Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε το φετινό
Ράλλυ Ακρόπολις το οποίο επέστρεψε μετά από ένα διάλλειμα μερικών ετών
στις ειδικές διαδρομές της Στερεάς Ελλάδας.
Η πρώτη ημέρα του αγώνα σημαδεύτηκε από την άτυχη στιγμή του K. Kajetanowicz. Το Ford Fiesta του πρωτοπόρου του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος και μεγάλου φαβορί για την κατάκτηση της νίκης ανετράπη στην πρώτη ειδική διαδρομή του αγώνα, με αποτέλεσμα ο Πολωνός να χάσει πολύτιμο χρόνο και να πέσει στις πιο πίσω θέσεις.
Μια λάθος ρύθμιση στις αναρτήσεις του Skoda Fabia R5 δεν επέτρεψε στον Λ. Αθανασούλα να διατηρηθεί σε τροχιά νίκης, ολοκληρώνοντας την πρώτη ημέρα του αγώνα στην τέταρτη θέση και σε απόσταση ενός λεπτού από την κορυφή.
Τη δεύτερη ημέρα του αγώνα ήταν η σειρά του L. Alexey να γνωρίσει το σκληρό πρόσωπο των ακροπολικών ειδικών διαδρομών. Ο Ρώσος αντιμετώπισε πλήθος προβλημάτων χάνοντας όχι μόνο την πρώτη θέση αλλά και την επαφή του με την κορυφή.
Η σκυτάλη πέρασε στον 21χρονο R. Sirmacis, την ίδια στιγμή που ο Λ. Αθανασούλας περνούσε στη δεύτερη θέση, αφήνοντας τρίτο τον J. Tarabus.
Ο Έλληνας οδηγός διατηρήθηκε μέχρι το τέλος του αγώνα στη δεύτερη θέση παρά το γεγονός ότι κατά τη διάρκεια της 12ης και τελευταίας ειδικής διαδρομής έχασε πολύτιμο χρόνο πίσω από το Mitsubishi Lancer του P. Ranga που αντιμετώπιζε μηχανικό πρόβλημα.
Μάλιστα, μετά το τέλος του αγώνα και την εξέταση τόσο του video όσο και των δεδομένων, οι κριτές του αγώνα αφαίρεσαν από τον συνολικό χρόνο του Λ. Αθανασούλα 32 δευτερόλεπτα, διαμορφώνοντας τη τελική διαφορά του από τρίτο J. Tarabus στα 32,1 δευτερόλεπτα.
Ο Λ. Αθανασούλας ανεβαίνει για δεύτερη συνεχή χρονιά στο βάθρο των νικητών του Ράλλυ Ακρόπολις καθώς στον περσινό αγώνα είχε κατακτήσει με το ίδιο αυτοκίνητο την τρίτη θέση.
Η πρώτη ημέρα του αγώνα σημαδεύτηκε από την άτυχη στιγμή του K. Kajetanowicz. Το Ford Fiesta του πρωτοπόρου του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος και μεγάλου φαβορί για την κατάκτηση της νίκης ανετράπη στην πρώτη ειδική διαδρομή του αγώνα, με αποτέλεσμα ο Πολωνός να χάσει πολύτιμο χρόνο και να πέσει στις πιο πίσω θέσεις.
Μια λάθος ρύθμιση στις αναρτήσεις του Skoda Fabia R5 δεν επέτρεψε στον Λ. Αθανασούλα να διατηρηθεί σε τροχιά νίκης, ολοκληρώνοντας την πρώτη ημέρα του αγώνα στην τέταρτη θέση και σε απόσταση ενός λεπτού από την κορυφή.
Τη δεύτερη ημέρα του αγώνα ήταν η σειρά του L. Alexey να γνωρίσει το σκληρό πρόσωπο των ακροπολικών ειδικών διαδρομών. Ο Ρώσος αντιμετώπισε πλήθος προβλημάτων χάνοντας όχι μόνο την πρώτη θέση αλλά και την επαφή του με την κορυφή.
Η σκυτάλη πέρασε στον 21χρονο R. Sirmacis, την ίδια στιγμή που ο Λ. Αθανασούλας περνούσε στη δεύτερη θέση, αφήνοντας τρίτο τον J. Tarabus.
Ο Έλληνας οδηγός διατηρήθηκε μέχρι το τέλος του αγώνα στη δεύτερη θέση παρά το γεγονός ότι κατά τη διάρκεια της 12ης και τελευταίας ειδικής διαδρομής έχασε πολύτιμο χρόνο πίσω από το Mitsubishi Lancer του P. Ranga που αντιμετώπιζε μηχανικό πρόβλημα.
Μάλιστα, μετά το τέλος του αγώνα και την εξέταση τόσο του video όσο και των δεδομένων, οι κριτές του αγώνα αφαίρεσαν από τον συνολικό χρόνο του Λ. Αθανασούλα 32 δευτερόλεπτα, διαμορφώνοντας τη τελική διαφορά του από τρίτο J. Tarabus στα 32,1 δευτερόλεπτα.
Ο Λ. Αθανασούλας ανεβαίνει για δεύτερη συνεχή χρονιά στο βάθρο των νικητών του Ράλλυ Ακρόπολις καθώς στον περσινό αγώνα είχε κατακτήσει με το ίδιο αυτοκίνητο την τρίτη θέση.
auto.in.gr