Με δυσκολίες ξεκίνησε και φέτο το σχολικό έτος.στην ορεινή Κορινθία. Στο Μεσινό , όπου λειτουργεί το Δημοτικό Σχολείο Φενεού, σήμερα δεν έγινε ο καθιερωμένος αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.
Κανένα παιδί και κανένας γονέας ή άλλος εκπρόσωπος της τοπικής κοινωνίας δεν παρέστη ως ένδειξη διαμαρτυρίας,για την απόφαση της αβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας να
υποβαθμίσει το σχολείο που λειτουργούσε ως 6θέσιο σε 4θέσιο.
Σε διαμαρτυρία της απόφασης ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων κάλεσε συγκέντρωση συγκέντρωση διαμαρτυρίας των γονέων,με την συμμετοχή εκπροσώπων του Δήμου Σικυωνίων ,προκειμένου να ασκηθούν πιέσεις.
Δεν είναι, βέβαια, κάτι πρωτότυπο.
Κανένα παιδί και κανένας γονέας ή άλλος εκπρόσωπος της τοπικής κοινωνίας δεν παρέστη ως ένδειξη διαμαρτυρίας,για την απόφαση της αβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας να
υποβαθμίσει το σχολείο που λειτουργούσε ως 6θέσιο σε 4θέσιο.
Σε διαμαρτυρία της απόφασης ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων κάλεσε συγκέντρωση συγκέντρωση διαμαρτυρίας των γονέων,με την συμμετοχή εκπροσώπων του Δήμου Σικυωνίων ,προκειμένου να ασκηθούν πιέσεις.
Δεν είναι, βέβαια, κάτι πρωτότυπο.
Και τις προηγούμενες χρονιές - μετά από προσπάθειες των Συλλόγων Γονέων
και Κηδεμόνων αλλά και φορέων - τα προβλήματα αντιμετωπίζονταν και
δημιουργούνταν οι προϋποθέσεις για την παροχή γνώσης με περισσότερη ή
λιγότερη αξιοπρέπεια.
Η κατάσταση, όμως, τώρα έχει επιδεινωθεί.
Η κατάσταση, όμως, τώρα έχει επιδεινωθεί.
Το Δημοτικό Σχολείο Φενεού, ενώ λειτουργούσε ως 6θέσιο υποβαθμίστηκε σε
4θέσιο. Κανένας, φυσικά, δεν αμφισβητεί πως υπάρχουν αντικειμενικοί
λόγοι: “μετριούνται κεφάλια και παίρνονται αποφάσεις”.
Tι γίνεται, όμως, με την ουσία των πραγμάτων; Αναφερόμαστε σε ένα
απομακρυσμένο από το κέντρο σχολείο, σε ορεινή περιοχή η οποία δεν
παρέχει τη δυνατότητα εξωσχολικής βοήθειας για τον περιορισμό των
αδυναμιών των μαθητών ενώ το οικείο περιβάλλον εναποθέτει τις ελπίδες
του στον ειδικό, στον δάσκαλο για να μορφώσει το παιδί του. Ταυτόχρονα,
οι δραστηριότητες στην περιοχή απουσιάζουν και απομένει μόνο το σχολείο
για να φέρει τον μαθητή σε επαφή με τη μουσική, το χορό, τη ζωγραφική,
το θέατρο....
Γονείς και Δημοτική Αρχή αγωνίζονται ώστε η πολιτεία να ενδιαφερθεί και
να στηρίξει την περιφέρεια και να δημιουργήσει τις κατάλληλες
προϋποθέσεις για την ενίσχυση των ορεινών περιοχών. Ίσως, μάλιστα, αυτή
να είναι η αρχή και να προετοιμάζονται να αγωνιστούν και για τη
Δευτεροβάθμια εκπαίδευση καθώς το Γ/Σ - Λ.Τ. Γκούρας ξεκινά με
ελάχιστους καθηγητές ενώ μαθητές επιλέγουν την μετεγγραφή τους σε άλλα
σχολεία - με συνέπειες σε οικονομικό και κοινωνικό επίπεδο- προκειμένου
να ξεκινήσουν τα μαθήματά τους στην ώρα τους.
O αντιπεριφερειάρχης Πελοποννήσου, Πελοπίδας Καλλίρης, στην εκπομπή "Καλημέρα Κορινθία" του Νίκου Νικολόπουλου, μίλησε για τα σχολεία Μεσίνου και Καλλιάνων
VIDEO:
διαμαρτυρίας των γονέων -ηχητικό
δηλώσεις Πελοπίδας Καλλίρης- ηχητικό
δηλώσεις Πελοπίδας Καλλίρης- ηχητικό
φωτό- korinthostv.gr
Πηγή: protinews.blogspot.gr - korinthostv.gr