδρόμων και των αεροπλάνων, και να ελαχιστοποιήςουμε την επαφή με τα χέρια και κοινόχρηστων επιφανειών και να αποφεύγετε η επαφή με το πρόσωπό πριν αυτές καθαριστούν .
CHG.