Οι πολλές selfies "βλάπτουν" τη σχέση
Πολλές φορές οι selfies και η ανάγκη κάποιων ανθρώπων να μοιράζονται τα πάντα με τους διαδικτυακούς φίλους τους, τους στερεί την πραγματική χαρά της ζωής, όπως τις αληθινά όμορφες στιγμές με το έτερό τους ήμισυ.
Διαβάστε περισσότερα
Γιόγκα: Λύση για τους πάσχοντες από αγχώδη διαταραχή
Σημαντική μείωση των συμπτωμάτων τους μπορούν να πετύχουν κάνοντας γιόγκα τα άτομα που πάσχουν από Γενικευμένη Αγχώδη Διαταραχή.
Διαβάστε περισσότερα
Τέλειο χαμόγελο σε 5 κινήσεις
Xείλια και δόντια αποτελούν τα βασικά συστατικά για ένα όμορφο χαμόγελο. Πώς μπορούμε όμως να αποκτήσουμε γερά δόντια και όμορφα χείλη; Οι απαντήσεις, στις γραμμές που ακολουθούν.
Διαβάστε περισσότερα
Δράσεις για την Παγκόσμια Ημέρα Κνίδωσης από τη Novartis
Στα πλαίσια του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Κνίδωσης (1η Οκτωβρίου), η Novartis μέσω της εκστρατείας «Αποκαλύψτε το Δέρμα σας – Skin to live in» ενημέρωσε το κοινό για τα δερματικά νοσήματα αναδεικνύοντας τη σημασία της έγκαιρης διάγνωσης με μία σειρά δράσεων στο κέντρο της Αθήνας.
Διαβάστε περισσότερα
Έλληνας νευροεπιστήμονας λύνει το «γρίφο» της μάθησης και της μνήμης
Διάλεξη με θέμα: «Διαγονιδιακή διερεύνηση του νευρωνικού κυκλώματος του μηχανισμού μνήμης» έδωσε στο Ινστιτούτο Δημόσιας Υγείας, Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος στην Πλάκα ο ελληνικής καταγωγής διακεκριμένος νευροεπιστήμονας Clifford George Kentros από το Νορβηγικό Πανεπιστήμιο Επιστήμης και Τεχνολογίας (NTNU).
Διαβάστε περισσότερα
Εξατομικευμένη θεραπεία: Τα οφέλη για τους ασθενείς κα τα συστήματα υγείας
Με την παρουσία 23 διακεκριμένων Ελλήνων και διεθνών ομιλητών πραγματοποιήθηκε στις 6 Οκτωβρίου 2016 στο Divani Caravel το Συνέδριο «Εξατομικευμένη Θεραπεία», το οποίο διοργανώθηκε για 3η χρονιά από τo Health Daily και τη Boussias Communications.
Διαβάστε περισσότερα
Έρευνα E.E. : Πως επιδρά στα παιδιά το διαδικτυακό Μάρκετινγκ
Τα παιδιά ξοδεύουν όλο και περισσότερο χρόνο στο διαδίκτυο, ενώ η τηλεόραση έχει αντικατασταθεί σε μεγάλο βαθμό από το ίντερνετ τόσο ως πηγή ενημέρωσης όσο και ως μέσο ψυχαγωγίας. Τα τελευταία χρόνια το διαδίκτυο έχει αντικαταστήσει την τηλεόραση ως μέσο διαφήμισης στην Ευρώπη και τα παιδιά εκτίθενται όλο και περισσότερο σε προβληματικές πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ.