Eπτά βότανα κατά της κατάθλιψηςΛίγο πολύ όλοι μας έχουμε βιώσει αρνητικά συναισθήματα όπως θλίψη, στενοχώρια, απογοήτευση για διάφορους λόγους και αιτίες. Όταν όμως αυτή η θλίψη και διάφορα αρνητικά συναισθήματα επιβαρύνουν αρκετά το άτομο, είναι έντονα και με διάρκεια πάνω από δύο εβδομάδες, εμποδίζοντας τους φυσιολογικούς ρυθμούς της καθημερινότητάς του, πιθανόν να υποφέρει από κατάθλιψη. Διαβάστε περισσότερα Η πολλή δίαιτα μας... παχαίνειΚάνεις δίαιτα, χάνεις κιλά, μετά τα ξαναπαίρνεις και τι κάνεις; Ξανά δίαιτα και τα κιλά πάλι επανέρχοντα. Οι ειδικοί ονόμασαν αυτό το φαινόμενο γιο-γιο. Διαβάστε περισσότερα Τεστ ούρων για την πρόληψη των ατυχημάτωνΚαι δεν εννοούμε μόνο των τροχαίων ατυχημάτων, αλλά και των αεροπορικών και των σιδηροδρομικών. Μελέτη που δημοσιεύθηκε στην επιθεώρηση Analytical Chemistry παρουσίασε ένα νέο τεστ ούρων που μπορεί να μετρήσει τα επίπεδα κούρασης ενός ατόμου με τη βοήθεια βιοχημικών δεικτών –έτσι μπορεί θεωρητικά να προλάβει δυσάρεστες καταστάσεις που μπορούν να προκύψουν αν π.χ. ένας γιατρός, ένας ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας ή ένας οδηγός λεωφορείου αναλάβουν τα καθήκοντά τους ενώ είναι υπερβολικά κουρασμένοι. Διαβάστε περισσότερα Takeda: Υπό όρους έγκριση από την Κομισιόν για την ιξαζομίμπηΗ Takeda Pharmaceutical Company Limited ανακοίνωσε ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε την υπό όρους άδεια κυκλοφορίας της ιξαζομίμπης σε μορφή καψακίων που ενδείκνυται σε συνδυασμό με λεναλιδομίδη και δεξαμεθαζόνη για την θεραπευτική αντιμετώπιση ενήλικων ασθενών με πολλαπλό μυέλωμα που έχουν λάβει τουλάχιστον μία προηγούμενη θεραπεία. Διαβάστε περισσότερα Νέο τμήμα Consumer HealthCare από τη MENARINI HELLASMε νέο, δυναμικό χαρτοφυλάκιο πρωτότυπων και καινοτόμων σκευασμάτων αυτοθεραπείας εισέρχεται στην αγορά των καταναλωτικών προϊόντων υγείας η MENARINI HELLAS. Διαβάστε περισσότερα Οι αστείες διαφημίσεις δεν είναι πάντα πετυχημένεςΥπάρχουν πολλές διαφημίσεις που μας κάνουν να γελάμε, μας κάνουν όμως και να αγοράσουμε το προϊόν; Η απάντηση που έδωσαν ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Αριζόνα είναι αρνητική. “Να φύγετε να πάτε αλλού”, “Αγαπούλα... πούλα” είναι διαφημίσεις που μας έχουν κάνει να γελάσουμε πολύ, αλλά κατά πόσο θυμόμαστε τι διαφήμιζαν; Οι διαφημιστές χρησιμοποιούν πολύ συχνά το χιούμορ για να κερδίσουν την προσοχή του κοινού, ωστόσο αυτό σεν συνοδεύεται πάντα από την αγορά του προϊόντος ή της υπηρεσίας. Διαβάστε περισσότερα |