«Ο κ. Σπίρτζης συνεχίζει την τακτική της “διαρχίας”
διορίζοντας χωριστούς Προέδρους και Διευθύνοντες Συμβούλους»
Η Συντονίστρια Παραγωγής και Εμπορίου της Νέας
Δημοκρατίας, Βουλευτής Α’ Αθηνών, κυρία Όλγα Κεφαλογιάννη και ο
Υπεύθυνος του Τομέα Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Βουλευτής Σερρών, κ. Κώστας
Καραμανλής, κατέθεσαν στη Βουλή ερώτηση αναφορικά με την επαναλαμβανόμενη
τακτική του Υπουργού Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων να διορίζει χωριστούς
Προέδρους και Διευθύνοντες Συμβούλους στις Δημόσιες Επιχειρήσεις που
εποπτεύονται από το Υπουργείο του.
Για το θέμα αυτό, οι δύο βουλευτές έκαναν την ακόλουθη
δήλωση:
«Ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων,
όπως έχει πράξει ήδη πλείστες φορές με τις διοικήσεις των ΕΥΔΑΠ, ΟΑΣΑ Α.Ε., ΟΣΥ
Α.Ε., ΚΤΙΡΙΑΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ Α.Ε., ΣΤΑΣΥ Α.Ε., ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε., ΟΣΕ Α.Ε.,
ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., ΕΡΓΑ ΟΣΕ Α.Ε., ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε., ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε., συνεχίζει την
πρακτική της τοποθέτησης χωριστών Πρόεδρων και Διευθυνόντων Συμβούλων στις Δημόσιες
Επιχειρήσεις, που εποπτεύονται από το Υπουργείο του.
Τελευταίο παράδειγμα αποτελεί η προτεινόμενη
νέα διοίκηση στα Ελληνικά Ταχυδρομεία (ΕΛΤΑ), στην οποία, για άλλη μια φορά, ο
Υπουργός επιλέγει τη “διαρχία”, μια διαδικασία που έχει ο ίδιος νομιμοποιήσει
με τροπολογία του στο Νόμο 4351/2015 για τις … βοσκήσιμες γαίες.
Είναι δυνατόν ο κ. Σπίρτζης να θεωρεί – σε καιρούς
οικονομικής κρίσης – τόσο απαραίτητο το μοντέλο της διαρχίας;
Με αυτόν τον τρόπο συμβάλλει η κυβέρνηση
ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ στον εξορθολογισμό των δαπανών του Δημοσίου και τη δημιουργία
ενός σύγχρονου και αποτελεσματικού συστήματος διοίκησης;».