Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011

Βάνα Μπάρμπα:25 χρόνια κρατούσε μυστικό τον πολιτικό της γάμο

Την αποκάλυψη ότι είχε κάνει έναν πολιτικό γάμο 25 χρόνια πριν, τον οποίο κράτησε μυστικό έκανε η Βάνα Μπάρμπα. Μίλησε στο People και ανέφερε μεταξύ άλλων:
Θα έκανες ένα γάμο μόνο για σένα, χωρίς να το μάθει κανείς;
Ε, θα σου πω λοιπόν κάτι για να μηδενίσω και σε αυτό τον τομέα. Γιατί ακόμη και η οικογένειά μου δεν έμαθε ποτέ όλη την αλήθεια. Είναι ένα κομμάτι μου που το κράτησα καλά κρυμμένο. Ήταν μια πράξη που έκανα παρορμητικά και συνέβη στα 19 μου, λίγο πριν έρθω στην Αθήνα, και συμπεριφέρομαι σαν να θέλω να το ξεγράψω από τη μνήμη μου.Έκανα πολιτικό γάμο στη Νάπολη πριν από 25 χρόνια με τον τότε σύντροφό μου που ήταν οκτώ χρόνια μεγαλύτερός μου. Γνωριστήκαμε, ερωτευτήκαμε, γνώρισα τους γονείς του, μπήκα στο σπίτι τους και ενημέρωσα τους γονείς μου ότι θα ζήσω στην Ιταλία. Αποφασίσαμε, χωρίς να πούμε τίποτα, εκτός από ένα φίλο του που ήρθε ως μάρτυρας στο δημαρχείο της Νάπολης, να παντρευτούμε με πολιτικό γάμο και το κάναμε. Με ένα απλό φόρεμα, χωρίς νυφικό και ανθοδέσμες.


thebest.gr