Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2019

«Νέα Πελοπόννησος»: Να συζητηθει εκτός ημερησίας διάταξης το θέμα της πτώχευσης της Thomas Cook


Νέα Πελοπόννησος: Σε Πολιτική εξαθλίωση και χτίσιμο παρακράτους οδηγεί την Πελοπόννησο ο Π. Νίκας
Δελτίο Τύπου
«Νέα Πελοπόννησος»
23 Σεπτεμβρίου 2019


Πέτρος Τατούλης: «Μείζον το θέμα της πτώχευσης της Thomas Cook για την Πελοπόννησο. Να συζητηθεί επειγόντως στο Περιφερειακό Συμβούλιο και να αποφασιστούν τα επόμενα βήματα».

Την ένταξη στο επόμενο Περιφερειακό Συμβούλιο ως θέμα εκτός ημερησίας – κατεπείγον και με τίτλο «Οι επιπτώσεις της πτώχευσης της Thomas Cook στην Πελοπόννησο – Υιοθέτηση άμεσων μέτρων για την απώλεια του τουριστικού εισοδήματος» ζήτησε ο Πέτρος Τατούλης με αίτημά του στο αρμόδιο όργανο.
«Η τουριστική βιομηχανία της Πελοποννήσου βρίσκεται μπροστά σε έναν
σημαντικό κίνδυνο», δήλωσε μεταξύ άλλων ο Πέτρος Τατούλης, εκφράζοντας τον βαθύ του προβληματισμό για τις συνέπειες που θα έχει η χρεωκοπία του βρετανικού κολοσσού και για την Πελοπόννησο. «Η Μεγάλη Βρετανία συνεχίζει να έχει το σημαντικότερο μερίδιο στην αγορά του εισερχόμενου τουρισμού και όλη η επισταμένη δουλειά που κάναμε σε συνεργασία με τους στρατηγικούς μας εταίρους τα προηγούμενα εννέα χρόνια είχε ως αποτέλεσμα την μεγέθυνση αυτής της αγοράς. Αυτές τις κατακτήσεις μας πρέπει με κάθε τρόπο να τις κρατήσουμε. Άμεσα πρέπει να συγκροτηθεί σχέδιο ανάσχεσης των επιπτώσεων αυτής της σημαντικής κρίσης, με ένα διττό στόχο: αναζήτηση άλλων στρατηγικών εταίρων στην αγορά της Βρετανίας αφενός και έμφαση σε άλλες αναπτυσσόμενες για την Πελοπόννησο αγορές προκειμένου να κλείσει η ψαλίδα», επεσήμανε ο κ. Τατούλης.
Για να γνωρίζουν οι πολίτες:
·         Ο αριθμός των Βρετανών τουριστών που φθάνουν στην Πελοπόννησο μέσα από την πύλη του Αεροδρομίου της Καλαμάτας «Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος υπερτριπλασιάστηκε από το 2011 έως το 2019.
·         Τρεις αεροπορικές εταιρείες (British Airways , Cedar, Easy Jet) που εκτελούν πτήσεις από βρετανικά αεροδρόμια προς την Καλαμάτα έχουν χρηματοδοτηθεί για την προβολή της «Μυθικής Πελοποννήσου» την τελευταία πενταετία με σημαντικά κονδύλια, γεγονός που δημιούργησε για την Πελοπόννησο συγκριτικό πλεονέκτημα προκειμένου να μπει στον διεθνή πτητικό χάρτη ένας προορισμός μέχρι πρότινος άγνωστος, η Πελοπόννησος. Μέσα από την συνεργασία που χτίστηκε με τις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες όπως η British Airways η Πελοπόννησος έγινε προτεινόμενος παγκόσμιος προορισμός σε διεθνή έντυπα όπως στην Dailymail, στην Telegraph, στο Lonely Planet, στους Guardian, τον Independent και τον Abta. Δημοσιεύματα που με διθυράμβους αναδημοσίευαν και τα Ελληνικά ΜΜΕ.
·         Η Περιφέρεια Πελοποννήσου συγκρότησε ένα εμφατικό πρόγραμμα προβολής με στόχο την προσέλκυση Βρετανών τουριστών, με την πραγματοποίηση εκδηλώσεων στην Βρετανία (ενδεικτικά έκθεση για την Πελοπόννησο στο National Geographic  ), με την φιλοξενία ταξιδιών γνωριμίας για βρετανούς δημοσιογράφους και bloggers , με την συνεχή παρουσία της στην μεγαλύτερη έκθεση τουρισμού της Ευρώπης την World Travel Market που διεξάγεται σε ετήσια βάση στο Λονδίνο (από κοινού με τουριστικούς φορείς και ξενοδόχους οι οποίοι φιλοξενούνταν χωρίς κόστος στο περίπτερο της Πελοποννήσου) και τέλος, με την μεγάλη επιτυχία της διοργάνωσης του ABTA  (του μεγαλύτερου συνεδρίου Βρετανών τουριστικών πρακτόρων ), για πρώτη φορά στην χώρα μας.
Όλες αυτές οι συνδυασμένες δράσεις είχαν ως αποτέλεσμα  την θεαματική αύξηση του βρετανικού τουρισμού στην Πελοπόννησο. Και κυρίως:  Η Περιφέρεια Πελοποννήσου ενώ αποτελούσε μέχρι και το 2012 ένα προορισμό με το 70% της συνολικής κίνησης να καλύπτεται από  πτήσεις τσάρτερ και κυρίως πτήσεις εσωτερικού μετατράπηκε σε ένα προορισμό όπου το 70% είναι  πτήσεις γραμμής και κυρίως εξωτερικού. Αυτή η στρατηγική σήμερα δικαιώνεται, αφού οι συνέπειες για τον πελοποννησιακό τουρισμό σε αντίθετη περίπτωση, μετά την πτώχευση της Thomas Cook θα ήταν ακόμη σφοδρότερες.
Πέτρος Τατούλης: «Να αφήσουν όλοι στην άκρη τις μικροπολιτικές τους σκοπιμότητες και τις εμπάθειες τους. Η Μυθική Πελοπόννησος είναι πλέον κεκτημένο όλων των Πελοποννησίων»
Η περιφερειακή ανάπτυξη της Πελοποννήσου εδράζεται ασφαλώς και στην ισχυρή τουριστική της βιομηχανία. Η «Μυθική Πελοπόννησος» είναι πια ένα διεθνές και καταξιωμένο brand στο οποίο επενδύθηκαν πόροι οικονομικοί , ανθρώπινοι πόροι και έχει σήμερα αποκτηθεί μια τεράστια τεχνογνωσία.  «Να αφήσουν σήμερα όλοι στην άκρη τις μικροπολιτικές τους σκοπιμότητες, τις εμπάθειες τους, την εμμονή τους να διακινούν ψευδείς ειδήσεις  και να κατανοήσουν ότι οι στιγμές είναι κρίσιμες.  Η εποχή των μνημονίων καιροφυλακτεί, για όσους δεν έμαθαν τίποτε από την κρίση και συνεχίζουν να βάζουν την προσωπική τους επιβίωση πάνω από το συλλογικό όφελος, περιοδεύοντας δεξιά κι αριστερά με ύφος κατσαπλιά την άγνοια και τον ρεβανσισμό τους» σημείωσε μεταξύ άλλων ο Πέτρος Τατούλης , για να καταλήξει: «Εμείς στην Πελοπόννησο, ανεξαρτήτως κυβερνήσεων τραβούσαμε πάντα μπροστά στον δρόμο της ανάπτυξης. Χωρίς να χρειαζόμαστε ούτε δεκανίκι, ούτε άλλοθι. Σε αυτήν την πολιτική καινοτομία είμαστε φανατικά πιστοί και σήμερα και αύριο. Πέρα από τις κυβερνητικές πολιτικές, η Πελοπόννησος χρειάζεται άμεσα οδικό χάρτη, με συγκεκριμένες και κοστολογημένες ενέργειες προκειμένου να ανασχέσει τις ζημίες». 


Γραφείο Τύπου - Νέα Πελοπόννησος