ISKRA
ΜΕΤΑ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΣΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ "ΧΑΡΙΣΑΝ" ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ ΣΤΟΥΣ ΙΤΑΛΟΥΣ
Η ληστεία, υπό μορφή πειρατικής επιδρομής και κατοχικού πλιάτσικου, του ελληνικού Δημοσίουκαι του ελληνικού λαού, κλιμακώνεται, χωρίς φραγμούς, χωρίς όρια και με έναν κυνισμό που δεν έχει προηγούμενο.
Κυβέρνηση και ΤΑΙΠΕΔ ξεπουλάνε άρον – άρον, με φωτογραφικό διαγωνισμό – μαϊμού, στον οποίο συμμετέχει, ως συνήθως, ένας και μόνος ενδιαφερόμενος, το σύνολο της στρατηγικής σημασίας επιχείρησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έναντι του εξευτελιστικού, για το μέγεθος και τις δυνατότητές της, ποσού των 45 εκατ. ευρώ, ενώ την ίδια ώρα διασπαθίζονται δυσανάλογα ποσά σε χρηματοοικονομικούς, νομικούς και τεχνικούς συμβούλους για την “κάλυψη” μιας φωτογραφικής χαριστικής πράξης.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ “χαρίζεται” κυριολεκτικά στους Ιταλικούς κρατικούς σιδηρόδρομους και συγκεκριμένα στηνιταλική κρατική εταιρεία Ferrovie Dello Stato Italiane SpA. Για άλλη μια φορά έχουμεεπανακρατικοποίηση στην
ουσία μιας μεγάλης στρατηγικής επιχείρησης σε ξένο κράτος. Έτσι, η
νεομνημονιακή κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ξεπούλησε λιμάνια, αεροδρόμια και
σιδηρόδρομο σε ξένα κρατικά χέρια και συγκεκριμένα Κινέζικα, Γερμανικά
και Ιταλικά. Η Ελλάδα μετατρέπεται σε φτηνό οικόπεδο λεηλασίας ξένων
κρατών.
Αυτές οι φωτογραφικές χαριστικές πράξεις της κυβέρνησης, οι οποίες, μάλιστα, σημειώνονται σε περιόδους οικονομικής κρίσης και κατάρρε υσης των αξιών αλλά και καθ' υπόδειξη των πιστωτών, οι οποίοι επιλέγουν και τους επενδυτές, μοιράζοντας τα ιμάτια και τα λάφυρα της αποικίας, συνιστούνμεγάλα σκάνδαλα, δεν διαθέτουν καμιά νομιμότητα και για την αδιαφανή πραγματοποίησή τους υπάρχουν μείζονες πολιτικές και ποινικέ ς ευθύνες.
Αυτές οι ληστρικές μεταβιβάσεις οφείλουν να γνωρίζουν οι πάντες ότι δεν αναγνωρίζονται ούτενομ ιμοποιούνται από τον ελληνικό λαό και ότι αυτοί που τις συνάπτουν θα λογοδοτήσουν όχι μόνοπολιτικά αλλά και ποινικά, ενώ οι ευθύνες τους θα αναζητηθούν μέχρι τέλους.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανήκει στο λαό και ως δημόσια στρατηγική επιχείρηση θα έπρεπε να εξυγιανθεί και ναανασυγκροτηθεί και να λειτουργήσει κερδοφόρα σε
όφελος του τόπου, της ανάπτυξης της χώρας και του ελληνικού λαού,
συμβάλλοντας στην εξυπηρέτηση των πολιτών και τη μετατροπή της Ελλάδας
σεσύγχρονο κόμβο μεταφορών, αντί η πατρίδα μας να εκχωρείται σε κινέζικα και ιταλικάδιαμετα κομιστικά συμφέροντα.
Ν.Ζ.