Σε πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο το απόγευμα
της Τρίτης (18:00) στα Προπύλαια καλούν ΟΛΜΕ και ΔΟΕ για τα προβλήματα
στα δημόσια σχολεία.
Η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ διαμαρτύρονται για την υποβάθμιση της ποιότητας του δημόσιου σχολείου. Μεταξύ άλλων, επισημαίνουν:
«Για 7η συνεχή σχολική χρονιά η εκπαίδευση βρίσκεται σε καθεστώς μηδενικών διορισμών, ενώ ταυτόχρονα η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας προχωρά σε μεγάλες μειώσεις προσλήψεων αναπληρωτών, οδηγώντας χιλιάδες συναδέλφους στην ανεργία.
»Στα πλαίσια της εξοικονόμησης προσωπικού προχώρησε στην αλλαγή ωρολογίων προγραμμάτων στο Γυμνάσιο, στην συγχώνευση τομέων μεταξύ σχολείων, στην μη έγκριση ολιγομελών τμημάτων τομέων και ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ, στις Ομάδες Προσανατολισμού στα ΓΕΛ.
»Ταυτόχρονα κατήργησε τους υπεύθυνους εργαστηρίων, έκανε συνεχείς αλλαγές αναθέσεων μαθημάτων. Μόλις στα μέσα του Σεπτέμβρη δόθηκε νέα εντολή για τη δημιουργία τμημάτων ξενόγλωσσων μαθημάτων χωρίς να λαμβάνεται υπόψη το επίπεδο της γλωσσομάθειας, ενώ αφαιρέθηκε από τους εκπαιδευτικούς της Πληροφορικής η δίωρη υποστήριξη των ερευνητικών εργασιών, δημιουργώντας νέες “δεξαμενές” πλεοναζόντων εκπαιδευτικών».
Όπως αναφέρουν οι Ενώσεις:
«Αγωνιζόμαστε για:
Η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ διαμαρτύρονται για την υποβάθμιση της ποιότητας του δημόσιου σχολείου. Μεταξύ άλλων, επισημαίνουν:
«Για 7η συνεχή σχολική χρονιά η εκπαίδευση βρίσκεται σε καθεστώς μηδενικών διορισμών, ενώ ταυτόχρονα η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας προχωρά σε μεγάλες μειώσεις προσλήψεων αναπληρωτών, οδηγώντας χιλιάδες συναδέλφους στην ανεργία.
»Στα πλαίσια της εξοικονόμησης προσωπικού προχώρησε στην αλλαγή ωρολογίων προγραμμάτων στο Γυμνάσιο, στην συγχώνευση τομέων μεταξύ σχολείων, στην μη έγκριση ολιγομελών τμημάτων τομέων και ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ, στις Ομάδες Προσανατολισμού στα ΓΕΛ.
»Ταυτόχρονα κατήργησε τους υπεύθυνους εργαστηρίων, έκανε συνεχείς αλλαγές αναθέσεων μαθημάτων. Μόλις στα μέσα του Σεπτέμβρη δόθηκε νέα εντολή για τη δημιουργία τμημάτων ξενόγλωσσων μαθημάτων χωρίς να λαμβάνεται υπόψη το επίπεδο της γλωσσομάθειας, ενώ αφαιρέθηκε από τους εκπαιδευτικούς της Πληροφορικής η δίωρη υποστήριξη των ερευνητικών εργασιών, δημιουργώντας νέες “δεξαμενές” πλεοναζόντων εκπαιδευτικών».
Όπως αναφέρουν οι Ενώσεις:
«Αγωνιζόμαστε για:
- Ενιαίο 12χρονο υποχρεωτικό δημόσιο σχολείο και δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή.
- Μόνιμους μαζικούς διορισμούς για την κάλυψη των πραγματικών κενών στα σχολεία.
- Άμεση πρόσληψη αναπληρωτών σε μία φάση σε όλα τα λειτουργικά κενά.
- Καμιά απόλυση αναπληρωτή.
- Γενναία αύξηση της χρηματοδότησης για τις λειτουργικές δαπάνες των σχολείων.
- Στήριξη της Ειδικής αγωγής.
- Καμία συγχώνευση, κατάργηση σχολείων και τμημάτων. Διεκδικούμε 20 μαθητές στο τμήμα, 15 στις ομάδες προσανατολισμού και 10 στα εργαστήρια. Απόσυρση των εγκυκλίων για τις προϋποθέσεις λειτουργίας Ο.Π για τα ΓΕΛ. και των τμημάτων γενικής παιδείας τομέων και ειδικοτήτων των ΕΠΑΛ.
- Επαναφορά του διδακτικού ωραρίου στα προ του 2013 επίπεδα.
- Επαναφορά της μείωσης του ωραρίου των υπευθύνων στα εργαστήρια φυσικών επιστημών και πληροφορικής.
- Ανατροπή της πολιτικής κυβέρνησης – ΕΕ – ΔΝΤ με μαζικούς κοινωνικούς αγώνες.»
Newsroom ΔΟΛ