Χωρίς αναταράξεις, παρά το απροσδόκητο του θανάτου του Στέλιου Σκλαβενίτη, συνεχίζεται η επόμενη ημέρα για την αλυσίδα Σκλαβενίτης.
Παρά τη θλίψη της μεγάλης αυτής επιχειρηματικής οικογένειας, η απώλεια του 52χρονου επιχειρηματία δεν αλλάζει τη στρατηγική και τα σχέδια της μεγαλύτερης ελληνικής εταιρείας, η οποία παραμένει πιστή στο σχέδιο συγχώνευσης της αλυσίδας Μαρινόπουλος και διατήρησης της πρώτης θέσης στο εγχώριο λιανεμπόριο.
Αν και ο αιφνίδιος χαμός του Στέλιου Σκλαβενίτη δεν άφησε περιθώρια περαιτέρω συζητήσεων, η αλυσίδα συνεχίζει κανονικά την πορεία της σε όλα τα επίπεδα – και για το εφετινό Πάσχα – ενώ στο διοικητικό σχήμα δεν θα προκύψουν ανατροπές με τους Μάκη και Μαρία Σκλαβενίτη να συνεχίζουν να ασκούν καθήκοντα. Σε δεύτερη φάση η οικογένεια του Στέλιου Σκλαβενίτη θα μελετήσει μαζί με τα αδέλφια του τις κινήσεις που θα γίνουν, όμως στην αγορά είναι γνωστή η ενότητα της συγκεκριμένης οικογένειας άρα θεωρείται βέβαιο πως δεν θα προκύψουν ανατροπές.
Πάντως δεν είναι λίγοι εκείνοι που συνδυάζουν τον αιφνίδιο χαμό του Στέλιου Σκλαβενίτη εκτός της ασθένειας λόγω του γνωστού ιού και με την πίεση που την τελευταία διετία ο ίδιος υπέστη για να ολοκληρωθεί επιτυχώς και χωρίς αναταράξεις η συγχώνευση της καταρρέουσας αλυσίδας Μαρινόπουλου. Θα πρέπει να θυμίσουμε πως στις αρχές του 2017 ο όμιλος Σκλαβενίτη από τα 160 καταστήματα που ανήκαν στο δίκτυό του, βρέθηκε να του μεταβιβάζονται άλλα 400 καταστήματα για να μην υπάρξει ένα κραχ με ανυπολόγιστες συνέπειες στη χώρα μας από την πτώση της αλυσίδας Μαρινόπουλου. Μέσα σε ελάχιστο λοιπόν διάστημα και κάτω από μεγάλες συζητήσεις στον κλάδο μεταβιβάστηκαν στην Σκλαβενίτης 238 καταστήματα Μαρινόπουλος, 103 Express Μαρινόπουλος, 15 μαγαζιά της Ξυνός ΑΕ, 2 της Πειραϊκόν ΑΕ καθώς και συμμετοχές σε καταστήματα της Σαντορίνης, της Τήνου και της Σύρου, της Κύπρου, της Πάτρας.
Κι όλα αυτά ενώ πριν το γκρουπ διατηρούσε ως Σκλαβενίτης 160 καταστήματα, εκ των οποίων 112 καταστήματα με την επωνυμία «Σκλαβενίτης», 39 καταστήματα «Χαλκιαδάκης» στην Κρήτη (σ.σ. η Σκλαβενίτης κατέχει το 60% της εταιρείας) και 9 καταστήματα υπό το σήμα «The Mart» (πρώην Makro). Πολλοί λοιπόν αναφέρονται στο τεράστιο βάρος που η οικογένεια σήκωσε για να σώσει τη Μαρινόπουλος αλλά και στις πιέσεις της αγοράς, της κυβέρνησης και της ίδιας της κοινωνίας να μην μπει λουκέτο σε έναν όμιλο με περίπου 12.000 εργαζόμενους.