Στόχος είναι μέχρι το τέλος του 2017 να είναι έτοιμη η νέα σιδηροδρομική γραμμή από το Κιάτο μέχρι τη Ροδοδάφνη του Αιγίου, ανακοίνωσε σήμερα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, ο οποίος επισκέπτεται εργοτάξια της ΕΡΓΟΣΕ στην Κορινθία.
Επίσης, ο κ. Σπίρτζης ανέφερε ότι στόχος είναι οι πολίτες να φθάνουν, στα τέλη του 2019, από την Αθήνα στην Πάτρα σε μία ώρα και 55 λεπτά, ενώ η απόσταση από την Αθήνα στο Αίγιο θα είναι περίπου μιάμιση ώρα, και πρόσθεσε ότι την επόμενη εβδομάδα θα πάει προς ψήφιση στη Βουλή το έργο του τμήματος Ψαθόπυργος-Ρίο.
Όπως τόνισε ο υπουργός Υποδομών, τα έργα του σιδηροδρόμου και σταθερής τροχιάς αποτελούν πρώτη πτοτεραιότητα για την κυβέρνηση.
Η περιοδεία του κ. Σπίρτζη, η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη, ξεκίνησε από τη σήραγγα Μελισσίου κοντά στο Κιάτο, όπου ενημερώθηκε για την πορεία των εργασιών. Στη συνέχεια επισκέφθηκε τον υπό κατασκευή σιδηροδρομικό σταθμό του Ξυλοκάστρου και συνομίλησε με τους υπεύθυνους του έργου και τους δημάρχους. Μαζί με τον υπουργό βρίσκονται ο γγ Υποδομών, Γιώργος Δέδες και ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, Θάνος Βούρδας, ο οποίος ανακοίνωσε ότι δόθηκαν τεχνικές λύσεις στα σημεία επαφής της νέας σιδηροδρομικής γραμμής με τον νέο αυτοκινητόδρομο Κορίνθου-Πατρών.
Σχετικά με την πρόοδο των εργασιών για την κατασκευή της νέας εθνικής οδού Κορίνθου-Πατρών, ο κ. Σπίρτζης ανέφερε: «Είμαστε σύμφωνα με τον προγραμματισμό και μπορούμε να πούμε ότι το έργο θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος Μαρτίου». Επίσης, σημείωσε ότι γίνεται μία μεγάλη προσπάθεια, ώστε μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου να δοθούν σε κυκλοφορία το οδικό τμήμα από το Κιάτο μέχρι το Ξυλόκαστρο και οι σήραγγες της Παναγοπούλας.
Tο βράδυ ο υπουργός θα βρίσκεται στην Πάτρα, όπου θα παραχωρήσει συνέντευξη Τύπου στα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ.