Γράφει ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΡΥΠΑΙΟΣ
Το βυθισθέν δεξαμενόπλοιο ήταν
«Μποκενράδικο», δηλαδή εφοδίαζε τα μεγάλα πλοία με καύσιμα, στη «ράδα», στο
αγκυροβόλιο του Πειραιά.
Ήταν φορτωμένο με 2500 τόνους FUEL OIL σύμφωνα με τα ΜΜΕ.
Αφού επρόκειτο να το βυθίσουν, γιατί τα φόρτωσαν;;;
Για να πάει πιο εύκολα στο βυθό;;;
Από τον ΥΕΝ ακούστηκε και κάτι για λαθρεμπόριο υγρών καυσίμων!!!
Φοβάμαι ότι , λόγω παλαιότητος του πλοίου οι λαμαρίνες του δεν θα αντέξουν στις
μεγάλες πιέσεις του νερού της θαλάσσης, λόγω μεγάλου βάθους.
Επίσης και λόγω σκουριάς της λαμαρίνας, & ηλικίας του πλοίου.
Οπότε να είσθε προετοιμασμένοι να περιμένετε τα χειρότερα!!!
Ως γνωστόν οι δεξαμενές του πλοίου, έχουν ανοίγματα (καπάκια), και
σωληνώσεις εξαερισμού.
Και σωληνώσεις INERT GAS.
Εάν αυτά τα «καπάκια», και οι σωλήνες εξαερισμού δεν είναι ερμητικά
κλειστά, τότε από εκεί διαρρέει το FUEL OIL στη θάλασσα και προκαλεί τη ρύπανση ακτές.
Εάν διαρραγούν «σπάσουν» οι λαμαρίνες των δεξαμενών, τότε θα χυθούν οι 2500
χιλιάδες τόνοι στη θάλασσα, και θα προκαλέσουν τεράστια ρύπανση, όλου του
Σαρωνικού Κόλπου.
Γιαυτό να είσθε προετοιμασμένοι για τα χειρότερα.......
Επίσης παίζει σημαντικό ρόλο η ποιότητα του βυθού που κάθησε το βυθισθέν
πλοίο.
Εάν ο βυθός είναι βραχώδης τότε το βυθισθέν «Μπονκεράδικο» θα σπάσει σε δύο
ή περισσότερα κομμάτια, οπότε θα χυθεί το φορτίο στη θάλασσα, ανάλογα τα
σημεία-βράχια που κάθησε το πλοίο .
ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΡΥΠΑΙΟΣ
Ομάδα Διεθνών Σχέσεων & Γεωπολιτικής
Συμμαθητής του Ναύαρχου Χρήστου
ΝΤΟΥΝΗ
τέως Αρχηγού Λ.Σ.
και
του Ναύαρχου Λ.Σ. Αναστασίου
ΔΗΜΑΡΑΚΗ