Υποψηφιότητα στο ELARD Cooperation Awards 2024 έχει υποβάλλει ο «Πάρνωνας α.ε»- Αναπτυξιακός Οργανισμός ΟΤΑ, στο πλαίσιο συμμετοχής του στο European LEADER Congress 2024, το διάστημα 2-3/10/2024 στο Poitiers, στη Γαλλία.
Διεκδικεί το βραβείο κοινού και κριτικής επιτροπής, για το Σχέδιο Διακρατικής Συνεργασίας «Μαλβαζίας Μύθος» που υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του υπομέτρου 19.3 του Μέτρου 19 του ΠΑΑ 2014-2020.
Ο «Μαλβαζίας Μύθος», είναι η μοναδική Ελληνική συμμετοχή στο διαγωνισμό και διεκδικεί την διάκριση ανάμεσα σε 33 συνολικά έργα.
Παρακαλούμε όσοι θέλετε να ψηφίσετε το έργο του «Πάρνωνα α.ε» (Νο 29) χρησιμοποιήστε την πλατφόρμα πατώντας εδώ.
Για να δείτε το σύνολο των υποψήφιων έργων πατήστε εδώ.
Η ψηφοφορία θα ολοκληρωθεί στις 23/09/2024.
Θα υπάρξουν τέσσερα βραβεία, το βραβείο κοινού και τρία βραβεία της κριτικής επιτροπής. Ο φετινός διαγωνισμός επικεντρώνεται στο θέμα της συνεργασίας. Οι νικητές θα ανακοινωθούν στην τελετή απονομής των βραβείων που θα πραγματοποιηθεί κατά τη διάρκεια του Ευρωπαϊκού Συνεδρίου LEADER 2024 στο fururoscope στο Πουατιέ στις 3 Οκτωβρίου 2024.
Αναλυτικά στοιχεία για το έργο
Μύθος Malvasia
Έργο αρ. 29
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
“Malvasia Myth” – Μονοπάτια ιστορίας, πολιτισμού και κρασιού.
Το «Malvasia Myth», ένα έργο διακρατικής συνεργασίας που συνέδεσε την Ελλάδα, την Ιταλία και την Κροατία, στο πλαίσιο του προγράμματος LEADER/CLLD 2014-2020, με στόχο την ανάδειξη και αξιοποίηση της πολιτιστικής κληρονομιάς του διάσημου κρασιού Malvasia, του πιο διάσημου κρασιού στην ιστορία !
Το έργο δημιούργησε έναν συνολικό μύθο για την ιστορία και τον πολιτισμό της Malvasia. Ο μύθος της Malvasia, βασισμένος στην πολιτιστική ταυτότητα, τις ιστορίες και τους θρύλους όλων των οινοπαραγωγικών περιοχών της Malvasia, ενέπλεξε τις τοπικές κοινότητες και περιοχές στη δημιουργία του Malvasia Myth Network και στην ανάπτυξη των διαδρομών Malvasia. Αξίζει να αναφερθεί ότι το έργο και το δίκτυο είναι μέλη της Πολιτιστικής Διαδρομής Iter Vitis “Les chemins de la vigne” του Συμβουλίου της Ευρώπης.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Στόχος του έργου ήταν η ανάδειξη και διάδοση της οινικής κουλτούρας, καθώς και η διασύνδεση της τουριστικής ταυτότητας των περιοχών με τα παραδοσιακά προϊόντα τους που έχουν ποιότητα, φήμη και συνδέονται άμεσα με την περιοχή για την ανάπτυξη του γαστρονομικού τουρισμού. Κατά συνέπεια, το έργο βελτίωσε επίσης την οικονομία του τοπικού δικτύου των περιοχών εταίρων, δίνοντας την ευκαιρία για νέες ευκαιρίες απασχόλησης για νέους και γυναικείους πληθυσμούς.